Visa första inlägg
44 inlägg
för
44 inlägg
Vet någon vilken tid kalaset börjar, svensk tid då alltså? Så man vet när man skall söka igenom webben efter stream.
4340 inlägg
för i svar på DonnieDs inlägg
4340 inlägg
Brukar vara runt 02 svensk tid, men är inte helt hundra på det. Röda mattan tjafset brukar börja runt midnatt.
44 inlägg
för i svar på David Brents inlägg
44 inlägg
Okej fint! Då börjar man kika runt vid halv 2 då ungefär. Röda mattan är ingenting som intresserar mig, kändisar i kostym känns som ett slitet dragplåster haha.
44 inlägg
44 inlägg
Okej fint! Då börjar man kika runt vid halv 2 då ungefär. Röda mattan är ingenting som intresserar mig, kändisar i kostym känns som ett slitet dragplåster haha.
4340 inlägg
för i svar på DonnieDs inlägg
4340 inlägg
Haha ja mattan känns som den kvittar.
5248 inlägg
för
5248 inlägg
Är chatten öppen här på MZ eller hur är det?
3541 inlägg
för i svar på P U T T Es inlägg
3541 inlägg
Eftersom inte galan sänds på någon riktig kanal här i Sverige så lär de inte puffa för chatten, men den går att hitta och använda tror jag :)
5248 inlägg
för
5248 inlägg
Okej, nä det är ju trist, behövs ju lite fart här inne tänkte jag. Är ju mest chatterna som hållit mig vaken då man varit med och suttit uppe med dessa dödgrävargalor :) Konstigt att ingen köpt in sändingsrättigheterna till G.G. dock, kan ju inte kosta så mycket jämfört med alla jävla värdelösa sångtävlingar. Fan de behöver inte ens ha kommentatorer, bara sända galan rakt av. Men icke. Nåväl, jag överlever som sagt, är ändå redan nu trött.
90 inlägg
för
90 inlägg
Orkar man se galan? Brukar det vara bra kvalité när det är streamat?
12243 inlägg
för i svar på P U T T Es inlägg
12243 inlägg
Jag håller med dig! Sjukt att de kan sända en massa sångtävlingar och sedan helt och hållet dissa G.G...  
92 inlägg
för
92 inlägg
Har hittat 3 länkar meeeen vet inte om de kommer funka. Men här kommer dom 

http://awards-2016.blogspot.se/2016/01/golden-globes-awards-2016-online-free.html

http://www.gossipcop.com/golden-globes-live-stream-2016-watch-globe-awards-online/

http://www.wetpaint.com/golden-globes-2016-livestream-watch-online-1464500/

Hittar ni andra stream så skriv gärna av er dom! :)
90 inlägg
för i svar på HanniBannis inlägg
90 inlägg
Thanks HanniBanni! :) ser ut att bli en lång natt ;)
4340 inlägg
för
4340 inlägg
Följer Ricky Gervais på Instagram och han verkar vara laddad. Han postade "Time to get dressed to offend some humourless cunts". Haha kan nog bli en klassiker inatt. Dessutom så ska ju Mel Gibson dela ut pris, något som Ricky tackade Jesus för. Han pikade ju Gibson duktigt senast... 
92 inlägg
92 inlägg
De kommer bli sååå jävla bra!! :D
92 inlägg
för i svar på Cheechoos inlägg
92 inlägg
Ingen fara, hoppas någon av dom funkar! :O :)
90 inlägg
90 inlägg
Riktigt starkt jobbat :) Ja vi får väl se, när börjar det och när är det värt att börja kolla? :) 
92 inlägg
92 inlägg
Tack du! Om ca 2 timmar och 17 min börjar de! :)
90 inlägg
90 inlägg
Det var väldigt exakt för att vara en ca tid ;) men tack! :) får se hur länge man orkar vara vaken...
92 inlägg
92 inlägg
Jaja man har ju koll haha! Har sovit mestadels av dagen så för mig blir de nog inga problem :D
44 inlägg
för
44 inlägg
Också hittat ett par stycken men svårt att säga om de är legit eller inte. Dock i princip samma som är länkade ovan. Får väl se om det fungerar sen runt 2, annars får man se det imorgon! Om ni hittar någon som fungerar runt 2 när det börjar, tveka inte med att posta här, sitter upp tills dess :)
Du måste logga in för att kunna skriva i tråden. Att skapa ett konto är gratis och går blixtsnabbt. Logga in för att svara i tråden