Visa första inlägg
3198 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
3198 inlägg
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="FiLmGaLeN":1vdtslly]Och Dumbledores bror kommer vissat vara med i filmen (!!) och han spelas av Jim McManus.

http://www.pottersajten.com/index.php?s ... om=&ucat=&
[/quote:1vdtslly]

Som ja sa
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Nu står det helt still i huvudet, men jag kommer faktiskt inte ihåg att Dumbledores bror var med i boken. Eller har dom bara lagt till han???
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="bursmaklarn":3w28upea]Nu står det helt still i huvudet, men jag kommer faktiskt inte ihåg att Dumbledores bror var med i boken. Eller har dom bara lagt till han??? [/quote:3w28upea]

Visa spoiler
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="Måns":gaz7euro]Vet någon fall samma snubbe kommer att spela Lupin i den här filmen, eller om Lupin äns ä med [/quote:gaz7euro]
Han är med. Samma snubbe också.
6342 inlägg
för
6342 inlägg
Hehe, nu har dom avslöjat att hans bror är med. Va gött!
3198 inlägg
för
3198 inlägg
Mmm, hur vet du det? Har letat överallt för bekräftelse.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="hempo22":2t2ymrdj]Mmm, hur vet du det? Har letat överallt för bekräftelse.[/quote:2t2ymrdj]
Samma här. Det står ju ingenstans om det...
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="Måns":350i7ddy][quote="Turakire":350i7ddy][quote="Måns":350i7ddy]Vet någon fall samma snubbe kommer att spela Lupin i den här filmen, eller om Lupin äns ä med [/quote:350i7ddy]
Han är med. Samma snubbe också.[/quote:350i7ddy]

var har du fått reda på det?[/quote:350i7ddy]
Det stod på mugglenet.... [url:350i7ddy]http://www.mugglenet.com/movies/movie5/otpcast.shtml[/url:350i7ddy]
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="hempo22":30a6afka]jag tycker oxå trean är bra, den bästa än så länge. jag har bara läst första boken, men ska läsa alla sju sen när den sista kommit.[/quote:30a6afka]

ett tips läs bökerna inan ni ser filmerna
3198 inlägg
för
3198 inlägg
[quote="_simon__":3t6nudks]ett tips läs bökerna inan ni ser filmerna[/quote:3t6nudks]

varför? då blir ju folk bara förbannade på hur mycket som saknas.
Nu kunde inte jag hålla till alla sju hade kommit men jag är inte besviken på filmerna. Som filmmakare har jag respekt för filmens alla regler och vet vad det innebär att göra film av en bok. För er som inte har den respekten, strunta i att se litterärt baserade filmer. Back to topic!
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="Turakire":21a8em0h][quote="Måns":21a8em0h][quote="Turakire":21a8em0h][quote="Måns":21a8em0h]Vet någon fall samma snubbe kommer att spela Lupin i den här filmen, eller om Lupin äns ä med [/quote:21a8em0h]
Han är med. Samma snubbe också.[/quote:21a8em0h]

var har du fått reda på det?[/quote:21a8em0h]
Det stod på mugglenet.... [url:21a8em0h]http://www.mugglenet.com/movies/movie5/otpcast.shtml[/url:21a8em0h][/quote:21a8em0h]
Ok. Är det verkligen bekräftat då? Det stod inget om att han skulle vara med på imdb eller comingsoon. Det är i för sig inte världens mest pålitliga sidor, men han var inte ens nämd att vara med
3198 inlägg
för
3198 inlägg
[url:o42mc87e]http://hpana.com/news.19390.html[/url:o42mc87e]

Lite utspritt när det gäller premiärerna över världen. hoppas vi har bättre tur än Australien
6342 inlägg
för
6342 inlägg
Ja, det tycker jag också. Ska inte filmen ha världspremiär som den fjärde filmen?
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="bursmaklarn":2nmuo4ac][quote="Turakire":2nmuo4ac][quote="Måns":2nmuo4ac][quote="Turakire":2nmuo4ac][quote="Måns":2nmuo4ac]Vet någon fall samma snubbe kommer att spela Lupin i den här filmen, eller om Lupin äns ä med [/quote:2nmuo4ac]
Han är med. Samma snubbe också.[/quote:2nmuo4ac]

var har du fått reda på det?[/quote:2nmuo4ac]
Det stod på mugglenet.... [url:2nmuo4ac]http://www.mugglenet.com/movies/movie5/otpcast.shtml[/url:2nmuo4ac][/quote:2nmuo4ac]
Ok. Är det verkligen bekräftat då? Det stod inget om att han skulle vara med på imdb eller comingsoon. Det är i för sig inte världens mest pålitliga sidor, men han var inte ens nämd att vara med [/quote:2nmuo4ac]
Det stod ju iaf att WB hade bekräfat det den 7 februari... Det duger för mej men om dom har fel och han inte är med blir jag lite förbannad
3198 inlägg
för
3198 inlägg
[quote="FiLmGaLeN":2knkjj3n]Ja, det tycker jag också. Ska inte filmen ha världspremiär som den fjärde filmen?[/quote:2knkjj3n]

det har den säkert, men den officiella premiären är det väl den i london som gäller.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="Turakire":3eg4e6ib][quote="bursmaklarn":3eg4e6ib][quote="Turakire":3eg4e6ib][quote="Måns":3eg4e6ib][quote="Turakire":3eg4e6ib][quote="Måns":3eg4e6ib]Vet någon fall samma snubbe kommer att spela Lupin i den här filmen, eller om Lupin äns ä med [/quote:3eg4e6ib]
Han är med. Samma snubbe också.[/quote:3eg4e6ib]

var har du fått reda på det?[/quote:3eg4e6ib]
Det stod på mugglenet.... [url:3eg4e6ib]http://www.mugglenet.com/movies/movie5/otpcast.shtml[/url:3eg4e6ib][/quote:3eg4e6ib]
Ok. Är det verkligen bekräftat då? Det stod inget om att han skulle vara med på imdb eller comingsoon. Det är i för sig inte världens mest pålitliga sidor, men han var inte ens nämd att vara med [/quote:3eg4e6ib]
Det stod ju iaf att WB hade bekräfat det den 7 februari... Det duger för mej men om dom har fel och han inte är med blir jag lite förbannad [/quote:3eg4e6ib]
Jag litar, hoppas och tror på dig
3198 inlägg
för
3198 inlägg
[quote="bursmaklarn":3219ttc7]
Jag litar, hoppas och tror på dig [/quote:3219ttc7]

samma här
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="hempo22":2g9924f9][quote="bursmaklarn":2g9924f9]
Jag litar, hoppas och tror på dig [/quote:2g9924f9]

samma här [/quote:2g9924f9]

ojojoj, ja det är ju roligt att höra med ni får inte bli förbannade på mej om de skulle vara så att sidan har fel
3198 inlägg
för
3198 inlägg
[quote="Turakire":2gthbkor]
...ni får inte bli förbannade på mej om de skulle vara så att sidan har fel [/quote:2gthbkor]

oh, det kan du ge dig på!
Du måste logga in för att kunna skriva i tråden. Att skapa ett konto är gratis och går blixtsnabbt. Logga in för att svara i tråden