Nån gång under 2006 ska det troligen komma en film om dessa robotar som det gjordes serier på 80-talet, som var väldigt populärt. Man kommer ihåg själv, man var lite fan av det på den tiden när man var liten.
Men nu ska det komma en film om detta 80-tals fenomen. Vad tror ni om potentialen?
Det är fastställt att Dreamworks ska distribuera filmen i USA och Paramount ska göra det internationellt.
Steven Spielberg (!) kommer vara exekutiv producent. Regissör är dock inte fastställt. Men enligt nuvarande gällande rykten så är det antingen Roland Emmerich (ID4) och Jonathan Mostow (Terminator 3) som är kandidater eller snarare som producent Don Murphy skulle kunna tänka sig.
Ha d gött!
Äntligen tillbaka efter datorhaveri!
Kan ju bara säga "Jippi" angående musiken från filmen! Vad gött att den släpps! Väntar ett tag till innan jag köper det, ifall det skulle dyka upp på CDON.
Kan ju bara säga "Jippi" angående musiken från filmen! Vad gött att den släpps! Väntar ett tag till innan jag köper det, ifall det skulle dyka upp på CDON.
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
Fy fan, det här måste ja bara få hem. Bra jävla svårslagen musik, speciellt autobots theme!
kan man få lyssna på musiken?? Finns det några "samples"?
[quote="Remus":1jjk8bdq]kan man få lyssna på musiken?? Finns det några "samples"?[/quote:1jjk8bdq]
Såvitt jag vet så finns det inget. Jo, på Youtube, annars så vet jag inte. Kanske kommer sen när realesen närmar sig.
Såvitt jag vet så finns det inget. Jo, på Youtube, annars så vet jag inte. Kanske kommer sen när realesen närmar sig.
Saknas
för
Inga inlägg
Det är ett bestämt releasedatum för DVD och HD-DVD i Usa, 16 Oktober.
[url:29mh4l5n]http://www.superherohype.com/news/topnews.php?id=6268[/url:29mh4l5n]
Men jävlar vad jag stör mig på att de inte kunde släppt den på Blu-ray. Såg verkligen framemot det efter att man såg den på bio, nu får man nöja sig med vanlig DVD. Men med uppskalningen på så ska det nog bli vettig kvalité på filmen ändå hoppas jag..
[url:29mh4l5n]http://www.superherohype.com/news/topnews.php?id=6268[/url:29mh4l5n]
Men jävlar vad jag stör mig på att de inte kunde släppt den på Blu-ray. Såg verkligen framemot det efter att man såg den på bio, nu får man nöja sig med vanlig DVD. Men med uppskalningen på så ska det nog bli vettig kvalité på filmen ändå hoppas jag..
Det blir fint extra material. Saknar "borttagna scener", men man får inte allt. Fast R2 utgåvan kan ju skilja sig från R1 så en liten möjlighet finns ju fortfarande
Saknas
för
Inga inlägg
Oh fy fan vad jag längtar till den kommer på DVD ni ska bara veta .
Saknas
för
Inga inlägg
Fast det är typ 1000 år kvar
[quote="Bigproof":q99qe2yg]Fast det är typ 1000 år kvar [/quote:q99qe2yg]
Det var väl att ta i? 16:e october för R1 utgåvan. England släpper sin utgåva 3:e december och jag tror att Austrailen släpper sin utgåva någongång i november. Den utgåvan har ett fodral som kan transformera sig
Det var väl att ta i? 16:e october för R1 utgåvan. England släpper sin utgåva 3:e december och jag tror att Austrailen släpper sin utgåva någongång i november. Den utgåvan har ett fodral som kan transformera sig
Saknas
för
Inga inlägg
Men jag köper inte import filmer jag vill ha den svenska som släpps om ca 1000 år (okej kanske llite överdrivet då men ändå)
Saknas
för
Inga inlägg
Jaja, kan vi sluta snacka om musiken i filmen eller USCH!,:D MEn den har ju DVD-Premiär i Sverge den 5e December
Saknas
för
Inga inlägg
Tycker att borttagna scener ska finnas med. IMAX versionen på bio i USA ska ju ha ej tidigare visade scener!
Nu så kan man förhandsboka filmen på flertal ställen. CDON har bara för närvarande bara 1-discaren att boka. Medan Discshop har 3 olika! En vanlig 1-disc. Sen så har de 2-disc i plåt och även ett transformerade fodral som blir en 38 cm hög Optimus. Vilken utgåva skulle ni välja? Plåt eller den transformerande fodralet???? Jag själv står och dividerar....Hmmmm...AHHHH...Jag blir tokig!
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="Pejau":3h9upyp6]Nu så kan man förhandsboka filmen på flertal ställen. CDON har bara för närvarande bara 1-discaren att boka. Medan Discshop har 3 olika! En vanlig 1-disc. Sen så har de 2-disc i plåt och även ett transformerade fodral som blir en 38 cm hög Optimus. Vilken utgåva skulle ni välja? Plåt eller den transformerande fodralet???? Jag själv står och dividerar....Hmmmm...AHHHH...Jag blir tokig! [/quote:3h9upyp6]
Jag har bokat den transformerande utgåvan och 2-Disc plåtfodralet.
I'm mad about TRANSFORMERS!
Jag har bokat den transformerande utgåvan och 2-Disc plåtfodralet.
I'm mad about TRANSFORMERS!
Saknas
för
Inga inlägg
Massa platsleksaker från filmer är bara löjligt tycker jag. Kör du på ren 2-disc!
[quote:lun48fp6]Jag har bokat den transformerande utgåvan och 2-Disc plåtfodralet.
I'm mad about TRANSFORMERS![/quote:lun48fp6]
Det blir nog så för mig med. Annars så kommer jag att ångra mig. Säkra före det osäkra!
I'm mad about TRANSFORMERS![/quote:lun48fp6]
Det blir nog så för mig med. Annars så kommer jag att ångra mig. Säkra före det osäkra!
haha grabbar vi snackar om en LIMITERAD OPTIMUS PRIME kom igen nu sånt kan man ju inte missa + att det är en michael bay film