Trailern kan ses på [url:2xg7s6ns]http://video.aol.co.uk/[/url:2xg7s6ns].
Hittills har det bara kommit en teaser och den kan ses [url=http://www.apple.com/trailers/wb/harrypotterandtheorderofthephoenix/hd/:2xg7s6ns]här[/url:2xg7s6ns].
Så folks, hur blir det med kommande filmer i genren har de delat upp böckerna i två filmer eller???
Saknas
för
Inga inlägg
Ok, nu jag sett den i full skala... och WOW!!! Den verkar vara precis så bra som den kan bli. Hoppas bara att vi inte fått se det bästa redan nu...
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
[quote="Bo":1i66a6u6][quote="Bloodwyn":1i66a6u6]Wow, den nya trailern är fantastisk Kan knappt vänta till juli, Order of the phoenix kommer att bli årets bästa film!!![/quote:1i66a6u6]
njae de vette fan om de kommer bli årets bästa film [/quote:1i66a6u6]
den film som kommer dra in mest pengar i år är nog spiderman 3
njae de vette fan om de kommer bli årets bästa film [/quote:1i66a6u6]
[quote="movie-freak":27hesbeb][quote="Bo":27hesbeb][quote="Bloodwyn":27hesbeb]Wow, den nya trailern är fantastisk Kan knappt vänta till juli, Order of the phoenix kommer att bli årets bästa film!!![/quote:27hesbeb]
njae de vette fan om de kommer bli årets bästa film [/quote:27hesbeb]
[/quote:27hesbeb]
ja det tror ja med men ja tror även att harry potter kommer dra in någon krona XD men harry potter filmerna e ju inte så kassa endå =)
njae de vette fan om de kommer bli årets bästa film [/quote:27hesbeb]
[/quote:27hesbeb]
ja det tror ja med men ja tror även att harry potter kommer dra in någon krona XD men harry potter filmerna e ju inte så kassa endå =)
nu hittade jag en länk som funkade för mig! och jag måste säga att det ser riktigt bra ut och det är bäddat för den bästa hittills. Jag får bara såna sköna vibbar när jag ser hur skådespelarna pratar och rör sig i trailern. Fotot är annorlunda, musiken är annorlunda och platserna/scenografin. det är bäddat för fest!
Order of the Phoenix kommer utan tvekan att bli årets bästa film... i alla fall enligt mig . Har sett trailern igen och Umbridge är perfekt! Hon är precis som jag tänkt mig. Tänk om man kunde snabbspola fram till den 13 juli
6342 inlägg
[url=http://www.filmick.co.uk/:2sbv57o8]Här[/url:2sbv57o8] kan man se trailern i bra kvalité och ganska stort.
Årets hittills bästa trailer. Slår allt annat, mycket bra, snyggt och inblicksgivande. Slutet är bäst.
Varför ser Dementorerna helt annorlunda ut?
Musiken kändes dock inte helt rätt, det riktiga temat dök inte upp tills slutet då det lät som ett barn som mimade på det. Bästa repliken är lätt:
[i:2sbv57o8]Look at me! [/i:2sbv57o8]
Scenen med elden som blev större och större vid fontänen är riktigt snygg, men fanns det med sånt i boken?
Årets hittills bästa trailer. Slår allt annat, mycket bra, snyggt och inblicksgivande. Slutet är bäst.
Varför ser Dementorerna helt annorlunda ut?
Musiken kändes dock inte helt rätt, det riktiga temat dök inte upp tills slutet då det lät som ett barn som mimade på det. Bästa repliken är lätt:
[i:2sbv57o8]Look at me! [/i:2sbv57o8]
Scenen med elden som blev större och större vid fontänen är riktigt snygg, men fanns det med sånt i boken?
musiken är bedrövlig vid vissa tillfällen, usch.
Filmgalen: Hur tycker du dementorer ska se ut ?
Filmgalen: Hur tycker du dementorer ska se ut ?
6342 inlägg
Är musiken bedrövlig? Det är ju så jäkla fräscht och nytt så det gör hela upplevelsen bättre. ;P
Dementorerna ser inte det minsta ut som dom i trean. Dessa ser mycket mer beniga ut på något sätt. Deras huvor finns knappt.
Dementorerna ser inte det minsta ut som dom i trean. Dessa ser mycket mer beniga ut på något sätt. Deras huvor finns knappt.
Saknas
för
Inga inlägg
Look at me fick mig att nästan böla, för man änner på sig att den delen kommer at vara total snyftfaktor.
