Visa första inlägg
Inga inlägg
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
Rupert gav lite info om vad som spelas in i nuläget av OOTP från en MTV-intervju

[quote:1myp7wwe]For now, he's knee-deep in shooting fight scenes for "Harry Potter and the Order of the Phoenix," due June 13, 2007. Grint's already wrapped the scene where he and Harry take on Malfoy's henchman Crabbe and Goyle in Umbridge's office, and he's currently in a weeklong stretch where Potter teaches an underground Defense Against the Dark Arts class to a group of rebel students calling themselves Dumbledore's Army (see "Harry Potter's 'Phoenix' Begins Rising Next Week"). These take place in the Room of Requirement, a magical room that becomes whatever you need of it. The students need to learn to fight, so they practice stunning, disarming and other spells on one another.

"I'm dueling Hermione," Grint said, "and I get thrown back a lot, which we do with me wearing a harness. We're doing quite a few stunts, but the really big fight scenes are coming up."

[/quote:1myp7wwe]
6342 inlägg
för
6342 inlägg
Ojojojo, har dom redan kommit så långt? Härligt!
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Halleluja!

Och det är inte ofta man läser Rupert prata länge, men det är ju klart, Han blir ju aldrig avbruten av babbelmajjorna (OBS! Ska tas som skämt! ) Daniel och Emma...

Hahaha... Han får spö av Hermione...
6342 inlägg
för
6342 inlägg
Jo, men det är sant... han snackar aldrig, inte ens mycket i intervjun på GoF DVD:n... hehe...

Men blir han slagen av Hermione i boken? Det kommer inte jag ihåg...
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Det var synd... Men nu när DL är på väg så blir det mera spotlight på honom, lovely! ^_^

Eeeh...Alltså på DA...
6342 inlägg
för
6342 inlägg
Öh... aja, hursomhelst kan inte jag komma ihåg det... Får läsa hela serien snart
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Heheh... ^_^
3198 inlägg
för
3198 inlägg
Gött att det går så fort framåt. Kanske det blir en längre film också
6342 inlägg
för
6342 inlägg
[quote="hempo22":ar645ekj]Gött att det går så fort framåt. Kanske det blir en längre film också [/quote:ar645ekj]

Eller sämre...
3198 inlägg
för
3198 inlägg
När, det tror jag inte. den kommer nog att vara i klass med de senaste två filmerna.
6342 inlägg
för
6342 inlägg
Ha, hoppas det iallafall.
Visa spoiler

3198 inlägg
för
3198 inlägg
ang. det sista i spoilern: det har sagt till varenda film så det kommer nog inte gå käpprätt åt hellskotta bara för det.
6342 inlägg
för
6342 inlägg
Nja, men kanske, med tanke på hur lång boken är så. 1000 sidor! Inte lite direkt...
3198 inlägg
för
3198 inlägg
mm, försök skriva om det till ett 200 sidors manus tro mig, jag vet hur jävlig det är att skriva om något som är baserat på litterära verk.
6342 inlägg
för
6342 inlägg
Ja, med tanke på alla bilder och scener som man fick upp i huvudet så blir det väldigt mycket. Förresten, har dom inte sagt när dom kommer bryta 150 minuters gränsen? Och varför är det en sån gräns?
3198 inlägg
för
3198 inlägg
Det är en slags oskriven regel hos WB antar jag. deras "undersökningar" visar hur länge folk orkar sitta i en biosalong. Och då utgår de antagligen från snitt-amerikanen som bara vill bli "underhållen", käka massvis med godis och snabbt hem, och inte "filmfantaster". Idioter... Vilka tror de går på HP-filmerna?
6342 inlägg
för
6342 inlägg
Hahaha, eller hur? Personligen njuter jag mer av en film som är bra och lång.
3198 inlägg
för
3198 inlägg
[quote="FiLmGaLeN":zf1w5i1r]Hahaha, eller hur? Personligen njuter jag mer av en film som är bra och lång. [/quote:zf1w5i1r]

same here
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="hempo22":3irf36ra][quote="FiLmGaLeN":3irf36ra]Hahaha, eller hur? Personligen njuter jag mer av en film som är bra och lång. [/quote:3irf36ra]

same here [/quote:3irf36ra]
Låt oss bara hoppas att den här filmen är det
6342 inlägg
för
6342 inlägg
Ska jag vara helt ärlig tror jag att dom bara kommer skippa 150 minuters gränsen för den sista filmen.
Du måste logga in för att kunna skriva i tråden. Att skapa ett konto är gratis och går blixtsnabbt. Logga in för att svara i tråden