Visa första inlägg
Inga inlägg
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
mm vet postern är snygg fast skulle bli ännu bättre med nya trailern... fan skit i trailern hit med filmen!
775 inlägg
för
775 inlägg
Poster med attityd. Jag gillar.
Inga inlägg
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
[quote="Rafe Fines":2pmofs9w]Sorry Richie

Ja det är sant, folk borde förstå att The Dark Knight är uppföljaren till Begins nu.

3 dagar kvar.. är det bara jag som naglar mig fast vid den där sidan för tillfället? [/quote:2pmofs9w]

ne själv sitter jag också här!
vet nån vad åldergränsen till den här är?
eller vad tror ni
Inga inlägg
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
[quote="shervin":20q4p5pc][quote="Rafe Fines":20q4p5pc]Sorry Richie

Ja det är sant, folk borde förstå att The Dark Knight är uppföljaren till Begins nu.

3 dagar kvar.. är det bara jag som naglar mig fast vid den där sidan för tillfället? [/quote:20q4p5pc]

ne själv sitter jag också här!
vet nån vad åldergränsen till den här är?
eller vad tror ni [/quote:20q4p5pc] 11 år, Batman Begins var det, skulle vara dåligt om den var från 15 år, då skulle pappa behöva koppa den ....Men 11 sa jag, 11 det blir ... The dark knight own the night
1721 inlägg
för
1721 inlägg
Får den inte 11-årsgräns kan man verkligen undra va som är felet på sf...
Inga inlägg
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
[quote="Rafe Fines":1heyk8n2]Får den inte 11-årsgräns kan man verkligen undra va som är felet på sf...[/quote:1heyk8n2] jepp
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
mm får den inte 11 års åldergräns så har sf fel i hjärnan för typ alla superhjälte filmer får 11 års åldergräns
Inga inlägg
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
[quote="shervin":1qepuehm]mm får den inte 11 så har sf fel i hjärnan för typ alla superhjälte filmer får 11[/quote:1qepuehm]japp
Inga inlägg
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
[quote="Gästen":2xcbydx4]alltid lika kul att läsa 10-åringars välskrivna inlägg..[/quote:2xcbydx4] ursäkta... 12 år!
Inga inlägg
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
[quote="Gästen":5azldjgr]alltid lika kul att läsa 10-åringars välskrivna inlägg..[/quote:5azldjgr]

Du 14 år här!
1250 inlägg
för
1250 inlägg
Uppför er som det då, eller stick härifrån och väx lite innan ni kommer tillbaka.
Inga inlägg
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
[quote="Cykelpedal":3m9zd2kf]Uppför er som det då, eller stick härifrån och väx lite innan ni kommer tillbaka.[/quote:3m9zd2kf]

*skönsång* Cykelpedaaal, han räddar staaaaan från småungar som sabbar för oss...!
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Tycker själv inte att det spelar någon roll vilken ålder man är. Bara man kommer ihåg att sätta ut punkt och stor bokstav är det fine by me. Vilket dom då inte gör.
1721 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
1721 inlägg
Orka hålla på åldersbråka..

på whysoserious.com sidan uppdateras inte "three days" till "two days"... skumt eller det kanske är planerat?
737 inlägg
för
737 inlägg
Det går på EDT-tidzon. Så vi i sverige är före dom, för just nu är det klockan 16:00 i U.S.A.
1721 inlägg
för
1721 inlägg
Ja men borde det då inte fortfarande stå två dagar? De stod three days vid samma tidpunkt igår som idag.
Inga inlägg
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
Okej, det var faktiskt skumt men inte så viktigt heller
Inga inlägg
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
[quote="shervin":1musmymr]Okej, det var faktiskt skumt men inte så viktigt heller [/quote:1musmymr] Viktigt,ehhh jo! För jag vill veta vad det är.
Inga inlägg
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
Aja kanke lite, men det viktiga är inte att veta när trailern kommer ut...
Utan att se själva trailern men ännu viktigare är ju filmen
Inga inlägg
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
[quote="shervin":3nj32he5]Aja kanke lite, men det viktiga är inte att veta när trailern kommer ut...
Utan att se själva trailern men ännu viktigare är ju filmen [/quote:3nj32he5] Du har rätt!
Du måste logga in för att kunna skriva i tråden. Att skapa ett konto är gratis och går blixtsnabbt. Logga in för att svara i tråden