Visa första inlägg
648 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
648 inlägg
[quote="Richie":3h1ag3kj]Så ska det se ut, very nice! The Dark Knight goes Michael Mann...kind of. [/quote:3h1ag3kj]

Galning, du ser Mann i allt, precis som jag!

Riktigt Schysst poster!

Edit: Tråkiga WB har stoppat trailern på youtube, suck!
456 inlägg
för
456 inlägg
Riktigt härligt var det att se mer av Jokern, likaså Harvey Dent. Men trailerns kvalité var genomrutten.
Inga inlägg
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
[quote="Phoenix":4denlbbj]Riktigt härligt var det att se mer av Jokern, likaså Harvey Dent. Men trailerns kvalité var genomrutten.[/quote:4denlbbj]

Det är för att den är bootleggad, men på söndag får vi se HD-kvalitét!
Inga inlägg
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
[quote="Darth Kathy Grint":2gdpk4m9][quote="Phoenix":2gdpk4m9]Riktigt härligt var det att se mer av Jokern, likaså Harvey Dent. Men trailerns kvalité var genomrutten.[/quote:2gdpk4m9]

Det är för att den är bootleggad, men på söndag får vi se HD-kvalitét![/quote:2gdpk4m9] Det ska bli kul, nån som vet när den kommer till MZ?
456 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
456 inlägg
[quote="Darth Kathy Grint":wsz3brio]Det är för att den är bootleggad, men på söndag får vi se HD-kvalitét![/quote:wsz3brio]
Jag märkte det, men den är genomrutten hursomhelst. (:
1721 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
1721 inlägg
[quote="BatmanYear1":1l0yneva]Det ska bli kul, nån som vet när den kommer till MZ?[/quote:1l0yneva]

Förmodligen samtidigt som när HD trailern kommer?
184 inlägg
för
184 inlägg
Kommer det komma en ny trailer i HD eller ??! Galet---! När?
1721 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
1721 inlägg
[quote="ManhattanCope":2gmpoq9d]Kommer det komma en ny trailer i HD eller ??! Galet---! När?[/quote:2gmpoq9d]

Tips: Läs tråden. Men ska va snäll och svara: Söndag.
Inga inlägg
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
Någon som vet om man kan få tag i denna bilden [url:1f0zfr5t]http://www.aintitcool.com/node/35072[/url:1f0zfr5t] som affisch fast utan texten i botten för när filmen har premiär?

Eller en högupplöst bild av den utan text som man skulle kunna trycka upp som fototapet att ha på toalettdörren?
Inga inlägg
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
asså var inte här på tråden och trailern är bortlagd så nu får jag vänta tills söndag
1721 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
1721 inlägg
[quote="shervin":38psa3kd]asså var inte här på tråden och trailern är bortlagd så nu får jag vänta tills söndag [/quote:38psa3kd]

Lungt. Jag ska rädda din dag. http://www.movieweb.com/video/V08D0fgsxDGPVX
1721 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
1721 inlägg
[quote="Dent, Harvey Dent":ntl8jgx0][quote="Rafe Fines":ntl8jgx0]Batman Begins hade premiär den 15 Juni i USA och i Sverige den 27 Juli.[/quote:ntl8jgx0]

Jaha....ok...jag hade för mig att det var samma dag..läste det någonstans, kommer faktist inte ihåg själv, men ok förlåt min okunnighet ?[/quote:ntl8jgx0]

Det är skit lungt Dent
Så länge du rensar upp i Gotham är de lungt om du förstår va jag menar
3462 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
3462 inlägg
Nej nej, förstår inte känslan med att se en trailer i kass kvalité. Usch, jag vägrar göra det. Jag väntar hellre till trailern kan göra sig själv rättvisa.

Visst lägger jag upp trailern på MZ så fort den finns tillgänglig. Ärligt talat är det inga garantier att den dyker upp ens på söndag, men troligtvis gör den det iaf.
Inga inlägg
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
Ny poster??? Ojj, lite liten.... He he.
198 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
198 inlägg
[quote="BatmanYear1":mudodue7]Ny poster??? Ojj, lite liten.... He he. [/quote:mudodue7]
Ja, oj vad mycket man ser
2566 inlägg
för
2566 inlägg
Den har redan postats i större kvalitet.
Inga inlägg
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
[quote="Voldo":1lzuf9t6]Den har redan postats i större kvalitet.[/quote:1lzuf9t6] Okeey!
1721 inlägg
för
1721 inlägg
Snygg avatar batmanyear1
648 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
648 inlägg
[quote="Rafe Fines":3hwrm5jt]Snygg avatar batmanyear1[/quote:3hwrm5jt]

He he, humor!
Handlar ni i samma affär?
1721 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
1721 inlägg
[quote="db":3jsn1700][quote="Rafe Fines":3jsn1700]Snygg avatar batmanyear1[/quote:3jsn1700]

He he, humor!
Handlar ni i samma affär?[/quote:3jsn1700]

Han tog förmodligen den som Voldo gjorde åt mig
Du måste logga in för att kunna skriva i tråden. Att skapa ett konto är gratis och går blixtsnabbt. Logga in för att svara i tråden