Visa första inlägg
428 inlägg
för
428 inlägg
Oavsett vilket så köper man endå DVD:n.
439 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
439 inlägg
Okey, du är alltså lat. Erkänner att det inte var så speciellt svårt att lista ut...

Men i vilket fall, DVD:n ska få en speciell plats i hyllan.
301 inlägg
för
301 inlägg
Jag drog iväg en förbeställning på Blu-Ray, 179:-

Egentligen är de ganska som om Christopther Nolan, Han har ju satt sig i världens skithål, Han kommer ju aldrig topp TDK vid en evetuell uppföljare.
1721 inlägg
för
1721 inlägg
Man ska aldrig säga aldrig. Men visst det kommer nog bli svårt...
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="aki||es":3iv5rpqz]Jag drog iväg en förbeställning på Blu-Ray, 179:- [/quote:3iv5rpqz]

Vart förbeställde du ifrån? För överallt jag kollat så kostar det 249kr
301 inlägg
för
301 inlägg
[quote="Mr. Brightside":60xycub5][quote="aki||es":60xycub5]Jag drog iväg en förbeställning på Blu-Ray, 179:- [/quote:60xycub5]

Vart förbeställde du ifrån? För överallt jag kollat så kostar det 249kr[/quote:60xycub5]

Discshop har den för 199kr, men ja hade rabattkupong på 50 kr där:)
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="aki||es":uuoohpkm]Discshop har den för 199kr, men ja hade rabattkupong på 50 kr där:)[/quote:uuoohpkm]

Ah ok, tack.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Ska köpa den här tills 2009 http://www.discshop.se/shop/ds_poster.p ... te=posters

Tycker den är fett snygg från utsidan, hoppas insidan är bättre!
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Hahah! Den ser ju aslarvig ut

Färgerna borde vara mera mörka, precis som filmen.

Sen så tycker jag Batman ser så lustig ut på sånna dära bilder *-)

Huvet ser så stort ut mot kroppen
1721 inlägg
för
1721 inlägg
Någon som vet hur extramaterialet kommer se ut på både vanliga och bluray dvdn?
870 inlägg
för
870 inlägg
Det blir att köpa den så fort den kommer ut (Eller önska den sig i julklapp)!
16 inlägg
för
16 inlägg
[quote="Nate96":1dm73qab]Ska köpa den här tills 2009 http://www.discshop.se/shop/ds_poster.p ... te=posters

Tycker den är fett snygg från utsidan, hoppas insidan är bättre! [/quote:1dm73qab]

Det där ser ju mer ut som en poster för småbarn
186 inlägg
för
186 inlägg
Inte så speciellt snyggt omslag, ser ut som de är kompanjoner istället för fiender:D. De bilder man fick se inifrån var dock bättre.
11 inlägg
för
11 inlägg
Håller helt med! Ingen höjdarposter, den ser ju ut att göra reklam för en batmandräkt för barn och clownsmink. Nää, inge vidare!
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="Lenk":2xq3a96v]Inte så speciellt snyggt omslag, ser ut som de är kompanjoner istället för fiender:D. De bilder man fick se inifrån var dock bättre.[/quote:2xq3a96v]
Har man fått sett dom?
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Att ni orkar diskutera en kalender som endast är till för dom små kidsen att gapa över. Sen så är den ju lite låg budget, man har ju bara använt sig av gamla posters och klippt ihop ... inte mycket att hurra över.

Själv så hoppas jag att få The Dark Knight inslagen på julafton. En riktig fin specialutgåva.
11 inlägg
för
11 inlägg
Jag har inte sett den än? Ska man se Batman Begins innan, eller vad tror ni?
456 inlägg
för
456 inlägg
[quote="Raasmus":1j3149gi]Jag har inte sett den än? Ska man se Batman Begins innan, eller vad tror ni?[/quote:1j3149gi]
Eftersom The Dark Knight är uppföljaren så borde man nog se Begins innan.
11 inlägg
för
11 inlägg
Okej, tack! Fattar inte varför jag inte har sett de. Har varit peppad sen Begins kom! Men nu ska det bli ändring!
4680 inlägg
för
4680 inlägg
Jag såg om filmen ikväll och den var ju minst lika bra som när jag såg den på bio. Kanske lite, lite bättre t.o.m. Något stabilare. Jag upplevde den som aningen för lång på bio, inte nu. Finns väl några detaljer här och där som jag kan störa mig lite på men så är det. Betyget ändrar jag inte, det är fortfarande:

Jag var lika imponerad av Ledgers insats den här gången, alla nyanser i hans agerande är så underbara. Oscarsnomineringen är given, kanske t.o.m. statyetten? Vi får se.
Du måste logga in för att kunna skriva i tråden. Att skapa ett konto är gratis och går blixtsnabbt. Logga in för att svara i tråden