Visa första inlägg
4680 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
4680 inlägg
Riktigt schysst hemsida! Musiken är underbart pampig och härlig, en hel del nya bilder också.
2140 inlägg
för
2140 inlägg
Kommer Venom slåss mot Sandman eller kommer dom gå ihop?
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Ja det är väl ingen som vet riktigt än, själv så skulle jag gissa på nej eftersom jag tror att Spider-Man redan är klar med Sandman före Eddie Brock förvandlas till Venom. Det verkar som så ifall man kollar på trailerna.
2408 inlägg
för
2408 inlägg
Jäklar vilken läcker sida! Älskar verkligen musiken. Den är hyfsat pampig.
3462 inlägg
för
3462 inlägg
Jag har en känsla av att det blir något mera innan maj.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Längtar såå mycke efter den här filmen!!
Ja o ett par polare har bestämt att vi ska försöka få biljetter till premiärdan (o då helst den föreställningen som går 0.00 lr nåt sånt). Ska bli kul, har aldrig varit på en sån där nattpremiär förr.

De två första filmerna äger, så de ska bli spännande att se hur den här blir!
2140 inlägg
för
2140 inlägg
Vad är det för speciellt med att se den på natten? Är det över hela världen då? Man sitter ju ändå så i en salong med max 100 pers i (Om det inte är SF då det säkert är runt 30 pers bara). Jag vet inte vad som är så speciellt med att se den direkt på premiären. Skryta om att man sett den före alla andra och samma tid den hade premiär? Jag kan gott vänta en dag och se dagen därpå fram mot kvällen. Har ingeting emot att folk går på premiärer på nätterna men jag vill gärna veta varför.
4680 inlägg
för
4680 inlägg
Jag kan tycka att det är lite kul att gå på premiärer. Jag var t.ex. på premiären av Star Wars Episod 3 och det är ju lite speciellt att gå på en sån visning där alla verkligen delar intresset för filmen man ska se. Man har ju gjort en liten ansträngning för att få premiärbiljetter vilket brukar betyda att man helt och hållet är där för att se filmen. Det brukar oftast betyda att själva filmvisningen blir bra eftersom man t.ex. slipper störande människor.

Jag ska nog också försöka få premiärbiljetter till den här filmen, jag har nämligen en kompis som är ett stort Spider-Man-fan.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
inte långt kvar nu.

2140 inlägg
för
2140 inlägg
Okej, tack för svaret Richie. Men jag tror inte det är mindre "seriösa" folk som går precis dagen efter?
470 inlägg
för
470 inlägg
De hade ju inte fortsatt med fenomenet nattpremiärer och förhandsvisningar, om det inte hade funnits ett starkt intresse hos publiken. Det finns ju väldigt många som vill känna att de såg den först. Kanske inte för att skryta, utan för att de verkligen ser fram emot filmen och inte vill vänta mer än nödvändigt.

Att se en film runt midnatt gentemot vid 21 på kvällen, tycker inte jag innebär så stor tidsskillnad. Klart man då vill se den på natten om man längtat efter filmen hur länge som helst. Annars spelar det ju ingen roll när man ser den, om man inte tycker att premiären är extra speciell...
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Var själv på 00.00-premiären av Star Wars: Revenge of the Sith, och det var helt underbart. Förutom att kunna skryta om att man sett den först så fick man ju dela upplevelsen med 1100 andra på Rigoletto den natten.

Otroligt trevligt minne.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
De var mest bara de att det va min kompis som ville se den på natten. Han hade tydligen sett Star Wars III runt tolvslaget vid premiären, o sagt att det va fullt med folk som var utklädda och massa stora modeller på bl.a. Jabba de Hutt och så. Han hade tyckt de var en rätt kul upplevelse

Och då tänker man liksom: Tja, why not? Det är väl kul att testa nya saker ibland? Jag ser det som en kul grej bara, inget annat.
4488 inlägg
för
4488 inlägg
Nu börjar vi drifta från ämnet här ... Spider-Man 3 är det och inte Star Wars ...

Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
OK, on-topic nu:
Längtar efter filmen, den verkar otroligt spännande och klart sevärd!!
punkt
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
En ny Blog på Spider-man 3
http://www.spidermanmovieblog.com/archi ... g_crew.php
154 inlägg
för
154 inlägg
jag längtar tills filmen kommer och innan dess kan dom gärna få släppa en ny trailer, med venom i
412 inlägg
för
412 inlägg
Ja det får du banne mig göra för nu blev jag nyfiken!
4680 inlägg
för
4680 inlägg
Jag tror att det är det här du snackar om:

[url:1g11889l]http://www.ncm.com/InTheatreAdvertising/firstLook.aspx[/url:1g11889l]

Det går dock segt som attans att ladda men någon har lagt upp videon på YouTube:

[url:1g11889l]http://www.youtube.com/watch?v=itLXPW7wW2g[/url:1g11889l]

412 inlägg
för
412 inlägg
Det var ju trevligt!

Men det var då fan vad lömska de ska vara angående Venom...

Gillade dock att man äntligen fick se lite mer av Brock. Så vad ska man säga... Längtar!!!
Du måste logga in för att kunna skriva i tråden. Att skapa ett konto är gratis och går blixtsnabbt. Logga in för att svara i tråden