Visa första inlägg
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Jag blir bara arg om fler än 3 kommer spelas in. Lixom Venom som ska vara med i 3an finns det någon värre fiende för spider man?
2140 inlägg
för
2140 inlägg
Den ända som är värre än Venom är kanske Carnage eller Peter Parker själv? Som absolut sista avsnittet i Tv-serien då han räddar till och med Marvel själv! Jag tror Peter Parker själv är den värsta fienden.
Inga inlägg
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
[quote="Hero":1o1u2gx7][url=http://www.comingsoon.net/news/movienews.php?id=18207:1o1u2gx7]Spider-Man 3 TV SPOT![/url:1o1u2gx7][/quote:1o1u2gx7]

Både gammalt och nytt där. Norman t ex.
470 inlägg
för
470 inlägg
Tror jag läste lite om det här i tråden om Spider-Man 4 (som än så länge bara är en spekulation), men ingen har länkat till det här.

Lite intressant läsning kring den tredje filmen. Tyckte det här var ganska intressant.
[quote:1zpgga9u]Why Spider-Man 3 meant four times the stunts for star Tobey Maguire: For Spider-Man 3, Raimi says, Maguire multiplied his action scenes "by, like, four-fold." One extensive sequence has Harry fighting with Peter, who doesn't have his Spidey suit on. "It was more work for me, but it was fine," Maguire says of the maskless battle. "It's actually good when you've got the faces in there, because you get to feel for the characters and react more."[/quote:1zpgga9u]

Kolla in resten [url=http://www.premiere.com/features/3346/the-secrets-of-spider-man-3.html:1zpgga9u]här[/url:1zpgga9u]. Fast det är nog bara ett utdrag från vad som står i tidningen. Om någon införskaffar den, får ni gärna skriva om det står nåt intressant.
470 inlägg
för
470 inlägg
Sorry för att jag dubbelpostar, men det här är en annan nyhet som jag tänkte länka till.

[url=http://www.superherohype.com/news/spider-mannews.php?id=5077:3106eynf]Det här[/url:3106eynf] låter verkligen lovande!! OBS. Spoiler-varning. Det är nämligen någon som beskriver ett klipp han fått se ur filmen.
470 inlägg
för
470 inlägg
Om den skulle hamna på YouTube, så skulle den antagligen plockas bort direkt. Det är ju inget de vill publicera på Internet, då hade de gjort det själva.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Coolt fast man såg inte Venom i trailern, synd
2140 inlägg
för
2140 inlägg
Här har ni en bättre länk! Titta in denna! Ansiktet såg ganska konstigt ut (smalt??) men här kommer länken!

http://comics.ign.com/articles/755/755091p1.html

PS. På kategorin "images" har ni en bild på [b:1eexlk42]Carnage och Venom[/b:1eexlk42] som slåss! Underbart! Synd att det inte blir något sånt i filmen!!
154 inlägg
för
154 inlägg
ja hoppas inte att det blir 4 filmer till ;)
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
För det första så är det ju hans egens åsikt så du kan inte säga att den är fel. Sen så vill väl inte alla se en fyra? Här på Moviezine så tycker jag att det verkar som att dom flesta iallafall inte vill se en. Såklart så skulle det va kul med en fjärde ifall man visst att den skulle va bra men det vet vi ju inte, så jag tycker att det är onödigt göra en fjärde som kan förstöra en än så länge bra filmserie, precis som Batman & Robin gjorde.
154 inlägg
för
154 inlägg
jag hoppas inte det, om det kommer en fjärde film så ska dom ha en jäääävligt bra story, så dom inte bara gör en till film bara för att den 3:dje filmen gick så bra.

annars skiter ju filmbolagen ut vilket skit som helst bara för att den första gick bra.
154 inlägg
för
154 inlägg
jag hoppas o tror att nummer 3 kommer äga så hårt. gör den inte det ska ja elda upp varje biograf
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Jag hoppas verkligen inte det blir en Eragon / Potc2 att Venom typ kommer i slutet sen bara "To be concluded" BLÄÄÄÄ
989 inlägg
för
989 inlägg
nja , det e lika stor chans att det kommer som att månen går sönder plus om att det skulle hänt så skulle det vara en enorm skandal, det e bra o hoppas
154 inlägg
för
154 inlägg
ja nej man ska väll inte ha för mycket förväntingar.
det kanske blir så att filmen innehåller bara massa hjärndöd action o ingen bra story.
eller så kanske den innehåller dålig story och bra action =P

eller så kanske den innehåller bra story o dålig action =P
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Hellre bra story och dålig action =), anyday, any genre!
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Hellre action igenom hela filmen och ingen story alls.
4680 inlägg
för
4680 inlägg
[quote="ZimtraX":2lzvvwaj]Hellre action igenom hela filmen och ingen story alls.[/quote:2lzvvwaj]

Eller inte.

Det som enligt mig gjorde Spider-Man 2 så mycket bättre än 1:an var att man la ner mer tid på karaktärerna och storyn. 3:an ser ju iofs ut att bli ganska actionspäckad men jag hoppas att det inte glömmer bort det mest intressanta med berättelsen: karaktärerna och deras utveckling, relationerna m.m.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Nej det som gör Spider-Man serierna så speciella är ju att dom fokuserar lika mycket på både Peter Parker och hans alter-ego. Att bara kasta in en massa action tar ju bort den viktiga kärnan, så storyn är minst, om inte mer viktig.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Vilken ruskigt snygg sida, fanns en hel del smått och gott där redan. Längtar tills nästa gång den uppdateras med lite nya grejer.
Du måste logga in för att kunna skriva i tråden. Att skapa ett konto är gratis och går blixtsnabbt. Logga in för att svara i tråden