Inga inlägg
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
Hahahaha, Den roligaste trailer jag har sett ska absolut se den...PÅ BIO

Handling:

A rag-tag team of Reno cops are called in to save the day after a terrorist attack disrupts a national police convention in Miami Beach during spring break. Based on the Comedy Central series.

Premiär:

8 June 2007 i Sverige

Genre: Komedi, Action

Danny DeVito
Ben Garant
Alejandra Gutierrez

[b:31evo942]TRAILER[/b:31evo942] http://www.apple.com/trailers/fox/reno9 ... large.html

Se Trailern!!!
507 inlägg
för
507 inlägg
En av tvs mest underskattade komediserier har blivit film. Tror inte det håller i längden. Men det återstår att se.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Blää

Den här filmen är rolig men dem roligaste scenerna har man redan sett i trailern så det var ingen nytt. Jag skrattade bara 2 gånger, den var verkligen så pinsamt. Sex och sex och sex, galna brudar som vill knulla chefen. Dem är så fegisar...och ändå så lyckades dem bli stora. Slutet var så tråkig och töntlig Svarta tjejen var roligast

[b:1zzmewr4]OM NI VIL VERKLIGEN SKRATTA MYCKET SÅ SE INTE TRAILERN[/b:1zzmewr4]

En får den
989 inlägg
för
989 inlägg
Håller med dig angående trailern, dom visar alldeles för mycket.
Den bästa scenen är helt klart första natten på motellet.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="popcornemil":3vf8zps8]Håller med dig angående trailern, dom visar alldeles för mycket.
Den bästa scenen är helt klart första natten på motellet. [/quote:3vf8zps8]

Hahaha håller med
Visa spoiler
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Hahaha ja den här filmen e sjukt rolig. Men jag tycker den har ett litet stuk av Shaun of dead humor? Asså pyttelite:D För jag nämligen hata Shaun of the Dead. Inte min humor. O sen när såg början av den här tänkte jag " oh nej ,inte en sån film..." Men den tanken ändrades ganska direkt. Fy fan va rooolig den är:D Vet inte hur många gånger jag garva. Var nog på ett perfekt humör ! Men att se den på Bio är väl o ta i :/ Eller jag är en sån som bara ser Blockbusters på bio typ ;D Men rolig och sevärd är den iaf ^^

Hur gör man för o visa hur mkt man ger den i betyg med Moviezineikoner ?
För den får nog 3 av 5 av mig
301 inlägg
för
301 inlägg
Ganska skoj film, lite störd men ganska skoj iallafall..

Gillade Hot Fuzz mkt mer=)
1250 inlägg
för
1250 inlägg
För er som vill se serien Reno! 911 så visas den med start på måndag på TV4 Komedi.
Du måste logga in för att kunna skriva i tråden. Att skapa ett konto är gratis och går blixtsnabbt. Logga in för att svara i tråden