Trailern kan ses på [url:2xg7s6ns]http://video.aol.co.uk/[/url:2xg7s6ns].
Hittills har det bara kommit en teaser och den kan ses [url=http://www.apple.com/trailers/wb/harrypotterandtheorderofthephoenix/hd/:2xg7s6ns]här[/url:2xg7s6ns].
Så folks, hur blir det med kommande filmer i genren har de delat upp böckerna i två filmer eller???
Om du glömde skriva något i inlägget så använd "Ändra"-knappen för guds skull ... Dubbelposta inte!
6342 inlägg
[quote="Anonymous":z8aegj8h]Jag är jättespänd...femte filmen är något som jag bara måste få se!
Profetsiesalen verkar vara hellball!
Men jag är bara besviken på att de använder kvastar för att ta sig till trolldomsministreriet. Det ska det ju inte, utan de ska flyga på testraler! xD
[/quote:z8aegj8h]
De gör inte det. De använder Testraler. När de flyger över London är det från Dursleys till Fenixorden. Sen får man se ett kort klipp med Testralerna flygande över London.
Bra Preview dock.
Profetsiesalen verkar vara hellball!
Men jag är bara besviken på att de använder kvastar för att ta sig till trolldomsministreriet. Det ska det ju inte, utan de ska flyga på testraler! xD
[/quote:z8aegj8h]
De gör inte det. De använder Testraler. När de flyger över London är det från Dursleys till Fenixorden. Sen får man se ett kort klipp med Testralerna flygande över London.
Bra Preview dock.
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
Den är inte ny.
Alla här har redan sett den.
Alla här har redan sett den.
6342 inlägg
[url=http://www.pottersajten.com/index.php?subaction=showfull&id=1177946138&archive=&start_from=&ucat=1&:10rerqy4]Nya bilder.[/url:10rerqy4]
Tonks ser bra ut, synd att hon inte var med i trailern.
Tonks ser bra ut, synd att hon inte var med i trailern.
Saknas
för
Inga inlägg
Nja, jag vet inte riktigt med Tonks. Förut tyckte jag att hon var helt underbar, men nu känns hon lite stelare på något sätt. Ville nog också att hon skulle ha kortare hår och betydligt mer spretigt. Känns lite för fint för Tonks...
6342 inlägg
Hon har ju lite denna tuffa stilen som kanske inte passar så bra på henne. Men man vet inte - hon kanske ändrar utseende ett antal gånger under filmen.
Saknas
för
Inga inlägg
shit va bra den verkar, nu börjar man ju längta så man spricker efter denna oxå.! kolla bara när fred å george håller på att lämmna skolan! (antar att det är då) shit va kul det ska bli!:D
bilderna var bra oxå, men tyckte inte heller att tonks var sådär jättebra.. hon ska se snällare ut, men som sagt så kanse hon ändrar utseende också. men tycker fortfarande att luna äu för söt..
bilderna var bra oxå, men tyckte inte heller att tonks var sådär jättebra.. hon ska se snällare ut, men som sagt så kanse hon ändrar utseende också. men tycker fortfarande att luna äu för söt..
6342 inlägg
Luna ska ju inte vara ful? Har för mig att hon beskrevs som söt i böckerna. :)
Saknas
för
Inga inlägg
haha jag tycker inte heller att luna ser ut som hon beskrivs i böckerna tonks ser för tuff ut
[quote="FiLmGaLeN":11kjphue]Luna ska ju inte vara ful? Har för mig att hon beskrevs som söt i böckerna. [/quote:11kjphue]
söt och ful
söt och ful
1753 inlägg
Ingen WOW känsla över den. På miner väldigt mycket över de förra affischerna som har kommit (till de andra filmerna alltså).
Saknas
för
Inga inlägg
Simpel & Ful. Dem andra HP posters var snyggare, den här var ganska tråkig, utan någon bakgrund.
1753 inlägg
Håller med... men vi är först med den!
simpel men elegant, som mitt motto lyder. Färgschemat gillar jag starkt.
Saknas
för
Inga inlägg
Varför byter dom inte bara namnet på filmen längst ner och använder samma poster... ingen skillnad ändå.
[img:2zpo4r7w]http://www.harrymedia.com/img/data/media/1/harrypotter_posters.jpg[/img:2zpo4r7w]
jag måtte vara blind. jag tycker det är en jäkla skillnad.
jag måtte vara blind. jag tycker det är en jäkla skillnad.
Saknas
för
Inga inlägg
du är nog blind, jag ser inte någon skillnad
6342 inlägg
[quote="andolini":3cwq7gj5]Ingen vidare poster lite för mycket på den och inte lika stilren som den med enbart Voldermort på.[/quote:3cwq7gj5]
Håller med. Den med Voldemort har hittills var den snyggaste. Denna var helt okey, inget wow direkt. Färgerna är snygga, designen är tråkig som fan och Harry har ju typ samma tröja som i treans film. På plussidan finns bakgrunden som är snygg samt profetian. Av de tre posters som hittills kommit för filmen är denna näst snyggast, Voldemort etta och den "gråa" sist.
Håller med. Den med Voldemort har hittills var den snyggaste. Denna var helt okey, inget wow direkt. Färgerna är snygga, designen är tråkig som fan och Harry har ju typ samma tröja som i treans film. På plussidan finns bakgrunden som är snygg samt profetian. Av de tre posters som hittills kommit för filmen är denna näst snyggast, Voldemort etta och den "gråa" sist.