Visa första inlägg
6342 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
6342 inlägg
Jag lade heller inte märke till dom först, men sen såg jag dom. Ganska "vågat" för en HP film, haha. Kan iofs se hur hon är släkt med Sirius, på något sätt har dom ganska lika drag i den nya filmen.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Hehe, jo lite lika är de väl. Den största likheten jag tänker på utan att se på bilder är deras risiga hår som de har gemensamt, haha!
6342 inlägg
för
6342 inlägg
Japp, lockigt o fint. Btw, den scenen där Harry & Company ramlar och svävar en bit ovanför marken, vart kan det vara ifrån?
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Förstår inte riktigt vilken scen du menar. Vart kan man hitta den? Jag hittar ingen sådan scen i trailern.

Något jag skulle kunna tänka mig utan att veta vilken scen du pratar om är i
Visa spoiler
6342 inlägg
för
6342 inlägg
Va? Har du inte sett det? Kolla på internationell trailer nr. 2 så får du se den, det går ganska snabbt.

Jag tänkte också det, men wtf, hur tar man sig ut ur en sådan knipa? Det är ballt iofs, snyggt också, men lite MI över det hela...
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Nope, det har jag inte. Tar och kikar på den nu.

Anledningen till att jag inte sett den är för att jag inte vill se så mycket klipp och trailers före en film, det blir ofta många spoilers. Detta har jag nämnt tidigare i den här tråden tror jag.

Fast nu orkar jag inte hålla mig mer! ^_^
6342 inlägg
för
6342 inlägg
Jaha, dåså. Men den trailern kan du se, där får man inte se så värst mycket... Vad tyckte du om den scenen?
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Nu har jag sett den, och till att börja med måste jag säga att det var inte stor skillnad mellan International trailer 1 och 2.

Min slutsats är att de måste vara någon ändring som Yates har gjort, och att det är utomhus. Mer än så kan jag nog inte säga.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Har bokat biljetter till premiären
3198 inlägg
för
3198 inlägg
man kan fan inte boka i min stad. karlskrona-->hp5-->reservera-->nada. finns inga tider eller salonger att boka. typiskt min hemtrakt. och den nya uppbyggnaden på sf.se är ju helt värdelös.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Det funkar inte i Linköping heller, det verkar vara en hel del buggar och andra problem med nya sidan tyvärr. Det blir att skicka iväg ytterligare ett par mail till dom.

En lite rolig sak finns under FAQ:
[i:3b5ovnb4]"När släpps biljetterna till Harry Potter och Fenixorden?

Harry Potter och Fenixorden har premiär 13 juli. Biljetterna släpps onsdagen den 20 Juni."[/i:3b5ovnb4]

Det tyder på att den kommer bli väldigt populär, inte så förvånande egentligen men jag har inte sett den frågan komma upp för en annan film tidigare.

De har tagit bort "nyheten" om att Watson inte kommer med i de 2 sista filmerna nu.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="maurits":2okl96xk]nån som ska se harry potter o fenixorden? : [/quote:2okl96xk]

Det tror jag nog det är! ^^

Skulle inte kunna tänka mig att inte se den, så nyfiken som jag är nu.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Hempo>> Att du inte kunnat reservera biljetter i Karlskrona är för att det inte är en SF biograf utan det är en Svenska Bio biograf. Biljetterna släpps den 25:e hos dig.
365 inlägg
för
365 inlägg
Jag ska till galaprämiären i Göteborg.
Jag ska ha grön keps på mig, så om någon ser mig så kan dom ju hojta. hehe.
3198 inlägg
för
3198 inlägg
[quote="Thomas":2um6kpya]Hempo>> Att du inte kunnat reservera biljetter i Karlskrona är för att det inte är en SF biograf utan det är en Svenska Bio biograf. Biljetterna släpps den 25:e hos dig.[/quote:2um6kpya]

där ser man. undrar då varför det sitter en sf-utanför då?
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="hempo22":33cuws2x][quote="Thomas":33cuws2x]Hempo>> Att du inte kunnat reservera biljetter i Karlskrona är för att det inte är en SF biograf utan det är en Svenska Bio biograf. Biljetterna släpps den 25:e hos dig.[/quote:33cuws2x]

där ser man. undrar då varför det sitter en sf-utanför då?[/quote:33cuws2x]

Efter att ha Googlat lite så fick jag fram att SFs biografer med lönsamhetsproblem tagits över av Svenska Bio som driver dom istället. Antagligen är Karlskrona en av de platserna som gått mindre bra och därför övergått från SF till Svenska Bio. Hur det är med själva ägandet av biografen vet jag inte men de båda lär ha ett rätt bra samarbete och därför får nog SF ha sin logga på biografen.

Att biljettsläppet är lite annorlunda beror nog på att det är 2 olika företag som driver biograferna och därmed är det inte säkert att datumen är samma överallt. Även i Östersund släpps biljetterna den 25:e och det skulle inte förvåna mig om det också där är Svenska Bio som driver biografen.

Men nu vet du åtminstone när biljetterna släpps hos dig.
3198 inlägg
för
3198 inlägg
[quote="Thomas":1qef46gu]Men nu vet du åtminstone när biljetterna släpps hos dig. [/quote:1qef46gu]

och det tackar man för!
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Hjälp!

Jag försöker boka biljetterna på SF.se, men varje gång jag byter stad så är jag fortfarande fast i Stockholm!
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="Darth Kathy Grint":r9nzp1ah]Hjälp!

Jag försöker boka biljetterna på SF.se, men varje gång jag byter stad så är jag fortfarande fast i Stockholm![/quote:r9nzp1ah]

Samma problem här och har du IE 7.0 är det risk att det inte går alls men du kan testa att ta bort dina cookies.

"[i:r9nzp1ah]När det gäller att byta stad så är det inställningar för lagring av cookies som styr detta. Har du Windows XP som operativsystem? I så fall behöver du kasta alla cookisar som sf.se lägger i din dator. Det gör du genom att stänga browsern.

Högerklicka på start och gå in i utforskaren, leta efter din profil under document and settings och mappen cookies. Högerklicka på Cookiesmappen och tryck på sök, skriv in sf.se i andra fältet som heter innehåller texten. Låt det söka färdigt ta bort de cookisar som du fick fram.Öppna browsern och prova.[/i:r9nzp1ah]"

Det svaret fick jag från deras kundtjänst, dock hjälpte det inte mig något eftersom jag inte har någon cookies-map i documents and settings.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
YAAY!

Det funkade! *bugar för dig*
Du måste logga in för att kunna skriva i tråden. Att skapa ett konto är gratis och går blixtsnabbt. Logga in för att svara i tråden