Visa första inlägg
5248 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
5248 inlägg
Haha Lynch?! nej aldrig och absolut inte Tarantino heller för den delen. Vill inte sitta och se och höra på timslånga dialoger mellan Tintin och Milou. Fincher är ju fantastisk, men jag vet inte...Tintin och Fincher? Snyder kanske skulle passa, frågan är ju vad han vet om Tintin överhuvudtaget. Ridley Scott kanske, ja eller Bryan Singer kanske inte skulle vara ett sådant dumt val. Shyamalan skulle väl bara fucka up det hela med det " flyt " han har nu...Finns ju fler intressanta namn så klart. Frank Darabont.
Nä...skulle isåfall vara kul med någon otippad, härfrån Europa, någon insatt.
1361 inlägg
för
1361 inlägg
Hehe, Tarantino + Lynch = skämt skämt skämt.
Men seriöst så tror jag att både Fincher och Snyder skulle kunna funka. Zemeckis vore inte dumt, Eastwood? Bryan Singer? Guy Ritchie? Spike Jonze? 
En Tintin a la Malick vore inte fel att se heller. 
3462 inlägg
för
3462 inlägg
En dröm vore att få Jean-Pierre Jeunet. Hans läckra filmstil med sina kunskaper om George Remi vore fantastiskt att få se. Alternativt Mike Leighs lekfulla stil. Ja, jag vill också ha en europé.
1361 inlägg
för
1361 inlägg
Jeunet funderade jag också på, det skriver vi under på!
5248 inlägg
för
5248 inlägg
Jo jag förstod nästan det, du rabblade lite favoriter bara. Ja Zemeckis låter intressant! och Eastwood verkar ju klara av vad som helst på äldre dar så varför inte, men jag tror dock inte att han är så intresserad. Neill Blomkamp är ju också en intressant regissör på väg uppåt. Eller så får helt enkelt George Lucas sätta sig i regissörstolen igen, jag menar bara för att testa ifall han har någon talang kvar :) Äh, för min del så får iof gärna Spielberg göra alla tre filmer om det är så.
Ja Jeunet låter också bra, bara inte Luc Besson...för det är samma sak där som med Shyamalan; kraftig nedåtkurva.
3541 inlägg
för
3541 inlägg
Det optimala vore om Spielberg gör allihopa, tycker jag!
5248 inlägg
för
5248 inlägg
Jo jag är också lite inne på det, för blir den mannen varm i kläderna så kan uppföljarna bli bland de bästa i historien :)
1361 inlägg
för
1361 inlägg
Nu har vi fått den klassiska frillan också! MEN NÄR FÅR VI HELA BILDEN DÅ???
5248 inlägg
för
5248 inlägg
Piece by piece :) Ja här sitter vi och väntar på små bilder, usch detta gör ju att det känns ännu mer som en evighet tills man får se själva filmen. Vi är ju knappt framme där man bjuds på " smulorna "!
3462 inlägg
för
3462 inlägg
Hur många bilder är det kvar innan hela bilden är komplett? Verkar ju gå alldeles för långsamt. Ja, jag är otålig. Sue me!
3541 inlägg
för
3541 inlägg
Ja, framför allt så känns det som det här är Spielbergs backyard. Tintin och Steven Spielberg rimmar fantastiskt bra i mina öron.
3462 inlägg
för
3462 inlägg
Trots att man inte ser hela bilden kan man redan se att rätta känslan och atmosfären finns där.
1361 inlägg
för
1361 inlägg
12 av 12 bilder visas ju nu, så hela borde väl släppas när som helst nu?
3462 inlägg
för
3462 inlägg
Skriv patetiska inlägg (såna som du är så bra på Viktor :)) bland kommentarerna tills de tröttnar och släpper hela bilden.
1492 inlägg
för
1492 inlägg
Haha Viktor vilka dåliga regissörs exempel du kom med till Tintin.
Patrik: Jackson har sagt att Solens Tempel och De 7 kristall kulorna är hans favorit album och att det blir dem han i så fall skulle regissera.
386 inlägg
för
386 inlägg
Om de gör "Månen Tur och retur" så hoppas jag att Ridley Sott regisserar.
3462 inlägg
för
3462 inlägg
Klockren kommentar under bildleken på Empire:
"To the person that said 'What's so big about a Tintin movie!?'... It's Spielberg's latest movie. In the film world, thats like Shakespeare releasing another play (where he alive of course) Its big news."
Kunde inte ha sagt det bättre själv :)
3541 inlägg
för
3541 inlägg
Klockren kommentar! :D
401 inlägg
för
401 inlägg
Guillermo del Toro kanske kan vara ett val för uppföljare. Han är ju tight med både Jackson och Cameron. Eller krockar det med At the Mountains of Madness?
3462 inlägg
för
3462 inlägg
Vi kanske kan ta någon regissör som inte har 10 projekt inplanerade, ok? :) Men visst vore det spännande att se Del Toro till Tintin.
Du måste logga in för att kunna skriva i tråden. Att skapa ett konto är gratis och går blixtsnabbt. Logga in för att svara i tråden