Visa första inlägg
1721 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
1721 inlägg
[quote="Crockett":11587154]Det är bara London som är klart med nedräkningen. Men vi måste vänta på tills alla har ränats ner eller?[/quote:11587154]

Tror det. Annars kunde alla andra lika gärna ha vart på 0 nu.
1721 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
1721 inlägg
Jag ska dygna enbart för att se trailern!
737 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
737 inlägg
Låt dom gör det smutsiga jobb för oss. Excellent!
775 inlägg
för
775 inlägg
Förra trailern träffade mig i magen. Närapå en religiös upplevelse. Hoppas den här blir en adrenalinkick också. Om inte mer.
737 inlägg
för
737 inlägg
I london är koden 35 90 48 om någon vill veta.
Inga inlägg
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
Har precis kollat, men nu gäller NÄSTA lertråd de som är i den här galna skattjakten.

Fan, jag önskar att jag vore i London. Detta verkar skitskoj!
775 inlägg
för
775 inlägg
Enbart nya instruktioner för London-borna.
4680 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
4680 inlägg
Nja, jag vet inte. Det verkat som att vi får vänta tills alla städer är färdiga. Bokstaven "J" kom fram efter att de löst London-safet. LA och San Francisco förstör, drygt 3 tim kvar där.
Inga inlägg
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
Tror jag går och lägger mig nu så har man förhoppningsvis en ny trailer lagom till frukost imorgon!
Inga inlägg
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
Men jag vill ha trailer nuuuuu!
Tidskillnad, screw you.
1721 inlägg
för
1721 inlägg
Dags att dricka 2 redbull för de här kommer bli en lååååång natt.
775 inlägg
för
775 inlägg
Jag har inte ens värmt upp. It's so on.
Inga inlägg
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
Eftersom jag har ingen Red Bull, så blir det Jolt Cola för mig
4680 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
4680 inlägg
Ok, boys and girls, kom bara ihåg att det här är ett diskussionsforum inte ett chattrum. Utifall någon skulle få för sig det under timmarna framöver. Ser lite tendenser redan nu. Jag vill inte vara en torr jäkel, men det är som det är.
Inga inlägg
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
Uppfattat, admiral Richie!

Det är bara väntan som ser till att man inte kan låta bli att tänja på gränserna, men ska hålla sig borta från sånt!
775 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
775 inlägg
En London-bo berättade just följande om trailern:

[quote:16l961jk]I just got back from the trailer...it was quite crazy...they handed us Joker cards and a raffle ticket.

They then handed a tin to some guy in the crowd and told us all to walk to the Odeon cinema.

We all sat down in anticipation...and they showed us the trailer....and AWESOME AWESOME trailer!!!

At then end of the trailer, they called out a raffle ticket number and some lucky guy got the reel of the actual trailer...lets see if it comes up online. ;-)[/quote:16l961jk]
Inga inlägg
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
[quote="Kenneth":3diahx5x]En London-bo berättade just följande om trailern:

[quote:3diahx5x]I just got back from the trailer...it was quite crazy...they handed us Joker cards and a raffle ticket.

They then handed a tin to some guy in the crowd and told us all to walk to the Odeon cinema.

We all sat down in anticipation...and they showed us the trailer....and AWESOME AWESOME trailer!!!

At then end of the trailer, they called out a raffle ticket number and some lucky guy got the reel of the actual trailer...lets see if it comes up online. ;-)[/quote:3diahx5x][/quote:3diahx5x]

Åh jäklar, killen som fick rullen måste vara överlycklig!
737 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
737 inlägg
Låter som dom har kul där, men vi måste vänta för trailer ändå. The torture!
775 inlägg
för
775 inlägg
Inatt blir det lite sömn och mycket trailer.
Inga inlägg
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
Schmexig avatar och banner, Kenneth!
Känna sig laddad, eller vad?

Vill seriöst se Jokern nu.
Du måste logga in för att kunna skriva i tråden. Att skapa ett konto är gratis och går blixtsnabbt. Logga in för att svara i tråden