89 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
89 inlägg
[color=#1c2837=#1c2837]En pojke som rymmer från sin familj för att bo ute i vildmarken eller skogen för sig själv. Han vill lyckas träffa månen med en pil eller något sånt. Det finns en indian med i filmen också.. Men minns inte så mycket. Någon som vet vad den heter?[/color]
4340 inlägg
för
4340 inlägg
Kan det vara Själens krigare av Stefan Jarl?
89 inlägg
för
89 inlägg
Nej tyvär.. Filmen är amerikansk.
199 inlägg
för
199 inlägg
Får man låna tråden lite också? :P Söker nämligen också en film.
En barnfilm, baseball. Minns att dom spelade för att få sitt lags namn på något vattentorn eller liknande, klassiska att det är en tjej som är bra som spelar med ett gäng killar som är dåliga som inte kom med i baseballaget. Minns även att en av småpojkarna hade astma , svårt att andas.
Inte så mycket att jobba med kanske, men hade varit skoj om någon visste. Vill se om den eftersom jag tyckte filmen var väldigt rolig när jag var mindre. :)
5248 inlägg
för
5248 inlägg
Inte direkt min genre, men man har ju sett ett par genom åren, hittade en sida här med en massa baseballfilmer för barn, finns även en länk där som leder till en "full lista" av baseballfilmer :)
http://www.baseballmovie.com/baseball-movies-kids.php
89 inlägg
för
89 inlägg
Mathias om den är animerad så är det nog Everyoneäs Hero
199 inlägg
för
199 inlägg
Tack Patrik ska kolla igenom lite :)
Nej HampeM det är den inte.
199 inlägg
för
199 inlägg
Psychopatrik: Den fanns inte med på den sidan, lite trist, tack för hjälp iaf. :) Får söka vidare.
5248 inlägg
för
5248 inlägg
Vad fan säger du? :) Det fullkomligt myllrade ju av baseballfilmer där...hmm...vad är det för svår rackare du är ute efter egentligen?

199 inlägg
för
199 inlägg
Haha! :) Jadu, en svår än är det verkar det ju som om iaf! 
Minns nog att tjejens farsa blir coach för han blir arg att småungarna inte kom med i laget. Har stort minne av ett vattentorn som laget slogs om att ha sin logo på! Var två lag i samma stad.
Eller kan jag ha fel att det är amerkansk football? :S Ja amerikansk football är det! HAHA, nu jävlar. Om du kan någon sida för det också hadet det varit bra! :)
199 inlägg
för
199 inlägg
Nu hitta jag den! Little Giants heter den. 
5248 inlägg
för
5248 inlägg
Haha ja "Little Giants" har jag ju sett! Tyckte jag också att det där om vattentornet kändes bekant :)

Du måste logga in för att kunna skriva i tråden. Att skapa ett konto är gratis och går blixtsnabbt. Logga in för att svara i tråden