Tycker vi tar och startar en riktigt tråd till den här filmen istället för att hålla på i den feltitulerade [url=../topic/batman-begins-3/page/26]Batman Begins 3-tråden[/url].
För nu är det nämligen stora nyheter på gång. Anne Hathaway är nu klar för rollen som Selina Kyle a.k.a. Catwoman, och Tom Hardy för rollen som Bane.
Vad sägs om detta?
(Källa: [size=12=12]http://www.slashfilm.com/catwoman/)[/size]
Fattar verkligen inte varför det ska vara tjejer i filmen, vi har redan sett att de absolut inte passar in i Nolans filmer. När det dessutom rör sig om Catwoman som ska spelas av Anne Hathaway(!) av alla personer så vill man ju spy. Nolan har inte gjort bort sig förr, men nu vetefan om han inte gör ett rejält misstag.
Äh, skaffa henne nio liv så får vi allt se på andra bullar!
3462 inlägg
Ärligt talat tappade jag intresset när titeln avslöjades... Finns det nån som fortfarande tror på detta projekt?
84 inlägg
Skön kommentar den där "Fattar verkligen inte varför det ska vara tjejer i filmen"
Mats: Ja, titeln. Titeln. Haha.
3462 inlägg
Eller är du en av de få procenten som tyckte att titeln faktiskt var bra? ;)
3462 inlägg
Jag dissar inget på förhand, men nu ska det bli oerhört intressant att se hur han ska lyckas med detta.
Vem vet, kanske är denna rollen som klippt och skuren för Hathaway. Man kan ju dom sagt döma ut filmen i förtid och bli irriterad för något som inte hänt än eller se detta som en intressant clash istället för att se det som ett stort problem. Jag tror att detta kan vara den filmen där hon får bevisa att det finns en liten "bad girl" i henne som vill komma ut ur den rosa lilla pluttenuttbubblan som hon bor i nu.
Jag är fortfarande pepp och kommer vara det tills att jag sett filmen. Antingen är jag frälst eller så spyr jag när jag lämnar biosalongen nästa år.
Jag är fortfarande pepp och kommer vara det tills att jag sett filmen. Antingen är jag frälst eller så spyr jag när jag lämnar biosalongen nästa år.
Nolan har aldrig gjort en dålig film och Anne Hathaway växer ständigt som skådespelerska i mina ögon, så jag tror det här kommer fungera alldeles utmärkt! Att dissa en film på grund av titeln är bara larvigt, för övrigt. Jag tycker möjligen att en annan titel hade kunnat passa bättre, men det är verkligen inget fel på "The dark knight rises", inte alls...
Charlotte: Hehe, mjo, men det är ju Batman vi snackar om. :)
förhoppningsvis får tjejer ungefär lika stort utrymme i denna film som dom fick i social network.
själv snabbspolar jag förbi alla scener där tjejer är i dom filmer jag ser, dels blir filmen kortare och dels blir den bättre.
själv snabbspolar jag förbi alla scener där tjejer är i dom filmer jag ser, dels blir filmen kortare och dels blir den bättre.
Ja Nolan har verkligen mycket att leva upp till här och skulle det visa sig att han fixar det här så är jag en av de första att lyfta på hatten. Sedan så är det väl bara bra att jag har låga förväntningar, det lär väl förhoppningsvis gynna mig då jag ser filmen sen :)
Visst kan det vara löjligt att snacka skit om filmer på förhand, men då är det ju samtidigt lika löjligt att peppa och höja filmer till skyarna på förhand. Händer minst lika ofta, nej det händer oftare. Nu dissar jag inte den här, men jag tror inte speciellt mycket på den. Alla känner olika inför olika filmer, ser inget konstigt i det.
Innan den här filmen har haft premiär så kommer antagligen hypen och peppen att vara enorm, förmodligen så är filmen redan då "uppe i skyarna". Kommer säkert bara att ta några dagar efter att den haft premiär så kommer man att hitta den på imdb´s tio i topp. Det är vad jag TROR.
Visst kan det vara löjligt att snacka skit om filmer på förhand, men då är det ju samtidigt lika löjligt att peppa och höja filmer till skyarna på förhand. Händer minst lika ofta, nej det händer oftare. Nu dissar jag inte den här, men jag tror inte speciellt mycket på den. Alla känner olika inför olika filmer, ser inget konstigt i det.
Innan den här filmen har haft premiär så kommer antagligen hypen och peppen att vara enorm, förmodligen så är filmen redan då "uppe i skyarna". Kommer säkert bara att ta några dagar efter att den haft premiär så kommer man att hitta den på imdb´s tio i topp. Det är vad jag TROR.
Håller jag verkligen inte med om, Bane är lite av en den hårda och agresiva stilen som springer runt och spöar skiten ur folk medans Black Mask sitter bakom sitt skrivbord och styr hela jävla Gothams undrevärld (nästan lite som Pingvinen)
Men det kanske var maskerna du tänkte på?
Hur som så är jag relativt besviken här också med valet av Catwoman.
Dock gillade jag Hatheway i den kommande 'Love and other Drugs'
men som sagt Nolan är en skicklig regissör och jag litar på honom.
nolan kanske kan tala om på förhand vilka scener som catwoman ska vara med i så kan man ta pisspaus då
Hannes: Ja jag tänkte mest utséendemässigt, tror inte Nolan skulle välja att ha två karaktärer med i samma film som är så pass lika varandra.
Fast så lika är de ju inte, de har ju bara mask. Det är ju det enda. Bane är ju 3x så stor som Black Mask ;)
Jag hoppas fortfarande att Black Mask kommer vara huvudskurken.
Jag hoppas fortfarande att Black Mask kommer vara huvudskurken.
Jamen Hannes, din trilskande serienörd! ;) Vad jag menar är att det är lite samma stuk på dem, även ifall de skiljer sig åt. För serienörden så är det så klart stor skillnad, men inte för den breda massan. Ja det är lite som Jokern och Gåtan skulle man kunna säga, så uppfattar i alla fall jag dem.
Men jag hoppas så klart ändå också på Black Mask, hade föredragit honom framför Bane iom att jag tycker att Bane är lite over the top, men det där fixar säkert Nolan till. Jag hoppas att filmen håller sig på den nivå som det två första och inte plötsligt helt spårar ur med jätte"monster", markattor och fan vet allt :)
Men jag hoppas så klart ändå också på Black Mask, hade föredragit honom framför Bane iom att jag tycker att Bane är lite over the top, men det där fixar säkert Nolan till. Jag hoppas att filmen håller sig på den nivå som det två första och inte plötsligt helt spårar ur med jätte"monster", markattor och fan vet allt :)
Jo jag håller med dig, jag vill inte se en "spider-man 3" ;)