Inga inlägg
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
Letar efter namnet på en film jag såg för många många år sedan. Kommer ihåg att jag tyckte den var riktigt bra. Skulle gärna vilja se om den igen. Kommer inte ihåg mycket från filmen, men kommer ihåg att den handla om en kille som var smågangster och hans flickvän. Slutscenen var dem typ på en gård eller nått liknande. Dem är inne i ett hus. Killens flickvän säger då att han ska bli pappa... i samma veva dyker snuten upp och killen går ut obeväpnad.
Har letat efter denna filmen hur länge somhelst nu utan något resultat. Skulle tippa på att den kom ut någonstans mellan 1990-1995.
Har för mig att killen hade typ mörkt ruffsigt hår och skägg. Tror han hade jeans och vitt linne. 
Inte mycket att gå på kanske men är väldigt tacksam för svar !
141 inlägg
för
141 inlägg
Kan vara Blow http://www.imdb.com/title/tt0221027/ från 2001 med Depp och Cruz.
Inga inlägg
för
Inga inlägg
Nej, tyvärr inte den ! Säker på att den är äldre. Mitten på 90-talet skulle jag tro.
Tack ändå !
Inga inlägg
för
Inga inlägg
[size=11=11]Gör ett sista försök : 
Letar efter namnet på en film jag såg för många många år sedan. Kommer ihåg att jag tyckte den var riktigt bra. Skulle gärna vilja se om den igen. Kommer inte ihåg mycket från filmen, men kommer ihåg att den handla om en kille som var smågangster och hans flickvän. Slutscenen var dem typ på en gård eller nått liknande. Dem är inne i ett hus. Killens flickvän säger då att han ska bli pappa... i samma veva dyker snuten upp och killen går ut obeväpnad. Det hela slutar med att polisen skjuter honom !
KILLEN DOG ALLTSÅ I SLUTET FÖR ATT RÄDDA SIN GRAVIDA FLICKVÄN.
Har letat efter denna filmen hur länge somhelst nu utan något resultat. Skulle tippa på att den kom ut någonstans mellan 1990-1995.
Har för mig att killen hade typ mörkt ruffsigt hår och skägg. Tror han hade jeans och vitt linne.
Tjejen hade långt mörkt hår.[/size]
Kom nyss på att det var några killar som rånade en bank också i filmen. 
Det sjuka är att jag är ganska säker på att Kiefer Sutherland var en av rånarna. Men jag hittar inte filmen bland dem han varit med i.
Har letar hur länge somhelst nu men jag kan inte ge mig förrän jag hittar den !!!
Tack på förhand !
1361 inlägg
för
1361 inlägg
Kan det vara Truth or Consequences, N.M? Den svenska titeln är Högt Pris och den kom ut 1997.
http://www.imdb.com/title/tt0120383
Inga inlägg
för
Inga inlägg
Jo, det var det fan ! Tack så jättemycket ! :)
1361 inlägg
för
1361 inlägg
Inga problem, kul att kunna vara till hjälp :)
98 inlägg
för
98 inlägg
Behöver hjälp med att finna namnet på en film. kommer dock inte ihåg vad filmen hete eller vilka skådisar som var med i den. filmen är från 90-talet och vad jag kommer ihåg så var det om någon medaljong och det var figther till höger och vänster om den där medaljonger. en skådis var lik lou diamond phillips typ, men då vet jag inte om det var han som var med i filmen. såg filmen som liten parvel och förmodligen på tv. det är säkert någon lågbudget skit film, men som barn så trodde man väl att det var en högbudget film :D

1678 inlägg
för
1678 inlägg
Kanske kan vara Double Dragon? Mark Dacascos är rätt lik Lou Diamond Phillips.
http://www.imdb.com/title/tt0106761/combined
http://www.youtube.com/watch?v=426Rb2oy4O0&feature=related Trailer
-195 inlägg
för
-195 inlägg
Ni borde göra den här tråden till den officela "Vad heter filmen?"-tråden, så det slipper skappas en massa vad heter filmer, söker namn på film osv. Då kan alla söka och hjälpa att hitta i samma liksom.
Själv söker jag en film som jag såg för många många år sedan, är ganska säker på att den är ifrån 80-talet men kommer ihåg mycket lite av den. Minns att den handlar om en stor mataffär kanske köpcentrum där en mördare härjar. TROR att den börjar med att en tjej får jobb där eller liknande. Vet att det var lite info att gå på men någon kanske känner igen något liknande i alla fall.
98 inlägg
för
98 inlägg
Jo det är den filmen, Tack så väldigt mycket magiul för hjälpen. tror dock inte att jag ska ta och se den igen dock, lär nog bli jävligt besviken :D
1678 inlägg
för
1678 inlägg
Njae, är du inställd på att det är en 1/5 film så lär du väl inte bli så besviken. Har för mig att jag satt betyg 3/10 på IMDb (vilket är riktigt uselt), och då såg jag också den första gången när den var ny och jag var ung. Men den duger väl om man inte har något annat för sig, bara man är medveten om töntigheten och b-känslan.
Du måste logga in för att kunna skriva i tråden. Att skapa ett konto är gratis och går blixtsnabbt. Logga in för att svara i tråden