Hörde ett (löst?) rykte att hela 4 Spiderman filmer till kommer att göras.
Någon som vet mer om det? Att trean kommer att börja filmas 2006 är ju ett faktum men kommer det att göras 3 till efter det? Kanske ingen som vet..
Vad har ni för förhoppningar och tankar om 3an då? Att Harry går i sin fars fotspår kan man lista ut med kaffekoppen.. Eller kan man det? Harry kanske är starkare än sin far och sluter fred med Spindelmannen.. Iaf tills vidare. Vilka skurkar tror ni på?
Scorpion skulle kunna vara en perfekt karaktär i iaf nån av de kommande filmerna. Särskilt med tanke på att han hatar Jameson och Spiderman måste komma till undsättning, vilket brukar öka Jamesons hat mot honom.
Det vore kul om det fanns fler med synpunkter på de kommande filmerna.
W
Det är väl ett ganska självklart svar på den frågan [b:17skcs8n]Remus[/b:17skcs8n]. Ifall de vill göra fler filmer, och Tobey inte vill vara med i fler...
Om de bara tänker göra en film till efter trean, då hoppas jag innerligt att det är samma gäng som gör den. Om de istället tänker fortsätta göra flera stycken, då blir det kanske svårare att få ihop hela gänget så länge. Se bara på Bond-filmerna, eller Batman-filmerna. Det går ju trots allt att byta skådis och regissör, men resultatet brukar gå upp och ner...
Jag hoppas att det här är sista filmen. Men om de tänker göra en uppföljare, så ska det bara vara en till, och då ska det vara samma gäng bakom filmen.
Om de bara tänker göra en film till efter trean, då hoppas jag innerligt att det är samma gäng som gör den. Om de istället tänker fortsätta göra flera stycken, då blir det kanske svårare att få ihop hela gänget så länge. Se bara på Bond-filmerna, eller Batman-filmerna. Det går ju trots allt att byta skådis och regissör, men resultatet brukar gå upp och ner...
Jag hoppas att det här är sista filmen. Men om de tänker göra en uppföljare, så ska det bara vara en till, och då ska det vara samma gäng bakom filmen.
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
Åhh gud nej, det får inte göras några flera filmer utan Raimi, så är det bara. Ett bra exempel är ju Batman filmerna som sänkte sig lågt som det bara går när Schumacher tog över. Ifall det ska bli någon ny regissör som måste det verkligen va en regissör som är riktigt duktig och som älskar serierna, precis som Raimi.
Sen så kan jag just nu inte se någon annan än Tobey som Spider-Man, han är ju perfekt som både Spider-Man och Peter Parker.
Skulle kanske vara kul med en till Spider-Man film om hela gänget skulle vara kvar, men annars så kan dom lägga ner nu efter trean.
Sen så kan jag just nu inte se någon annan än Tobey som Spider-Man, han är ju perfekt som både Spider-Man och Peter Parker.
Skulle kanske vara kul med en till Spider-Man film om hela gänget skulle vara kvar, men annars så kan dom lägga ner nu efter trean.
en till film tycker jag! känns alldeles för kort för att den tredje filmen ska kunna innehålla 4 st skurkar! (okej, 3 om man inte räknar med Spindelmannens egna problem!) Om inte filmen är ungefär minst 3 timmar! Annars kommer det kännas tunt och alldeles för lite för att få plats med så många skurkar i en film! Jag hatar också t ex om Venom bara visar sig i slutet och sen är det slut...cliffhanger??......Nej..minst 3 timmar annars blir jag riktigt riktigt besviken!
Saknas
för
Inga inlägg
En superhjälterulle på 3 timmar? Ja tjenare.. Max 2½ timme kommer den bli, skulle jag tippa på i alla fall.
