Visa första inlägg
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Även om musiken var helt OK och passade bra till scenerna, tycker jag inte att den är så speciell...
Inga inlägg
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
ÄNTLIGEN har jag sett den o jag är besviken...förväntade mig en grym bra film med häftiga actionscener med robots som förstör HELA världen...men det hände väl inte.
Jag gillar inte innehållet i filmen, tjej o kille träffas, dem blir kära i varandra, roboterna kommer
Visa spoiler

Stör mig på handlingen...den är otrolig simpel o förutsägbar (utom robot teman) och actionscenerna var inte alls så snygga som många säger...förväntade mig mycket bättre actionscener än bara explationer.
Shia stör jag mig mest ENORM på och Fox var så stel. Soldaterna var bara onödiga, dem var med lite i början o i slutet så dem borde man skippa.
Komedin var helt okej, kunde bli liiite mer roligare än en
Visa spoiler

Ibland så känns det att det är bara 2 som är med i filmen o dem andra har inga riktiga roller..filmen fokuserar BARA på robotorna (räknar inte dem) o Shia & Megan. Slutet hade överdrivent mycket actionscener som jag fick huvudvärk av. Och musiken var ingen vidare...
Positiva:
Robotarna var otrolig snygga, hur dem rör sig o allt var bara underhållande att se på, spänningen var på top när det kommer till slutet och slutet var till och med lite gripande...
Men jag håller med, dem borde korta ner filmen lite, skippa prat o soldaterna och göra något mer underhållande...

Men en förtjänar den.
Det är bra iallafall att den är bättre än dem flesta blockbuster filmerna
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Hur i hela världen kan man störa sig på Shia LaBeautiful?
Älskar delen i trädgården, och när hans föräldrar frågar ut honom! Humor <3
1161 inlägg
för
1161 inlägg
Frågar detsamma. Shia är ju helt klart den bästa skådespelaren i filmen. Där har Hollywood nästa stjärnskott!
Hittade denna http://rapidshare.com/files/48369800/MJ ... d.mp3.html
En "fanmade" musik stycke som blandar musiken från temanen "The Allspark" och "The Autobots Descend". Mycket bra!
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Shia är så charmig i filmen, och svinrolig också.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="Darth Kathy Grint":2zw3syem]Shia är så charmig i filmen, och svinrolig också.[/quote:2zw3syem]

Shia ser såå pucko ut
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
NJET.

*kramar om Shia*

Om han verkar pucko, så skulle han inte vara i Transformers eller Indiana Jones 4, eller hur?

Han är underbar, nya generationens Woody Allen.
77 inlägg
för
77 inlägg
Shia ser lite vacko ut... liknar Hillary D lite grann eller ?? ne är det nån som har mongo utseende så är det Tobey Maguire
1161 inlägg
för
1161 inlägg
Efter den senaste uppdateringen på BOM så är nu filmen uppe i 631 milj. dollar worldwide. Ser väldigt bra ut! Succé eller succé?
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Tycker Shia styrde upp en stor del av den här filmen med sin sköna tolkning av en nördig grabb!

Förresten, var det nån som märkte Bad boys 2-referensen när Frenzy attackerade Keller, Maggie och alla dom? Samma cirklande kamera... tyckte jag var lite lustigt!

Bay kanske är lite rolig ändå...
365 inlägg
för
365 inlägg
[quote="Inerno":1j6c7vtt]Undrar om det är nån som har sett eller läst nånstan om det kommer uppföljare till Transformers??[/quote:1j6c7vtt]
Det finns en tråd om Transformers 2 i "Nyheter och Skvaller"-tråden.
775 inlägg
för
775 inlägg
Hmm, jo. Det var väl en medryckande handling och specialeffekterna var löjligt trovärdiga. Transformers, helt enkelt. Men varför lät Bumblebee som en säl när han blev skadad? I annat fall har det blivit ganska tjatigt med nördiga ungdomar som pladdrar onödigt mycket. Justin Long var skitjobbig i Die Hard 4.0 och nu LaBeouf. Han är dock en bättre skådespelare, bör erkännas.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Jag skrattar fortfarande när jag tänker på början av filmen.
Visa spoiler
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="YesBox":373c6h3f]Jag skrattar fortfarande när jag tänker på början av filmen.
Visa spoiler
[/quote:373c6h3f]

Det var ganska kul men en sak jag skrattade mest åt var när
Visa spoiler
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[url=http://www.superherohype.com/news.php?id=6220:1beq6686]REALLY Giant....[/url:1beq6686] Filmen kommer att visas på IMAX biografer med mer scener än vad som spelades upp på vanliga bios...

Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="Anonymous":2y4ohv50][quote="SeanAmbrose":2y4ohv50][quote="YesBox":2y4ohv50]Jag skrattar fortfarande när jag tänker på början av filmen.
Visa spoiler
[/quote:2y4ohv50]

Det var ganska kul men en sak jag skrattade mest åt var när
Visa spoiler
[/quote:2y4ohv50]
jag tror nog inte att det var menat som ett skämt direkt [/quote:2y4ohv50]

Haha, nä. Men det var det roligaste i hela filmen. Haha ... Skrattar fortfarande när jag tänker på det ...
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Hur kan man tycka att det är det roligaste i filmen? Det är inte ens ett skämt... Han var ju faktiskt Megatron.

Jag tycker att den roligaste scenen är
Visa spoiler
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="YesBox":37d82vq1]Hur kan man tycka att det är det roligaste i filmen? Det är inte ens ett skämt... Han var ju faktiskt Megatron.

Jag tycker att den roligaste scenen är
Visa spoiler
[/quote:37d82vq1]

Visa spoiler
1161 inlägg
för
1161 inlägg
[quote="Hero":11euewss][url=http://www.superherohype.com/news.php?id=6220:11euewss]REALLY Giant....[/url:11euewss] Filmen kommer att visas på IMAX biografer med mer scener än vad som spelades upp på vanliga bios...

[/quote:11euewss]

Öppnar ju för en extended cut på den kommande DVD kanske?
I USA så kommer deras DVD utgåva få med en animerade prequel till filmen, baserad på serietidningen som släpptes innan filmen kom
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="Pejau":2bicatdz][quote="Hero":2bicatdz][url=http://www.superherohype.com/news.php?id=6220:2bicatdz]REALLY Giant....[/url:2bicatdz] Filmen kommer att visas på IMAX biografer med mer scener än vad som spelades upp på vanliga bios...

[/quote:2bicatdz]

Öppnar ju för en extended cut på den kommande DVD kanske?
I USA så kommer deras DVD utgåva få med en animerade prequel till filmen, baserad på serietidningen som släpptes innan filmen kom[/quote:2bicatdz]

hmm eller blir det bara deleted scenes dom fixar till imax utgåvan sen får vi dom kanske som inmatade i filmen eller titta på dom som deleted scenes ..eller så kommer en extended i början på nästa år för jag tror inte den kommer med ordinarie dvd släpp iaf

har du en källa på det där med animerade prequel till filmen ? för det har jag inte hört nåt om ..står ju inget om det på bays blogg utan står bara såhär

- A regular version with no extras (just a director commentary).

2.- A multi-disc version with the movie w/ director's commentary and additional disc(s) with tons of extra stuff.

Transformers will also be available on HD-DVD and Blu-ray formats.
Du måste logga in för att kunna skriva i tråden. Att skapa ett konto är gratis och går blixtsnabbt. Logga in för att svara i tråden