Tycker vi tar och startar en riktigt tråd till den här filmen istället för att hålla på i den feltitulerade [url=../topic/batman-begins-3/page/26]Batman Begins 3-tråden[/url].
För nu är det nämligen stora nyheter på gång. Anne Hathaway är nu klar för rollen som Selina Kyle a.k.a. Catwoman, och Tom Hardy för rollen som Bane.
Vad sägs om detta?
(Källa: [size=12=12]http://www.slashfilm.com/catwoman/)[/size]
Beror på. Om du söker en av de absolut maffigaste storfilmer som någonsin gjorts (klart i nivå med Konungens återkomst) och är ett fan av Nolan och/eller läderlappen blir du inte besviken. Söker du absolut briljans i skådespel eller manus är inte TDKR bästa valet. The Dark Knight är både mer välspelad och välskriven och även den faller klart i skuggan av filmer som There will be blood, No country for old men och gudfadern.
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
HA HA ja psycho det är inte mycket du för fram som får mig att tro att TDKR är bättre ån en ok film.All min skeptisism åsidoSå hoppas givetvis jag ATT JAG har fel!Men ju fler som skriker JA så skriker jag NEJ!Gudfadern 1&2 får aldrig jämföras med No Country For Old Men, hur mycket jag än tycker att den filmen är mycket bra!
Det var det där med smaken och baken ;)
Saknas
för
Inga inlägg
Jepp och sådana diskussioner kommer ingen vart!Ha en bra natt!
För att citera mig själv på filmens egna "sida":
"Fan vilken bra film det är!
Bäst inom gebren alla dagar i veckan enligt mig, Anne Hathaway förvånade mig ordentligt med sitt skådespeleri, även Christian Bale har sina bästa scener någonsin här.
Nolan levererade på hög nivå och gav mig avslutningen på Batman-trilogin som jag hoppades på!
Bane överträffade versionen i serietidningarna enligt mig med sin "sinister"-aktiga röst, glamorösa rörelsemönster samt sina kalla avrättningar, en rak motsats till Jokern skulle jag vilja säga.
Hans Zimmer har dessutom gjort ett fantastiskt Soundtrack och filmen i sig är filmad som ren mumma!
5/5"
Och sen kan ni komma med vad ni vill och klaga på;)
"Fan vilken bra film det är!
Bäst inom gebren alla dagar i veckan enligt mig, Anne Hathaway förvånade mig ordentligt med sitt skådespeleri, även Christian Bale har sina bästa scener någonsin här.
Nolan levererade på hög nivå och gav mig avslutningen på Batman-trilogin som jag hoppades på!
Bane överträffade versionen i serietidningarna enligt mig med sin "sinister"-aktiga röst, glamorösa rörelsemönster samt sina kalla avrättningar, en rak motsats till Jokern skulle jag vilja säga.
Hans Zimmer har dessutom gjort ett fantastiskt Soundtrack och filmen i sig är filmad som ren mumma!
5/5"
Och sen kan ni komma med vad ni vill och klaga på;)
Saknas
för
Inga inlägg
Ja är man köpt så är man köpt!Även om du tror att det är din egen åsikt!The power of commercials!
Smaken är som baken.
Bara ljudet och bilden är tillräckligt för att få mig att vilja se om den här filmen på bio. Det blir en omtitt i helgen.
Musiken är faktiskt enastående.
Musiken är faktiskt enastående.
"är man köpt så är man köpt."
Eller så är man såld.
Jag vet att jag blev helt såld på TDKR i varje fall. Mumma.
Eller så är man såld.
Jag vet att jag blev helt såld på TDKR i varje fall. Mumma.
Saknas
för
Inga inlägg
Sak samma och det känns lite obehagligt!Som en Chris Nolan kult över världen!Vad som hände i U S A i Colorado vet vi!
Fast nu levde ju bevisligen filmen upp till hypen eftersom den är allmänt uppskattad. Ungefär samma betyg som TDK på IMDB.
Saknas
för
Inga inlägg
Ännu en gång kommer du med det som jag vänder mig emot mest!Alla andra tycker att det är bra!Jag tror inte på tomten men gud teorierna håller inte!
Nu är ju smaken olika. Ingen film är uppskattad av alla. Men om en film tilltalar många, som Batman faktiskt gör, hur resonerar du när du påstår att den inte levde upp till hypen för fem öre?
EDIT: ok, det tog ett år för mig att begripa ditt inlägg. Igga mitt svar bara...
EDIT: ok, det tog ett år för mig att begripa ditt inlägg. Igga mitt svar bara...
Tror skön jag är såld på den här rullen, grymt bra ju!
Kan du inte berätta vad som var bra då, Alex?
Beakta, är man såld så är man potentiellt en latent biografmassmördare. En del av Nolan-sekten, tydligen.
Men det tror jag inte.
Men det tror jag inte.
3462 inlägg
Tvivlar på det. Om jag kollar på Trädgärdsdags på SVT så börjar jag inte med att odla blommor i parken.
blub, se mitt tidigare inlägg
Ops, såg inte det. Ber om ursäkt :)
Fantastisk film, med bra avslut. Batman behöver få en avslut, liksom!