Trailern kan ses på [url:2xg7s6ns]http://video.aol.co.uk/[/url:2xg7s6ns].
Hittills har det bara kommit en teaser och den kan ses [url=http://www.apple.com/trailers/wb/harrypotterandtheorderofthephoenix/hd/:2xg7s6ns]här[/url:2xg7s6ns].
Så folks, hur blir det med kommande filmer i genren har de delat upp böckerna i två filmer eller???
6342 inlägg
Ja, samma här. Fattade inte vad den där "slöjan" var får något.
Jag har tänkt lite på hur en teaser trailer kan se ut för den femte eller sjätte filmen, och då tänkte jag att man ska se mördaren en kort scen, sen ska det bli svart, sen ska man höra mördarens röst ropa besvärjelsen, sen så får man se offrets hand med trollstav som faller till marken, och sen kommer den vanliga Harry Potter loggan upp.
Jag har tänkt lite på hur en teaser trailer kan se ut för den femte eller sjätte filmen, och då tänkte jag att man ska se mördaren en kort scen, sen ska det bli svart, sen ska man höra mördarens röst ropa besvärjelsen, sen så får man se offrets hand med trollstav som faller till marken, och sen kommer den vanliga Harry Potter loggan upp.
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
Jo, det skulle vara ballt. Men jag tror inte att någon (utom HP-fans) kommer fatta något alls om vad det handlar om. Fast så är det i för sig alltid med en teaser
Vad är allt snack om att den måste vara tre timmar? jag, som inbitet fan, hade mer än gärna sett det men chansen är dessvärre inte så stor. jag har förklarat det förut så jag tänker inte gå igenom det igen.
lite nya bilder alá on set
[url:3piw3anr]http://galleri.pottersajten.com/thumbnails.php?album=13[/url:3piw3anr]
glöm inte sidan 2 oxå!
[url:3piw3anr]http://galleri.pottersajten.com/thumbnails.php?album=13[/url:3piw3anr]
glöm inte sidan 2 oxå!
6342 inlägg
Tack för bilderna!
Ännu mer bilder på Hagrids stuga, det såg vi för ett tag sen också. Händer det inget mer? Något som jag stör mig är att det verkar som om stugan har bytt plats IGEN. Och jag fattar inte varför dom använder blue screen hela tiden, kan dom inte resa till Nya Zeeland eller nåt för att använda sig av riktig natur och öka sina Oscarschanser?
Ännu mer bilder på Hagrids stuga, det såg vi för ett tag sen också. Händer det inget mer? Något som jag stör mig är att det verkar som om stugan har bytt plats IGEN. Och jag fattar inte varför dom använder blue screen hela tiden, kan dom inte resa till Nya Zeeland eller nåt för att använda sig av riktig natur och öka sina Oscarschanser?
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="Anders86":3samndts]Den måste bara bli mer än så...det är mycket som ska med och ja vill inte att dom stressar igenom denna som dom till viss del har gjort med de tidigare böckerna.
[/quote:3samndts]
Ska jag förklara hur det gick till??
[/quote:3samndts]
Ska jag förklara hur det gick till??
6342 inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Angående slöjan.
6342 inlägg
Jasså? okej...
Får vi se om Fabban har uppfattat det likadant eller inte.
Får vi se om Fabban har uppfattat det likadant eller inte.
Saknas
för
Inga inlägg
6342 inlägg
[quote="FiLmGaLeN":2fx4a97h]Tack för bilderna!
Ännu mer bilder på Hagrids stuga, det såg vi för ett tag sen också. Händer det inget mer? Något som jag stör mig är att det verkar som om stugan har bytt plats IGEN. Och jag fattar inte varför dom använder blue screen hela tiden, kan dom inte resa till Nya Zeeland eller nåt för att använda sig av riktig natur och öka sina Oscarschanser?[/quote:2fx4a97h]
Tror inte de har flyttat den igen. Vad tror du bluescreenen är till för? och hur skulle nya zeelands natur förbättra filmens chanser på oscarsgalan?
