Visa första inlägg
Inga inlägg
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
Grym sneak peak, längtar bara mera och mera efter den här filmen nu.

Håller med dig Carnage att det var härligt att få se lite mera utav Brock iallafall, Venom lär man ju få vänta ett bra tag på att få se mer utav.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Förmodligen blir det nog så att man får ser självaste Venom när man ser filmen. Gillar faktiskt att dom håller tillbaka han.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Känns ändå tveksamt att dom kör in Venom, Greengoblin jr (vet inte ens om han heter så) och Sandman i en film. Lär ju bli typ Venom i slutet och sen 4an med honom. En gissning iaf.
412 inlägg
för
412 inlägg
En teori som många delar med dig.

Men personligen tror och hoppas jag på att Venom kommer att vara med tillräckligt mkt för att alla ska bli nöjda och glada.

(Jag vill inte ha någon spiderman 4... I sådana fall först efter en eventuell Evil dead 4)
2140 inlägg
för
2140 inlägg
Blir det en "cliffhanger" då tänker jag spränga amerika i luften. Venom ska inte bara vara med dom sista 5 minuterna av filmen. Då jävlar!
470 inlägg
för
470 inlägg
Hittade den här på YouTube. Det är någon som klippt ihop en trailer med hjälp av allt material som finns verkar det som. Det är nämligen en blandning av olika format på bilden, och från olika länder. Det är lite konstigt ljud emellanåt, och en del klipp upprepas. Men det roligaste är att man fick se lite nya saker. En del småklipp jag inte hade sett innan, vilket var kul.

Så, om man vill se nåt nytt kan man spana in den här.
[url:3lvsatcg]http://www.youtube.com/watch?v=qQGCHqSmgKI&mode=related&search=[/url:3lvsatcg]

Sen hittade jag även en kul liten hopklippning från ettan, tvåan och treans trailer till en liten kortfilm på YouTube. Kul om man vill kolla hur snyggt Raimi nu knyter ihop historien.
[url:3lvsatcg]http://www.youtube.com/watch?v=GErcIN4GLb8&NR[/url:3lvsatcg]
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="Leaf":3j5ulvnt]Känns ändå tveksamt att dom kör in Venom, Greengoblin jr (vet inte ens om han heter så) och Sandman i en film. Lär ju bli typ Venom i slutet och sen 4an med honom. En gissning iaf.[/quote:3j5ulvnt]

Jag tror inte Sam använder alla på samma gång, tills på slutet. Alla kommer få sin chans att visa sin mörka och mänskliga sida, även Peter Parker. Sam är bra på att ge karaktärerna sin tid som de behöver för att växa.

Enligt intervjuer med Sam kommer det inte finns en "cliffhanger" och att det blir ett slut som binder ihop de lösa trådarna som har skappats av de andra filmerna. Sedan vad som kommer att hända med Eddie/Venom finns det bara rykten:
Visa spoiler
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
jag hoppas att Eddie lever och kanske någon gång i framtiden få en Spin-Off
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
nja han kanske räddar J Jonah Jamesons son när deras rymdraket störtar ner vid sjön och när han räddar dem så blir han säkert nerkletad med smörjan på dräkten. bara en tanke
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="spiderman freak":h7iff2g6]Härmar dem inte den tecknade 90 tals serien 100%?

Naej, kan faktist inte tänka mig att en hel raket störtar in i N.Y.

Hmm VAD KAN DET VARA!!

Men du kan ha rätt![/quote:h7iff2g6]

nja det var ju bara en tanke och i serietidningen så fick han ju symbioten i secret wars av en maskin som vår lilla vän Spidey tog och det var inte precis rätt maskin heller^^'

men men vi får helt enkelt vänta på den 7 maj^^ jag är också otroligt taggad för Spider-Man 3 spelet me
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Jag är bara lite nyfiken på en sak, vad händer om man skulle spruta vatten på Sandman? Skulle det påverka honom på något sätt? Ungefär som när man häller vatten på sand.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="Thomas":33gt3ely]Jag är bara lite nyfiken på en sak, vad händer om man skulle spruta vatten på Sandman? Skulle det påverka honom på något sätt? Ungefär som när man häller vatten på sand.[/quote:33gt3ely]

nja det påverkar ju en viss del men i serietidningen så var det så att Venom bet sandman och det gjorde sandman döende
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Var det inte i något nummer av tidningen som Sandman och Hydroman råkade blandas och blev någon geggamojja substans?
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="Thomas":3mw9lywu]Jag är bara lite nyfiken på en sak, vad händer om man skulle spruta vatten på Sandman? Skulle det påverka honom på något sätt? Ungefär som när man häller vatten på sand.[/quote:3mw9lywu]

För att citera Tobbe88 så blir det en "geggamojja substans" helt enkelt när Sandman blandas med vatten. Sen så är det så som Batman säger att Venom en gång bet av en del av Sandmans kropp vilket gjorde honom döende.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Ok, funkar det att besegra honom på det sättet eller är han ändå lika svårstoppad som han verkar vara i trailern? Och finns det något känt sätt att besegra honom på, förutom att bli biten av Venom?
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Ja alltså när han är i "geggamojja substans" så är han praktiskt taget slagen. Sen så är ju ett känt knäpp, som jag dock inte tror kommer att användas i filmen att suga upp honom i en dammsugare, det var så Spider-Man besegrade honom för första gången i serierna har jag för mig.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="sa":2v5mnrs1]att suga upp honom i en dammsugare, det var så Spider-Man besegrade honom för första gången i serierna har jag för mig. [/quote:2v5mnrs1]

Haha, att man inte kom på det själv.

Tack för svaren allihop!
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Intervju med Sam om Spider-man 3 i tidningen Wizard.
Ett urdrag av intervjuen med frågan om Spider-man 4:

[b:21dy6tx6][u:21dy6tx6]Wizard[/u:21dy6tx6]: Trilogies are the big hotness, but you mentioned that when you make a film, you start thinking about the next one. So, is a fourth “Spider-Man” film a possibility?[/b:21dy6tx6]

[u:21dy6tx6]Sam[/u:21dy6tx6]: Oh, yeah. I’m certain of it. Sony is planning to make more “Spider-Man” pictures, but they haven’t told me about my involvement with it just yet.

[b:21dy6tx6][u:21dy6tx6]Wizard[/u:21dy6tx6]: What if they want you involved?[/b:21dy6tx6]

[u:21dy6tx6]Sam[/u:21dy6tx6]: It would be great.

Läs mer här:
http://www.wizarduniverse.com/movies/sp ... cfm?page=1
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Ja nu har det kommit lite flera bilder på Nightsurfer och Venom, tycker att dom båda ser grymt bra ut.

[img:1dmzgmwk]http://www.joblo.com/newsimages1/goblin.jpg[/img:1dmzgmwk]

[img:1dmzgmwk]http://www.joblo.com/newsimages1/venom.jpg[/img:1dmzgmwk]

Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Den svarta ikonen blir nog snyggare tror jag.
Du måste logga in för att kunna skriva i tråden. Att skapa ett konto är gratis och går blixtsnabbt. Logga in för att svara i tråden