Sen har väl Raimi & Co nämnt att de är öppna för en fjärde rulle. Förresten...så var det någon, har jag för mig, här som nämnde att det hade varit bra att de kört med att Eddie Brock hade fått symbioten i slutet av trean för att det hade varit en perfekt cliffhanger inför fyran. Hade blivit ett irriterande slut visserligen...men jäklar vad man hade velat ha en fjärde film.. hehe
Sen har väl Raimi & Co nämnt att de är öppna för en fjärde rulle. Förresten...så var det någon, har jag för mig, här som nämnde att det hade varit bra att de kört med att Eddie Brock hade fått symbioten i slutet av trean för att det hade varit en perfekt cliffhanger inför fyran. Hade blivit ett irriterande slut visserligen...men jäklar vad man hade velat ha en fjärde film.. hehe
Det har sagts att alla trådar ska knytas ihop i trean, för att det inte ska behövas en fjärde film. Sen sades det att det kunde bli en fjärde om det fanns en tillräckligt intressant story.
Så jag tror inte på en cliffhanger. Just eftersom de har sagt att den ska vara en avslutning på trilogin, tills de bestämt sig om de vill göra en till. Sen kan man ju givetvis ibland avsluta en film ganska öppet utan att det måste komma en uppföljare. Se bara på slutet i Fight Club. Helt klockrent slut, och det hade bara blivit dåligt med en uppföljare.
Jag kan tänka mig ett slut ungefär som i tvåan då man fick se MJ. Man får en känsla av att man vill veta mer, men det måste inte komma en uppföljare. Men då skulle givetvis alla trådar vara ihopknutna, det var de inte efter tvåan. Jag syftar mer på att det skulle vara den sista scenen, som jag tycker var ett av de bättre sluten på en film.
Så jag tror inte på en cliffhanger. Just eftersom de har sagt att den ska vara en avslutning på trilogin, tills de bestämt sig om de vill göra en till. Sen kan man ju givetvis ibland avsluta en film ganska öppet utan att det måste komma en uppföljare. Se bara på slutet i Fight Club. Helt klockrent slut, och det hade bara blivit dåligt med en uppföljare.
Jag kan tänka mig ett slut ungefär som i tvåan då man fick se MJ. Man får en känsla av att man vill veta mer, men det måste inte komma en uppföljare. Men då skulle givetvis alla trådar vara ihopknutna, det var de inte efter tvåan. Jag syftar mer på att det skulle vara den sista scenen, som jag tycker var ett av de bättre sluten på en film.
En fråga om fight club (off topic)
Annars så brukar väldigt väldigt bra filmer ligga lite över 2 timmar! Titta på Sagan om ringen,Braveheart,Gladiator,Ronin,Heat,Star wars filmerna och en massa andra som jag hinner inte skriva nu för nu ska jag till skolan! Hej Svejs....
Annars så brukar väldigt väldigt bra filmer ligga lite över 2 timmar! Titta på Sagan om ringen,Braveheart,Gladiator,Ronin,Heat,Star wars filmerna och en massa andra som jag hinner inte skriva nu för nu ska jag till skolan! Hej Svejs....
Saknas
för
Inga inlägg
skitbra trailer även om det blev för mycket. Tredje filmen verkar vara bäst i hela serien och killen från That 70´Show är med
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="Remus":13mmlr6h]En fråga om fight club (off topic) [/quote:13mmlr6h]
[quote="alexander 10":13mmlr6h]skitbra trailer även om det blev för mycket. Tredje filmen verkar vara bäst i hela serien och killen från That 70´Show är med[/quote:13mmlr6h]
Eric aka Topher Grace heter han om du undrar.
[quote="alexander 10":13mmlr6h]skitbra trailer även om det blev för mycket. Tredje filmen verkar vara bäst i hela serien och killen från That 70´Show är med[/quote:13mmlr6h]
Eric aka Topher Grace heter han om du undrar.
Saknas
för
Inga inlägg
Ja, så är det i slutet av Fight Club. Symboliseras av..
[quote="danneejo":ywg6l8iz]bara läste att tobey inte tänkte ställa upp i fler filmer för att han var rädd att bara förknippas med spider-man[/quote:ywg6l8iz]
Vart läste du det då?är det verkligen sant??
Vart läste du det då?är det verkligen sant??
Saknas
för
Inga inlägg
Inte särskilt förvånande isåfall. Så tänker ju många skådisar, t.ex. de som gör Bond och liknande slutar väl ganska ofta av samma anledningar.
