Tycker vi tar och startar en riktigt tråd till den här filmen istället för att hålla på i den feltitulerade [url=../topic/batman-begins-3/page/26]Batman Begins 3-tråden[/url].
För nu är det nämligen stora nyheter på gång. Anne Hathaway är nu klar för rollen som Selina Kyle a.k.a. Catwoman, och Tom Hardy för rollen som Bane.
Vad sägs om detta?
(Källa: [size=12=12]http://www.slashfilm.com/catwoman/)[/size]
401 inlägg
Ja Bane som skurk låter faktiskt riktigt bra, hade dock hoppats på Black Mask, men förhoppningsvis slipper man Gåtan och Johnny Depp då, för förutsägbart och trist.
Catwoman däremot, ja det sabbade ju lika mycket som Bane förgyllde.
Catwoman däremot, ja det sabbade ju lika mycket som Bane förgyllde.
ja catwoman kan ju gå och hänga sig och anna hathaway spyr man ju av att se. får hoppas på lite tid på henne eventuellt så blir det att göra en egen version av filmen där jag klipper bort henne helt och hållet (precis som i min version av the town så är ben affleck borta ur handlingen)
kolla efter "bonk edition" nästa gång du hyr film!!
kolla efter "bonk edition" nästa gång du hyr film!!
Frågan är fortfarande vem som blir den stora "huvud" skurken, för det kommer knappast Catwoman eller Bane vara, trust my words.
Inte någon Gåta i alla fall, då orkar jag inte...Catwoman OCH Gåtan...nä usch var tråkigt det skulle bli.
Bane låter bra, släng dit Black Mask också så blir det riktigt nice, men Bane och Black Mask är väl för lika varandra för att det skulle bli så. Då kan Scarecrow vara huvudskurken den här gången då.
Nä, ärligt talat så är jag inte så jäkla intresserad längre heller, Catwoman...yttligare en Batman film...hype i 300 år och sedan besvikelse. Men en topp 10 placering på imdb Topp 250 kommer den ju att få hur än dålig den blir. Fantasilöst.
Bane låter bra, släng dit Black Mask också så blir det riktigt nice, men Bane och Black Mask är väl för lika varandra för att det skulle bli så. Då kan Scarecrow vara huvudskurken den här gången då.
Nä, ärligt talat så är jag inte så jäkla intresserad längre heller, Catwoman...yttligare en Batman film...hype i 300 år och sedan besvikelse. Men en topp 10 placering på imdb Topp 250 kommer den ju att få hur än dålig den blir. Fantasilöst.
1361 inlägg
Fan alltså, vill man se Catwoman igen? Jag är kluven som tusan.
Hade helst sluppit Catwoman.
Anne Hathaway som Catwoman? Låter som en tråkigt val, både av skurk och skådis. Men det kanske är bra att ha låga förväntningar så att man möjligen blir positivt överraskad.
Jag som hade hoppats på att Tom Hardy skulle spela Black Mask! Såg för ett tag sedan den tecknade Batman-filmen Under the Red Hood och tänkte att Tom Hardy skulle passa perfekt som Black Mask.
Ja...och så Hathaway som henne dessutom. Nä, det känns som att det här kommer att bli för löjligt. Jag älskade faktiskt Batman Begins och The Dark Knight var också bra, inte lika bra, men väldigt bra för att vara en superhjältefilm i alla fall. Men nu vet jag inte...jag gillar Batman som superhjälte, han är inte too much som Superman eller The Hulk. Många av skurkarna gillar jag också, samma sak där, men ska de börja blanda in karaktärer som Catwoman så tappar jag intresse. Gillade inte Pfeiffers Catwoman och absolut inte Berrys, Hathaway inger knappast något hopp. Egentligen är det kört från start då karaktären är hopplöst löjlig. Då kan de hellre ta med Poison Ivy.
Voldo: Haha ja, man skulle kunna säga att det enda som talar för den här filmen är att jag inte tror på den ;) Nolan & Hardy är väl inte fel de heller, men ni fattar vad jag menar.
Voldo: Haha ja, man skulle kunna säga att det enda som talar för den här filmen är att jag inte tror på den ;) Nolan & Hardy är väl inte fel de heller, men ni fattar vad jag menar.
vet inte varför kvinnor ska vara med i filmer överhuvudtaget.
Jag hade hoppats på Hugo Strange som skurk :(
Eller kan man fortfarande hoppas?
Eller kan man fortfarande hoppas?
Nu är jag inte särskilt förtjust längre.
Men vad tusan ska de ha med kattkärringen för, trist! Jaja, får hoppas på att filmen blir bra i alla fall. Vore tråkigt om filmen lämnar en sur eftersmak efter två riktigt bra Batman-rullar.
inte vad jag hoppades på (vet väl inte riktigt vad jag hoppades på heller för den delen), men det kändes som att oavsett vilka skurkar och skådespelare det hade blivit så hade det var besvikna ansikten överallt. nolan har en enorm press på sig och jag har fullt förtroende för honom.
Skitsamma vilka skurkar som ska vara med! Vi snackar ju Nolan här. Har han gjort nåt dåligt tidigare?
Näe,.. Jag hoppas Guvenör Arnold gör comeback som Mr.Freeze! Ha! Ha!
Näe,.. Jag hoppas Guvenör Arnold gör comeback som Mr.Freeze! Ha! Ha!
catwoman är världens töntigaste superskurk. suck
Jag litar på Nolan. Kan Heath Ledger ta och återuppstå också skulle det vara jättefint. Jokercameo.
Sant. Förhoppningsvis får vi se en mycket coolare Catwoman än de vi sett förr.
84 inlägg
Inte så, men Pfeiffers Catwoman är en av de coolaste jag nånsin sett. Den tragiken är svårslagen. Men det är ju upp till Nolan att fixa till.