Visa första inlägg
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Bilderna var inte ett dugg läskig eller äcklig, tyckte twoface såg ut som han ska göra! Blir bara synd för mej (och jag är rätt övertyckad om det) att filmen får en 15 årsgräns... Men jag ska till Leksand den 20 Juli till jag vet inte men om jag får veta att filmen kommer få en 11-årsgräns, såskulle jag säga till morsan att vi skulle åke hem och se den!
Inga inlägg
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
[quote="Kenneth":355d0xo8]Nya [url=http://s16.photobucket.com/albums/b45/joma1124/Dark%20Knight%20movie%20camera%20picutres/:355d0xo8]bilder[/url:355d0xo8]. Bland annat på Two-Face.[/quote:355d0xo8]kenneth my hero
2140 inlägg
för
2140 inlägg
Nu blev jag glad! Jag visste det! Han skulle se äcklig ut! Nu har jag inte sett bilden men jag kan tänka mig att han inte ser ut som en rosa mutant på ena sidan!

Jag väntar med att bli chockad av hans utseende i biomörkret!!

EDIT: http://www.aftonbladet.se/nojesliv/klic ... 2855132.ab hahaha!
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Helvete då blev Two-face spoilad ändå innan man fick se honom på bio. Fast såklart kunde jag inte hålla mig från att titta heller!
Hans utseende var mycket mer nasty än vad jag hade väntat mig, ser riktigt obehagligt ut, men samtidigt väldigt effektivt för att skrämma publiken.
1721 inlägg
för
1721 inlägg
[quote="Christian Bale":23mki1sf]Pinsamt nog så körde jag den aldrig. Bat Poden ansågs för farlig, de behövde mig hel så jag skulle kunna avsluta den jäkla filmen. Jag har frågat producenterna om jag får testa den före premiären innan jag får fler sådana här frågor. Man kan inte ha varit Batman utan att ha kört den jäkla Batmotorcykeln.[/quote:23mki1sf]

Haha så jävla skön Bale är. Roligt nog berättade han efter Begins premiär att han hade frågat Nolan om han kunde få behålla en av Tumblarna (Batmobile). Nolan ska ha svarat "Klart som tusan att du inte får!"
77 inlägg
för
77 inlägg
[quote="Cykelpedal":2retqp9u]Ingen vet när biljetterna släpps, så håll utkik på sf.se..

Däremot bor vi fortfarande i Sverige, och biljetterna tar direkt inte slut efter några minuter. Alltid lika kul att se folk bli oroliga veckorna innan, då det oftast finns biljetter kvar dagen innan premiären...[/quote:2retqp9u]

Borde väl bli onsdagen den 16:e som dom släpper biljetterna som senast iallafall
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Vet man om man kommer få veta något om Jokerns ursprung? Om hur han blev som han blev, eller kommer han bara vara Jokern direkt från början?
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="Mr. Brightside":2o368s3x]Vet man om man kommer få veta något om Jokerns ursprung? Om hur han blev som han blev, eller kommer han bara vara Jokern direkt från början?[/quote:2o368s3x]

Enligt vissa rykten så får man veta att det var hans farsa som gav honom hans "leende", så killen kan ju inte haft någon vidare uppväxt om man säger så. Som nämnt tidigare så behövs det inte så mycket mer utan ökar bara mystiken kring karaktären.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Han ska tydligen förklara ärrets ursprung flera gånger i filmen, och alla gånger är det olika berättelser. Härlig homage till Killing Joke
45 inlägg
för
45 inlägg
[quote="smileyabuser":1g17rd11]Han ska tydligen förklara ärrets ursprung flera gånger i filmen, och alla gånger är det olika berättelser. Härlig homage till Killing Joke [/quote:1g17rd11]

Vem ska förklara ärrets ursprung? Är det Joker du menar?
1721 inlägg
för
1721 inlägg
[quote="Mr. Brightside":1ohhmu8o]Vet man om man kommer få veta något om Jokerns ursprung? Om hur han blev som han blev, eller kommer han bara vara Jokern direkt från början?[/quote:1ohhmu8o]

