Visa första inlägg
3462 inlägg
för
3462 inlägg
Alla Star Wars-referenser såg jag bara som positivt. Det var inget som störde. Abrams har ju aldrig hymlat om att han är SW-nörd, så det blev ingen direkt överraskning att man fick lite SW-vibbar i filmen.
301 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
301 inlägg
[quote="Tyler":36gz86q3]Fail@life på JJ Abrams.[/quote:36gz86q3]
Haha

Förövrigt håller ja med Mats, ser inget negatvivt i SW likheter.
1113 inlägg
för
1113 inlägg
Såg den för ett par veckor sen och jag gillade den. Har aldrig riktigt gillat Star Trek innan har tyckt det var lite larvigt men jag tänkte jag skulle ge den en chans och jag blev i alla fall nöjd med mitt biobesök. Men vist finns den där känslan kvar från dom gammla filmerna att ally ska vara så snällt.
Den får av mig ( mest för effekterna )
154 inlägg
för
154 inlägg
ÄÄÄÄÄÄÄÄääääntligen ska jag få se Star Trek på bio på söndag! hade fan börjat grina om ja inte hade fått sett den på bio innan den slutar gå där!! xD
77 inlägg
för
77 inlägg
Hörde att J.J börjat jobba på en uppföljare redan
154 inlägg
för
154 inlägg
Älskar scenen när dom "Hoppar" ner till spocks planet för och fixa antennen eller vad de nu var, får rysningar av den scenen när dom glider ner från rymden ända ner =D
40 inlägg
för
40 inlägg
[quote="Bo":2wyo6rk9]Älskar scenen när dom "Hoppar" ner till spocks planet för och fixa antennen eller vad de nu var, får rysningar av den scenen när dom glider ner från rymden ända ner =D[/quote:2wyo6rk9]

Om du nu älskar den scenen hur kan du då skriva att de hoppar ner till en antenn, när det är en borr? Det är ju förfan en central del i handlingen, de borrar, släpper ner den röda materian som sedan slukar planeten i ett svart hål. Har du bara sett trailern eller, för filmen kan du ju inte ha sett?
28 inlägg
för
28 inlägg
Förväntade mig inget av denna filmen för jag tittade aldrig på serien men jag blev starkt överraskad och tyckte väldigt mycket om den. Massa action och inga tråkiga scener. Väldigt bra!Kommer att köpa denna till min filmsamling!:)
Du måste logga in för att kunna skriva i tråden. Att skapa ett konto är gratis och går blixtsnabbt. Logga in för att svara i tråden