Visa första inlägg
3198 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
3198 inlägg
[quote="Turakire":58f7kcup]Susie Shinner ska spela yngre Lily Evans![/quote:58f7kcup]

ingen aning vem det är.... en bild ngn?
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="Turakire":37049gcl]Susie Shinner ska spela yngre Lily Evans![/quote:37049gcl]
hmm, ok det är inte helt klart om hon ska spela henne, för WB har inte sagt det än, så vi får nog se det som ett rykte tillsvidare
3198 inlägg
för
3198 inlägg
det verkar som om Graup ska vara med. Ett rykte om en viss skådespelare har dykt upp, samt en första bild på Robbie Jarvis (Unge James Potter)

[url:mrixj3y5]http://www.pottersajten.com/index.php?subaction=showfull&id=1139135706&archive=&start_from=&ucat=&[/url:mrixj3y5]
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Han skulle vara en bra graup tycker jag, fast jag har lite svårt att tänka mej hur det kommer bli
Ser mycket fram emot scenen med harrys yngre föräldrar! Själv tycker jag att det var en av dom bästa delarna i boken
6342 inlägg
för
6342 inlägg
Tycker också att han som ska spela Graup passar som rollen (om det nu blir han)
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
bild på Susie Shinner (som kanske får spela yngre Lily) [url:1q48hr8l]http://www.mugglenet.com/viewer/?image_location=ootp/susieshinner.jpg[/url:1q48hr8l]
6342 inlägg
för
6342 inlägg
skulle kunna funka...

Men bättre kan dom väl hitta?
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Tycker att Susie Shinner skulle passa riktigt bra Lily. Hon är ju nästan identisk med hon som spelar henne som vuxen.

Och angående om vem skulle spela Graup, så vet jag inte riktigt om han passar in i min tanke. Jag tänkte i för sig mer att jättarna skulle vara helt datoranimerade, men det blir nog bra hur de än gör.

Bara att hålla tummarna på att de inte tar bort "Hagrids berättelse", från filmen och att man ser mycket flashbacks ifrån deras äventyr bland jättarna. Det är faktiskt den scenen jag ser mest fram emot, men också den scenen jag har högst förväntningar på. Men det ordnar nog sig tillslut
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
JAG TYCKER JÄTTEBRA FILM HARRY POTTER DEL 1.2 OCH 3 MYCKET SPÄNNANDE

191 inlägg
för
191 inlägg
Jag hoppas att de inte tar bort för mycket när de är i Sirius hus, det är min favorit del i boken, jag gillar när Harry upptäcker gobelängen.
6342 inlägg
för
6342 inlägg
men sånna grejer som ni har nämnt kommer vara med i filmen, men det kommer vara kort och sammandraget, för tiden under Hogwarts är ganska lång om man ska räkna med Quidditch, Umbridge och hennes lektioner och straffkomenderingar, hennes inspektioner, rådgivning för deras framtida yrken och Fred o Georges fyrverkerier, plus allt som jag missat.

Så tror jag iallafall det kommer bli...
3198 inlägg
för
3198 inlägg
tack o lov att det bara var ett rykte

[url:q61reu66]http://www.pottersajten.com/index.php?subaction=showfull&id=1139325851&archive=&start_from=&ucat=&[/url:q61reu66]
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Fast Gary Oldman sa redan efter PoA att han skulle göra fortsättningen så det var ingen större överraskning. Fast det hade varit riktigt illa ifall han skulle tacka nej... Hemska tanke...
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Tur att Tom Felton kommer tillbaka som Draco.. Blev nästan lite orolig... Och att Gary Oldman också är tillbaka... Han är ju så viktig och
Visa spoiler
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="Madson":2wlqnvxc]Tur att Tom Felton kommer tillbaka som Draco.. Blev nästan lite orolig... Och att Gary Oldman också är tillbaka... Han är ju så viktig och
Visa spoiler
[/quote:2wlqnvxc]

Nä, precis.
Visa spoiler
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Mmm.. det kanske kommer. men då är det nog inte med i filmen...
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Är det nån som kan slänga upp en fullständig lista på alla skådespelare som säkert kommer att medverka i OoTP?

Tack på förhand
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Lupin, Lupin!!! David Thewlis som spelade Lupin kommer tillbaka!
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Både Gary Oldman (Sirius) och David Thewlis (Lupin) är klara för OotP...

Kan lägga upp hela listan i eftermiddag... har den på min dator men just nu sitter jag på jobbet..
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Här är alla skådisar som är klara. Har jag missat nån får ni säga till.

[quote:2bc0du4f]Daniel Radcliffe - Harry Potter
Emma Watson - Hermione Granger
Rupert Grint - Ron Weasley

Robbie Jarvis - young James Potter
Susie Shinner - young Lilly Evans

Evanna Lynch - Luna Lovegood
Katie Leung - Cho Chang
Matthew Lewis - Neville Longbottom
Alfred Enoch - Dean Thomas
Devon Murray - Seamus Finnigan

Ralph Fiennes - Lord Voldemort
Jason Isaacs - Lucius Malfoy
Helen McCrory - Bellatrix Lestrange

Tom Felton - Draco Malfoy
Jamie Waylett - Vincent Crabbe

Bonnie Wright - Ginny Weasley
James Phelps - Fred Weasley
Oliver Phelps - George Weasley
Julie Walters - Molly Weasley
Chris Rankin - Percy Weasley

Gary Oldman - Sirius Black
David Thewlis - Remus Lupin
Natalia Tena - Nymphadora Tonks

George Harris - Kingsley Shacklebolt
Imelda Staunton - Professor Umbridge

Kathryn Hunter - Mrs Figg
Michael Wildman - Magorian (centaur)[/quote:2bc0du4f]
Du måste logga in för att kunna skriva i tråden. Att skapa ett konto är gratis och går blixtsnabbt. Logga in för att svara i tråden