Jag hatar redan Umbridge... Bådar gott.
Jag hatar redan Umbridge... Bådar gott.
[quote="FiLmGaLeN":2hsyhkdb]Är musiken bedrövlig? Det är ju så jäkla fräscht och nytt så det gör hela upplevelsen bättre. ;P
Dementorerna ser inte det minsta ut som dom i trean. Dessa ser mycket mer beniga ut på något sätt. Deras huvor finns knappt.[/quote:2hsyhkdb]
njaa, jag gillar den gamla musiken bättre.
Huvorna la jag också märke till, men jag tror faktiskt att dom kommer se hemskare ut sådär
Dementorerna ser inte det minsta ut som dom i trean. Dessa ser mycket mer beniga ut på något sätt. Deras huvor finns knappt.[/quote:2hsyhkdb]
njaa, jag gillar den gamla musiken bättre.
Huvorna la jag också märke till, men jag tror faktiskt att dom kommer se hemskare ut sådär
Saknas
för
Inga inlägg
Har kollat på trailern några gånger nu, och den bådar ju onekligen gott. Längtar verkligen till filmen. Ska bli riktigt spännande att se Voldemort och de andra in action.
Men det måste ju också sägas att Harry och de andra börjar se lite gamla ut, dock inget som man inte kan stå ut med, hellre lite äldre än helt nya!
Men det måste ju också sägas att Harry och de andra börjar se lite gamla ut, dock inget som man inte kan stå ut med, hellre lite äldre än helt nya!
Ytterligare en trailer på g samt tre nya bilder:
http://pottersajten.com/index.php?subac ... m=&ucat=1&
http://pottersajten.com/index.php?subac ... m=&ucat=1&
Saknas
för
Inga inlägg
fan vilken bra trailer...nu kan jag minnas varför jag är besatt av allt som har med harry potter att göra!!! haha
Saknas
för
Inga inlägg
Sådär jättebra var inte trailen i alla fall. Den kändes ganska fånig och löjlig. Men jag tror ändå att filmen kommer vara jättebra!
1753 inlägg
Bellatrix Lestrange är det sexigaste jag sett sedan Mad-Eye Moody...
pöööh, inget slår lille MadEye
6342 inlägg
[quote="popcornemil":2xbnzman]njaa, jag gillar den gamla musiken bättre.
Huvorna la jag också märke till, men jag tror faktiskt att dom kommer se hemskare ut sådär [/quote:2xbnzman]
Aja, vi får väl hoppas på att det spelas under filmen då.
Jo, det tycker jag med, men samtidigt känns det inte som en Dementor riktigt. Dom kanske inte är färdiga än, så vi får se.
Den andra trailern kommer den 4 maj i samband med Spider-Man 3 premiären. Visserligen är det den Amerikanska trailern.
[url=http://mftm.blogspot.com/2007/04/harry-potter-and-order-of-phoenix-2007.html:2xbnzman]Här[/url:2xbnzman] kan man se den nya trailern i ganska stor format med bra kvalite.
En poster har dykt upp. Ganska kass kvalite. Riktig tråkig, hoppas dom fixar nåt snyggare.
Huvorna la jag också märke till, men jag tror faktiskt att dom kommer se hemskare ut sådär [/quote:2xbnzman]
Aja, vi får väl hoppas på att det spelas under filmen då.
Jo, det tycker jag med, men samtidigt känns det inte som en Dementor riktigt. Dom kanske inte är färdiga än, så vi får se.
Den andra trailern kommer den 4 maj i samband med Spider-Man 3 premiären. Visserligen är det den Amerikanska trailern.
[url=http://mftm.blogspot.com/2007/04/harry-potter-and-order-of-phoenix-2007.html:2xbnzman]Här[/url:2xbnzman] kan man se den nya trailern i ganska stor format med bra kvalite.
En poster har dykt upp. Ganska kass kvalite. Riktig tråkig, hoppas dom fixar nåt snyggare.
ändå rätt schysst poster, den visar hur alla har växt sen senast. kolla bara Bonnie Wright (Ginny). Med den blicken borde hon klassas som dödligt vapen!
Saknas
för
Inga inlägg
Tråkig? TRÅKIG?!
Ron ser jävligt badass ut där! I love it!
Hermione verkar försöka skryta om sin byst.
Harry ser bara halvdan ut.
Ron ser jävligt badass ut där! I love it!
Hermione verkar försöka skryta om sin byst.
Harry ser bara halvdan ut.