Visa första inlägg
3198 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
3198 inlägg
[quote="bursmaklarn":1rkjopb2]Kul att det börjar hända lite saker nu. Men fortfarande inga nyheter om skådisarna till Dumbledore och Hagrid ska komma tillbaka

Jag är verkligen helt emot det dom håller på med just nu - anställer folk allt eftersom. När man börjar med en film ska man ha all rekvisita och alla skådisar klara. Har dom aldrig hört talas om planering...[/quote:1rkjopb2]

jodå, men så har det en viss tradition när det gäller HP på warner. Först kom ettan, året efter tvåan. Sen var det ett år imellan innan trean kom och fyran året där på. Och eftersom filmerna blir allt större och större projekt så måste de börja spela in alla scener de kan för att hinna klart sin deadline. Och då har man inte hunnit göra klart med alla. jag har varit i samma situation när jag gjort mina filmer men jag håller med. det är riktigt oprofessionellt att hålla på såhär!
3198 inlägg
för
3198 inlägg
okej. en bild på killen som ska spela unge sirius black. vad tycker ni? passar han?

[url:3uoag1vd]http://pottersajten.com/index.php?subaction=showfull&id=1149009095&archive=&start_from=&ucat=&[/url:3uoag1vd]
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
inte någon speciellt bra bild men han är säkert bra
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Jo han kan nog funka. Som Turakire sa så är det inte så lätt att urskilja på bilden, så jag får nog vänta på en bättre bild innan jag helt kan bestämma mig
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Jag håller nog med bursmaklaren.

Kul att det dyker upp nya bilder med jämna mellanrum i alla fall, då vet man att det verkligen händer saker.
6342 inlägg
för
6342 inlägg
[url=http://pottersajten.com/cutenews//data/upimages/sirius_sirius.jpg:2fqloysp]Här[/url:2fqloysp] finns det en bättre bild. Tycker han är ganska okej, borde funka med smink och sånt.
3198 inlägg
för
3198 inlägg
tack för bilden. jag tycker han passar. om man kollar ögonen så är det inte så olika varandra.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Fast egentligen ska han ju inte vara lik alls. Harry kollar ju på sina föräldrars bröllopsbild någon gång i trean eller fyran (i boken), och ser Sirius och tänker ju att han aldrig skulle kunna gissa att dom är samma person. Att tiden i Azkaban skulle förvandlat honom till något helt annat. Så dom skulle ju kunna slänga in vem som helst där
6342 inlägg
för
6342 inlägg
Jo, men lite drag får ju personen ha. Det kan inte vara en orangehårig 50 årig man med ölmage. Haha, jag överdrev där.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
hehe. No shit.

Nä men han blir nog bra. Jag tror att WB vill ha lite likheter iaf. Annars blir nog alla som inte läst HP lite förvirrade
6342 inlägg
för
6342 inlägg
Jag tycker inte att dom la ner särskilt mycket vikt vid det när dom gjorde den fjärde filmen.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Haha. Det har du helt rätt i. Men den var ändå en sån pass rak story att den gick att följa, även dom som inte hade läst boken. Ska dom stressa igenom femman på samma sätt kan det nog bli problem för många
6342 inlägg
för
6342 inlägg
Ja. Och femman har flera mindre sidhistorier som dom kan klara sig utan, eller om dom bara tar en av dom så blir det bra. Sen så vill jag att en bit av filmen ska gå innan DA bildas, och ännu mer innan dom kommer till ministeriet.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Du vill att den ska bli lång med andra ord

Jag förstår dig. Det är ju 1000 sidor på 2,5 timmar. Det är som om dom skulle klämma ihop hela härskarringen i en film. Det är = kaos...
6342 inlägg
för
6342 inlägg
Så den blir inte mer än 2,5 timmar?
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Ok, det vet jag inte. Men jag kan nästan garantera att den inte blir över 3 timmar iaf. Hittills har väl den längsta filmen varit 2,5 timmar. Och filmen ska ju locka den stora massan, och det finns många som väljer bort en film för att den är för lång. Så jag tror att den blir 2,5 timmar iaf
6342 inlägg
för
6342 inlägg
Jaha, hur många valde bort Sagan om konungen återkomst?
Den är ju för fasen 3 timmar o 15 min!

Denna måste bli tre timmar för att bli bra, om den blir 2,5 timmar och ändå bra, är det helt magikt.
684 inlägg
för
684 inlägg
[quote="FiLmGaLeN":3i0yyjr9]Så den blir inte mer än 2,5 timmar? [/quote:3i0yyjr9]

Den måste bara bli mer än så...det är mycket som ska med och ja vill inte att dom stressar igenom denna som dom till viss del har gjort med de tidigare böckerna.

Visa spoiler
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="FiLmGaLeN":1axd8osl]Jaha, hur många valde bort Sagan om konungen återkomst? [/quote:1axd8osl]
Inte bland dom som var insatta i den och i film i övrigt. Annars var det ganska mycket folk som inte orkade se filmen p g a längden. Samma sak med King Kong.

Men jag håller med. Den här filmen måste bli 3 timmar för att dom ska kunna trycka ihop allt på ett bra sätt.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="Anders86":net15q04][quote="FiLmGaLeN":net15q04]Så den blir inte mer än 2,5 timmar? [/quote:net15q04]
Visa spoiler
[/quote:net15q04]
Håller med fullständigt. Har fantiserat mycket om det jag också

Visa spoiler
Du måste logga in för att kunna skriva i tråden. Att skapa ett konto är gratis och går blixtsnabbt. Logga in för att svara i tråden