letar efter en film kan ej namnet på den och vet ej så mycket om handlingen.
det är nån gangster film det är 2 olika gäng. men en kille är typ kusin eller någe med 2 personer och dem båda är med i olika gäng!! dem måste typ sammarbeta med varandra för att hitta hans mördare eller någe sånt!!
förlåt för dålig beskrivning kommer ej i håg så mycket :)
kom gärna med mera gangster filmer eller komedi :)
Nu bumpar jag denna tråd för jag har en scen från en film i huvudet som jag måste få klarhet i.
Filmen är säkert från 90 möjligt 80-tal ngn gång.
Scenen jag minns är som följer...ungefär om jag minns rätt.
En mamma och hennes barn är hos dennes mormor(alternativt är denna inneboende)
Barnet(bebis) har svårt att sova om jag minns rätt varpå mormor börjar amma barnet så att det ska bli tyst.
Barnets mamma kommer in i rummet och upptäcker detta och blir minst sagt chockad och mormor svarar att det var det enda som kunde få barnet att vara tyst.
Jag tror det är något i den stilen. Det är det enda jag minns... När jag tänker på scenen i sig så verakr filmen helt f-ed därför måste jag få reda på vilken film det är.
Tack på förhand
Filmen är säkert från 90 möjligt 80-tal ngn gång.
Scenen jag minns är som följer...ungefär om jag minns rätt.
En mamma och hennes barn är hos dennes mormor(alternativt är denna inneboende)
Barnet(bebis) har svårt att sova om jag minns rätt varpå mormor börjar amma barnet så att det ska bli tyst.
Barnets mamma kommer in i rummet och upptäcker detta och blir minst sagt chockad och mormor svarar att det var det enda som kunde få barnet att vara tyst.
Jag tror det är något i den stilen. Det är det enda jag minns... När jag tänker på scenen i sig så verakr filmen helt f-ed därför måste jag få reda på vilken film det är.
Tack på förhand