Inga inlägg
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
Det hände mig en skum sak för typ 5 minuter sen. Jag var inne på Discshop och kollade igenom min samling (ja jag har tråkigt) också går jag in på min snygga Alien box för att läsa om den. Sen scrollar jag ner för att se
Följdes av: Aliens återkomsten (1986)
Alien 3 (1992)
Alien - Återuppstår (1997)
Alien 5 (2005)

La ni märke till Alien 5? Tycker jag är helskumt. För jag hade ingen aning om att det fanns en femma. Kolla själv [url:rmjpnda2]http://www.discshop.se/shop/ds_produkt.php?lang=se&id=38587&ref=&subsite=movies[/url:rmjpnda2]
1215 inlägg
för
1215 inlägg
Måste ju vara något fel. Det finns inget om nån "Alien 5" på IMDB.
821 inlägg
för
821 inlägg
Läs där det står handling: "Det ryktas om att historien kommer att utspela sig på jorden eller på varelsernas hemplanet". Alltså finns det ingen Alien 5.
3462 inlägg
för
3462 inlägg
Det finns faktiskt en gnutta sanning om Alien 5. De har velat göra en femte film länge, men de lyckades aldrig övertala Sigourney Weaver att ställa upp på den. Jag hoppas och antar att de har gett upp de ambitionerna nu.
1721 inlägg
för
1721 inlägg
Sen kan man alltid se Alien vs. Predtor som två uppföljare till dem gamla filmenra om Alien och Predtor (och då menar jag va för sig..)
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Har läst i den här forumet nånstans att Evil Aliens räknas som femma eller?
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Evil Aliens har inget med Alien serien att göra, utom att de har med ordet aliens i titeln.
6342 inlägg
för
6342 inlägg
[quote="Mats":kderxpa1]Det finns faktiskt en gnutta sanning om Alien 5. De har velat göra en femte film länge, men de lyckades aldrig övertala Sigourney Weaver att ställa upp på den. Jag hoppas och antar att de har gett upp de ambitionerna nu.[/quote:kderxpa1]

Varför går hon inte med på det?
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
För att det är Alien [b:33zritl2]5[/b:33zritl2]? Nån måste ju ha lite stake i den här världen att stå emot pengarna.
4680 inlägg
för
4680 inlägg
Ja dels det, sen hoppas jag också att hon tycker Alien: Resurrection är värdelös för det är nämligen sanningen. Riktigt dålig film, usch.
3462 inlägg
för
3462 inlägg
Sigourney fick ju läsa ett utkast till Alien 5 och betackade sig direkt, haha. Alla är inte så pengakåta utan tänker på vilken skada en riktigt dålig film kan innebära. Tur är väl det.
6342 inlägg
för
6342 inlägg
Visst skulle det vara kul med an Alien 5, men inte om den ska bli så kass. Skönt att den inte blir av då.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
det har aldrig gjorts fyra filmer i en serie som är så bra och hänger ihop så bra som Alien-filmerna. Det e några utav de bästa filmerna som gjorts och jag kommer sitta å runka på premiären an Alien 5. VI LÄNGTAR RIPLEY!!!
Du måste logga in för att kunna skriva i tråden. Att skapa ett konto är gratis och går blixtsnabbt. Logga in för att svara i tråden