Hörde ett (löst?) rykte att hela 4 Spiderman filmer till kommer att göras.
Någon som vet mer om det? Att trean kommer att börja filmas 2006 är ju ett faktum men kommer det att göras 3 till efter det? Kanske ingen som vet..
Vad har ni för förhoppningar och tankar om 3an då? Att Harry går i sin fars fotspår kan man lista ut med kaffekoppen.. Eller kan man det? Harry kanske är starkare än sin far och sluter fred med Spindelmannen.. Iaf tills vidare. Vilka skurkar tror ni på?
Scorpion skulle kunna vara en perfekt karaktär i iaf nån av de kommande filmerna. Särskilt med tanke på att han hatar Jameson och Spiderman måste komma till undsättning, vilket brukar öka Jamesons hat mot honom.
Det vore kul om det fanns fler med synpunkter på de kommande filmerna.
W
3462 inlägg
Jag föreslår att du tittar på extramaterialet på nån DVD, där brukar det visas vilket arbete som ligger bakom med att färdigställa en film. Men visst, det är ingen omöjlighet att filmen blir klar par månader innan premiären. Men eftersom de har marknadsföringen klar lär de inte tidigarelägga den. Det görs sällan med större filmer.
Om ni klickar [url=http://www.superherohype.com/news.php?id=4944:203ksmod]här[/url:203ksmod] så kan ni få se hur affischen egentligen ser ut. Den som vi fick se med den gula toningen, var uppenbarligen inte den rätta versionen. Utan båda affischer verkar se likadana ut, bara att dräkterna bytt plats.
[quote="spiderman freak":x35bqa1t]Hittade en trailer från youtube, kan vara den fråm Comic-conen :S
jag vet inte men ni kan väl titta på den
http://www.youtube.com/watch?v=dFtV82cW ... ed&search=[/quote:x35bqa1t]
Ja, det är den trailern som visades på Comic-Con. Har länkats till den tidigare här på forumet. Men nu vet du med att det är den.
jag vet inte men ni kan väl titta på den
http://www.youtube.com/watch?v=dFtV82cW ... ed&search=[/quote:x35bqa1t]
Ja, det är den trailern som visades på Comic-Con. Har länkats till den tidigare här på forumet. Men nu vet du med att det är den.
Saknas
för
Inga inlägg
Hoppas dem inte gör Venom så smal som han ser ut till o va.
Sagt det förut och säger det igen:
Ondingar och Ondska och allt som förknippar sig med Ondska [b:2ce7r1rl]ska[/b:2ce7r1rl] vara [b:2ce7r1rl]stora,groteska och brutala[/b:2ce7r1rl] än dom som är goda och snälla. Det är en oskriven lag. Det är en oskriven lag! Är Venom lika stor som Spider-man kommer jag bli j*vligt förbannad. Han ska minst vara ett halvt huvud längre och vara ganska muskulös.
Ondingar och Ondska och allt som förknippar sig med Ondska [b:2ce7r1rl]ska[/b:2ce7r1rl] vara [b:2ce7r1rl]stora,groteska och brutala[/b:2ce7r1rl] än dom som är goda och snälla. Det är en oskriven lag. Det är en oskriven lag! Är Venom lika stor som Spider-man kommer jag bli j*vligt förbannad. Han ska minst vara ett halvt huvud längre och vara ganska muskulös.
Venom lär ju bli större än Spider-Man. Det ser man ju redan på det klippet som visades på Comic-Con. [b:150rbg59]ZimtraX[/b:150rbg59] tyckte ju bara att han såg smal ut.
Jag håller inte med om att det skulle vara en oskriven lag att alla skurkar måste vara större än hjältarna. Kolla bara på Terminator 2 och 3. Skurkarna är betydligt mindre än Arnold.
Ibland funkar det med mindre skurkar. Dels när det är övernaturligt, och dels när det är någon som är den stora hjärnan bakom planen. Sen kan de ju använda större skurkar som gör allt fysiskt arbete.
Skurkar kan alltså ha alla möjliga storlekar, så länge man lyckas göra det tillräckligt övertygande så att publiken köper det.
Jag håller inte med om att det skulle vara en oskriven lag att alla skurkar måste vara större än hjältarna. Kolla bara på Terminator 2 och 3. Skurkarna är betydligt mindre än Arnold.
Ibland funkar det med mindre skurkar. Dels när det är övernaturligt, och dels när det är någon som är den stora hjärnan bakom planen. Sen kan de ju använda större skurkar som gör allt fysiskt arbete.
Skurkar kan alltså ha alla möjliga storlekar, så länge man lyckas göra det tillräckligt övertygande så att publiken köper det.
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
Ser ut som att Danny Elfman är tillbaka och arbetar på musiken med Christopher Young.
http://www.superherohype.com/news.php?id=4962
http://www.superherohype.com/news.php?id=4962
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="andolini":2j2vrqwp][quote="Eiik":2j2vrqwp]Ser ut som att Danny Elfman är tillbaka och arbetar på musiken med Christopher Young.
http://www.superherohype.com/news.php?id=4962[/quote:2j2vrqwp]
YEEEEEEESSSSSSSSSS
Ingen kna skriiva film musik som Herr Elfman.[/quote:2j2vrqwp]
Hans Zimmer?
http://www.superherohype.com/news.php?id=4962[/quote:2j2vrqwp]
YEEEEEEESSSSSSSSSS
Ingen kna skriiva film musik som Herr Elfman.[/quote:2j2vrqwp]
Hans Zimmer?
Saknas
för
Inga inlägg
Vad tycker ni om Kirsten Dunst om man har sett båda trailerna till den nya filmen?
Vem tycker ni spelar bäst i alla filmerna?