Sen är det ju så att de som gör flera filmer i stora filmserier ändå blir förknippade med dom. Jag menar, säger man Pierce Brosnan eller Sean Connery är det första man tänker på ändå Bond. Så är det med Maguire redan nu för mig.
Sen är det ju så att de som gör flera filmer i stora filmserier ändå blir förknippade med dom. Jag menar, säger man Pierce Brosnan eller Sean Connery är det första man tänker på ändå Bond. Så är det med Maguire redan nu för mig.
3462 inlägg
Tobey har deklarerat länge att han inte är så sugen på fler filmer än 3 st. Men som vanligt lär de försöka övertala honom med checkhäftet.
Saknas
för
Inga inlägg
En ny bild från Spider-Man 3 där Peter och MJ softar lite kom nyss.
[img:3ct5nc4e]http://superherohype.com/nextraimages/spidey3shh.jpg[/img:3ct5nc4e]
Jag misstänker att detta kan ha något med att Peter skulle fria till Mary Jane som han sa i trailern.
Enligt en källa på superherohype.com så kommer ett Spider-Man 3 First Look klipp dyka upp på AMC/Cinemark biograferer i början av januari. Det här klippet kommer förmodligen inte vi få kunna se på våra biografer i Sverige skulle jag gissa på, men vi lär säkert få se klippet på nätet.
[img:3ct5nc4e]http://superherohype.com/nextraimages/spidey3shh.jpg[/img:3ct5nc4e]
Jag misstänker att detta kan ha något med att Peter skulle fria till Mary Jane som han sa i trailern.
Enligt en källa på superherohype.com så kommer ett Spider-Man 3 First Look klipp dyka upp på AMC/Cinemark biograferer i början av januari. Det här klippet kommer förmodligen inte vi få kunna se på våra biografer i Sverige skulle jag gissa på, men vi lär säkert få se klippet på nätet.
Saknas
för
Inga inlägg
Tror att 3 filmer räcker gott..
[url=http://superherohype.com/news/spider-mannews.php?id=4993:viw638jt]Sneak Peak S-M3[/url:viw638jt]
[url=http://superherohype.com/news/spider-mannews.php?id=4993:viw638jt]Sneak Peak S-M3[/url:viw638jt]
[quote="Anonymous":3riwh99v]händer inte så mycket här nu.. inget nytt som har hänt?[/quote:3riwh99v]
ifall det hade hänt nåt så hade någon nog skrivit det här
ifall det hade hänt nåt så hade någon nog skrivit det här
Det hoppas jag inte. Visserligen ska man ju säkert kunna sympatisera med Eddie i filmen då Peter blir mörk, men det känns bara dumt om han skulle vända i slutet.
Tror att det blir Harry som vänder i filmen och hjälper Peter, och då vore det dumt om även Eddie skulle gå igenom det. För även Sandman verkar ju inte vara en genomond karaktär, så jag hoppas på en rå och ond karaktär. Åtminstone efter att Eddie fått symbioten på sig.
Tror att det blir Harry som vänder i filmen och hjälper Peter, och då vore det dumt om även Eddie skulle gå igenom det. För även Sandman verkar ju inte vara en genomond karaktär, så jag hoppas på en rå och ond karaktär. Åtminstone efter att Eddie fått symbioten på sig.
Saknas
för
Inga inlägg
Ehm, känns som reklam men..?
Spiderman 3. Kommer säkert pwna sönder som de föregående två. De är så ruggigt bra på att välja rätt fiender!
Spiderman 3. Kommer säkert pwna sönder som de föregående två. De är så ruggigt bra på att välja rätt fiender!
Jag tror det kommer bli Harry and Spiderman vs. Venom and Sandman.
Iallafall 3 st inblandade i en fight minst! Gud vad härligt det skulle vara.
Iallafall 3 st inblandade i en fight minst! Gud vad härligt det skulle vara.
Saknas
för
Inga inlägg
[url=http://www.comingsoon.net/news/movienews.php?id=18207:2gvjc2wu]Spider-Man 3 TV SPOT![/url:2gvjc2wu]
Saknas
för
Inga inlägg
några nya småsaker man fick se. Väldigt mycket nytt på Harry kändes det som