Nolan har sagt att filmen kommer berätta "Rise of The Joker" istället för någon "The Joker Begins". Han sa att anledningen är att karaktären skulle bli mindre skräckinjagade om man visste varför han handlar som han gör osv. Han är en "Absolut" som Nolan kallar det för alltså en som bara är som han är och man får känslan av att han alltid har vart det. Men som Grollo, tror jag, nämnde är att han ska förklara sitt ärrleende med att
Visa spoiler

[quote="The Batman":1ohhmu8o][quote="smileyabuser":1ohhmu8o]Han ska tydligen förklara ärrets ursprung flera gånger i filmen, och alla gånger är det olika berättelser. Härlig homage till Killing Joke [/quote:1ohhmu8o]

Vem ska förklara ärrets ursprung? Är det Joker du menar?[/quote:1ohhmu8o]

Nej Rachel ska . Jo självklart ska Joker berätta, tror knappast att någon annan mer än han vet det.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Jag vet inte om det finns en tråd om [b:1aykaggu]Batman: Gotham Knight[/b:1aykaggu], men vet nån vet man kan se hela filmen? Alltså på datorn utan att ladda ner??
143 inlägg
för
143 inlägg
[quote="Nate96":1lsyk8ou]Jag vet inte om det finns en tråd om [b:1lsyk8ou]Batman: Gotham Knight[/b:1lsyk8ou], men vet nån vet man kan se hela filmen? Alltså på datorn utan att ladda ner??[/quote:1lsyk8ou]

http://www.watch-movies.net/movies/batm ... am_knight/

Klicka på den första "Watch Full"..
Om det kommer en gul grej där uppe, klicka där sen välj installera active X control så kmr det att funka..
107 inlägg
för
107 inlägg
BIljetterna släpps nu på fredag 11/7 tsm me Hancock biljetterna :D!!!!

Äntligen!!
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Undra om man ska boka på Fredag? För jag menar att, biljetterna lär ju iaf inte ta slut.

när jag såg Transformers så bokade jag samma dag som när de släpptes och när denväl hade premiär så fanns det hur många biljetter som helst kvar. Men jag ser ju filmerna i Norrköping så folk kanske inte har så stor koll och stort intresse för filmer här Men ah, ska iaf boka för att vara säker
107 inlägg
för
107 inlägg
nee precis , här i Malmö försvinner dom till stora filmer snabbt hehe

som på indiana jones, efter 5 dagar var de bara 100 platser av 700 kvar till premiären xD

men men, fan va skönt att dom släpps på fredag , hoppade när jag fick svaret från SF hehe
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Jag ska iallafall ta och boka för säkerhets skull. Måse absolut se den här på premiären. Visst, när transformers hade premiär så bestämde vi oss i sista sekunden att gå och då fick vi rätt så hyfsade platser. Men man vet ju aldrig.
1250 inlägg
för
1250 inlägg
[quote="TheJoker":2ue4lre4]BIljetterna släpps nu på fredag 11/7 tsm me Hancock biljetterna :D:D!!!![/quote:2ue4lre4]Hancock-biljetterna har redan släppts... (till SFs biografer)
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Nu när Hancock har fått en 15 års gräns så borde väl bannemig DK också få det...
107 inlägg
för
107 inlägg
nej cykelpedal, dom har bara släppts till smygpremiären 17/7, men biljetterna till premiären 18 o dom andra dagar släpps på fredag , o the dark knight åsså !

Ja de har du rätt i, om Hancock fått 15 :O så ska väl The Dark Knight åsså få de, Hancock e ju nt ens jämför bar me de man sett från batman
Du måste logga in för att kunna skriva i tråden. Att skapa ett konto är gratis och går blixtsnabbt. Logga in för att svara i tråden