Själv tycker jag att det är James Franco som är Harry Osborn och Willem Dafoe som är Norman Osborn.
Vem tycker ni spelar bäst i alla filmerna?
Själv tycker jag att det är James Franco som är Harry Osborn och Willem Dafoe som är Norman Osborn.
Okej, först och främst... Välkommen till forumet...
För det andra... dubbelposta inte, det finns en ändra knapp så använd den gärna...
För det tredje, lugn... Jag är ganska säker på att folk kommer att svara på din fråga tids nog...
Läs gärna igenom våra regler innan du börjar posta på forumet, tack ...
http://moviezine.mine.nu/filmsnack/view ... 65&start=0
För det andra... dubbelposta inte, det finns en ändra knapp så använd den gärna...
För det tredje, lugn... Jag är ganska säker på att folk kommer att svara på din fråga tids nog...
Läs gärna igenom våra regler innan du börjar posta på forumet, tack ...
http://moviezine.mine.nu/filmsnack/view ... 65&start=0
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="Tyler Durden":1jzqdtf2]Venom lär ju bli större än Spider-Man. Det ser man ju redan på det klippet som visades på Comic-Con. [b:1jzqdtf2]ZimtraX[/b:1jzqdtf2] tyckte ju bara att han såg smal ut.
Skurkar kan alltså ha alla möjliga storlekar, så länge man lyckas göra det tillräckligt övertygande så att publiken köper det.[/quote:1jzqdtf2]
Precis! Varför måste alla skurka vara stora? David och Goliat börjar bli väldigt välanvänt. Väldigt. Men Venom är man ju van vid att han ska vara större än Spider-man. Dock har han många gånger ritats FÖR stor. Näe större men inte gigantisk. Det skulle inte skada om han var i lite mer mänsklig storlek, dels med tanke på Topher Grace kroppsbyggnad trots han uppumpning inte är "the Hulk size". Sedan skulle det kännas bättre med tanke på att symbioten inte får Peter att växa några storlekar.
Men symbiotens ursprung i filmen är fortfarande ett mysterium, eller hur?
Skurkar kan alltså ha alla möjliga storlekar, så länge man lyckas göra det tillräckligt övertygande så att publiken köper det.[/quote:1jzqdtf2]
Precis! Varför måste alla skurka vara stora? David och Goliat börjar bli väldigt välanvänt. Väldigt. Men Venom är man ju van vid att han ska vara större än Spider-man. Dock har han många gånger ritats FÖR stor. Näe större men inte gigantisk. Det skulle inte skada om han var i lite mer mänsklig storlek, dels med tanke på Topher Grace kroppsbyggnad trots han uppumpning inte är "the Hulk size". Sedan skulle det kännas bättre med tanke på att symbioten inte får Peter att växa några storlekar.
Men symbiotens ursprung i filmen är fortfarande ett mysterium, eller hur?
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="Tobbe88":17i1sxoe][quote="Tyler Durden":17i1sxoe]Venom lär ju bli större än Spider-Man. Det ser man ju redan på det klippet som visades på Comic-Con. [b:17i1sxoe]ZimtraX[/b:17i1sxoe] tyckte ju bara att han såg smal ut.
Skurkar kan alltså ha alla möjliga storlekar, så länge man lyckas göra det tillräckligt övertygande så att publiken köper det.[/quote:17i1sxoe]
Men symbiotens ursprung i filmen är fortfarande ett mysterium, eller hur?[/quote:17i1sxoe]
yepp Symbiotens ursprung är ett mysterium eftersom Sam inte vill säga hur Spidey får Symbioten så jag tror att sam inte kommer att ta med rymd historian utan gör det till sin egna variant istället
Skurkar kan alltså ha alla möjliga storlekar, så länge man lyckas göra det tillräckligt övertygande så att publiken köper det.[/quote:17i1sxoe]
Men symbiotens ursprung i filmen är fortfarande ett mysterium, eller hur?[/quote:17i1sxoe]
yepp Symbiotens ursprung är ett mysterium eftersom Sam inte vill säga hur Spidey får Symbioten så jag tror att sam inte kommer att ta med rymd historian utan gör det till sin egna variant istället
Den kan iallafall inte bara komma fram i hans rum från tvättkorgen (tvättar aldrig spindeldräkten?) eller från garderoben heller. Hoppas det blir en bra förklaring och inge *poff* så kommer den ringlandes på golvet upp på sängen på Peter Parker. Förresten, varför sover han med spindeldräkten på nu för? sliten? trött? jobbig dag?
Saknas
för
Inga inlägg
trailerna är ju hur läcker som helst älskar hans svarta spidermans dräkt!
Hoppas tiden går snabbt tills den kommer på bio
Hoppas tiden går snabbt tills den kommer på bio
Det kommer nog gå fort! det kommer det. Iallafall fortare än vi tror.
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="Neo":1771x73v]när kommer spiderman 3 på bio ?[/quote:1771x73v]
i sommar.
i sommar.
[quote="Neo":3v6ccflu]när kommer spiderman 3 på bio ?[/quote:3v6ccflu]
Det är ju väldigt svårt att gå in på IMDb eller på MovieZine:s förstasida för att reda på det...men premiären är 4 maj.
Det är ju väldigt svårt att gå in på IMDb eller på MovieZine:s förstasida för att reda på det...men premiären är 4 maj.
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="dannej":gmvfdq6s]nån som vet vem som ersätter tobey i nästa film???[/quote:gmvfdq6s]
Det är inte klart att det blir en film till så det finns inget svar på den frågan.
Det är inte klart att det blir en film till så det finns inget svar på den frågan.
Varför i helvetets alla varma hörn skulle dom ersätta tobey som har gestaltat Spider-man i tre filmer???