Ännu mer bilder på Hagrids stuga, det såg vi för ett tag sen också. Händer det inget mer? Något som jag stör mig är att det verkar som om stugan har bytt plats IGEN. Och jag fattar inte varför dom använder blue screen hela tiden, kan dom inte resa till Nya Zeeland eller nåt för att använda sig av riktig natur och öka sina Oscarschanser?[/quote:2fx4a97h]
Tror inte de har flyttat den igen. Vad tror du bluescreenen är till för? och hur skulle nya zeelands natur förbättra filmens chanser på oscarsgalan?
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="FiLmGaLeN":2c3saz9p]Okej, så hans lik försvann?[/quote:2c3saz9p]
Japp, till "andra sidan"...
Japp, till "andra sidan"...
Saknas
för
Inga inlägg
fan vad jag längtar till Harry Flummer och den flummande pipan
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="Fabban":tg4nj5xi][quote="FiLmGaLeN":tg4nj5xi]Okej, så hans lik försvann?[/quote:tg4nj5xi]
Japp, till "andra sidan"...[/quote:tg4nj5xi]Spoiler för den sjätte boken/filmen:
Japp, till "andra sidan"...[/quote:tg4nj5xi]Spoiler för den sjätte boken/filmen:
Fabban, Tyler:
Det var väl ungefär den bilden jag hade fått av det hela, tack ändå
Ska ändå bli kul att se hur det görs på filmen...
Ska ändå bli kul att se hur det görs på filmen...
6342 inlägg
[quote="Batman":o0upp2hn]fan vad jag längtar till Harry Flummer och den flummande pipan [/quote:o0upp2hn]
Va? Är du seriös nu?
Tyler, Fabban: Tack för förklaringen. Nu fattar jag allt.
Va? Är du seriös nu?
Tyler, Fabban: Tack för förklaringen. Nu fattar jag allt.
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="Anders86":3boahpaj]Fabban, Tyler:
Ska ändå bli kul att se hur det görs på filmen...[/quote:3boahpaj]
Men då verkar det ju som om du fattat det rätt då
Håller med dig, ska bli jäkligt spännande att se hur det blir på vita duken...hoppas det blir lika gripande som i boken (fällde nästan en tår första gången jag läste det)
Ska ändå bli kul att se hur det görs på filmen...[/quote:3boahpaj]
Men då verkar det ju som om du fattat det rätt då
Håller med dig, ska bli jäkligt spännande att se hur det blir på vita duken...hoppas det blir lika gripande som i boken (fällde nästan en tår första gången jag läste det)
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="Fabban":1n8di0ux][quote="Anders86":1n8di0ux]Fabban, Tyler:
Det var väl ungefär den bilden jag hade fått av det hela, tack ändå :)
Ska ändå bli kul att se hur det görs på filmen...[/quote:1n8di0ux]
Men då verkar det ju som om du fattat det rätt då :)
Håller med dig, ska bli jäkligt spännande att se hur det blir på vita duken...hoppas det blir lika gripande som i boken (fällde nästan en tår första gången jag läste det)[/quote:1n8di0ux]Nästan? Jag bölade som en galning.
Det var väl ungefär den bilden jag hade fått av det hela, tack ändå :)
Ska ändå bli kul att se hur det görs på filmen...[/quote:1n8di0ux]
Men då verkar det ju som om du fattat det rätt då :)
Håller med dig, ska bli jäkligt spännande att se hur det blir på vita duken...hoppas det blir lika gripande som i boken (fällde nästan en tår första gången jag läste det)[/quote:1n8di0ux]Nästan? Jag bölade som en galning.
[quote="Tyler":24xpziob]Nästan? Jag bölade som en galning.[/quote:24xpziob]
hehe, krävs mod för att erkänna det. starkt jobbat, PG!
hehe, krävs mod för att erkänna det. starkt jobbat, PG!