Visa första inlägg
439 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
439 inlägg
Likheten med Världarnas Krig kan jag hålla med om. Utomjordingarna kommer, det blir fullständig panik utan någon egentlig handling och till slut ger de sig av utan någon speciell anledning lr förklaring.

Nej, detta var ingen särkilt bra film. Hade ganska höga förväntningar, trailerna va ju riktigt bra. Men det är allt. Se trailern så har du sett allt som är värt att se, i princip. Skådespelet är halvtaskigt. Gillar Reeves, men detta var ju inte en av hans bästa rollpresentationer. En malplacerad Smith jr och en virrpanna till nobelpristagare (John Clees, lika irriterat "skön" som vanligt).

Ger den mer är den faktiskt inte värd.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="Wolfpack":bl6heby3]Nej, detta var ingen särkilt bra film. Hade ganska höga förväntningar, trailerna va ju riktigt bra. Men det är allt. Se trailern så har du sett allt som är värt att se, i princip.[/quote:bl6heby3]

Jag uppskattade nog de lugna partierna av filmen mest. Alltså det som INTE var med i trailern. Kan vara bra att veta för de som gillar science fiction som inte nödvändigtvis måste innehålla en massa action.
1113 inlägg
för
1113 inlägg
Nu har jag varit och sett denna film och den var en besvikelse. Det blev aldrig spännande och när det väl hände något så var den slut. Den får av mig
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Herregud vad dåligt uppdaterat det är här...
174 inlägg
för
174 inlägg
[quote="Halosian":3fh4pc0t]Herregud vad dåligt uppdaterat det är här...[/quote:3fh4pc0t]
Kanske för att filmen inte blev en höjdare direkt.
Du måste logga in för att kunna skriva i tråden. Att skapa ett konto är gratis och går blixtsnabbt. Logga in för att svara i tråden