Söker efter en skräckfilm som jag enbart har sett ett klipp på från Youtube men hittar tyvärr inte tillbaka.
Iaf, det ända jag minns är att en kvinna är bunden och är filmad jätte nära ansiktet och bakom henne i mörkret kommer någon krypandes på alla fyra med någon vit mask har jag för mig med lång näsa, han har även några hanskar med klor har jag för mig. Han går jättekonstigt närmare och närmare och i början undrar man om det är en människa eller inte.
Vet att det inte är mycket att arbeta med men hoppas någon kan hjälpa mig :)
Tacksam för svar. //MathiasL
Det kan inte var The Unborn du tänker på? Har inte sett den själv, men känns bekant som trailer.
Ne det va inte den. Har för mig att dom inte pratar engelska men är inte 100. Annars verkade The Unborn ganska läskig. :) Tack för svar.
Nu hitta jag den :) Och dom pratade engelska. "The Poughkeepsie Tapes" var det jag sökte.
84 inlägg
Ohh den har ju jag också letat efter. Fick den rekommenderad av en skräckfilmsfantast men visste inte hur det stavades, thanks !
Fick den också som ett tips faktiskt. Blir till att kolla upp, verkar riktigt läskig faktiskt :)
84 inlägg
Mja alltså.. Fick tipset med "lovorden", "Detta är världens läskigaste film! Du måste se den!", så jag vet inte riktigt haha. Dagsljus och med en vän att krama ihjäl så kaanske haha