Visa första inlägg
3462 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
3462 inlägg
Om nu ni får konstiga felmeddelanden när ni försöker surfa in på MZ, så vet ni anledningen ;)
-66 inlägg
för
-66 inlägg
Precis!

-66 inlägg
för
-66 inlägg
Precis!

775 inlägg
för
775 inlägg
Vad hände med onlinelistan?
3462 inlägg
för
3462 inlägg
Den begravde vi efter lång och trogen tjänst! R.I.P.
775 inlägg
för
775 inlägg
Trodde först det här var en uppgradering mot det förra forumet. Ibland tar man fel.
430 inlägg
för
430 inlägg
Jag försöker minnas denna lista, men ser den inte riktigt. Nån som har lust att posta en print?
3462 inlägg
för
3462 inlägg
Trodde det pratades om den gamla onlineräknaren vi hade på förstasidan, men den var det tydligen inte :)
802 inlägg
för
802 inlägg
Kommer det implementeras en funktion snart på forumet som visar vilka inlägg man har läst och inte läst? Som en "senast läst"-funktion som fanns på det tidigare forumet?
Enligt mig en given funktion på alla forum och en som underlättar att komma in i dikussionerna om man har varit inaktiv under några dagar.
Och hur ska ni egentligen göra med TV-serier. Ska ni ha kvar det på sidan eller helt ta bort det?
2566 inlägg
för
2566 inlägg
Är det någon mer än jag som loggas ut ibland på random tidpunkter? Det är rätt irriterande. Något annat som är irriterande är den jävla bannern som är ivägen för inloggningsgrejset. Måste klicka mig vidare någonstans för att bannern ska försvinna så att jag kan logga in igen.
2566 inlägg
för
2566 inlägg
Skulle ni inte kunna fixa så att man får ha PNG-format på sin avatar? Den blir liksom i bättre kvalitet då. :P
-64 inlägg
för
-64 inlägg
Skulle det gå att ordna en profilbild på Matthew Marsden och även lite fler filmer han medverkat i som DOA: Dead or Alive och Resident Evil: Extinction
SKulle vara toppen :)
775 inlägg
för
775 inlägg
PM-funktion är något som har varit standard på forum så länge Internet har existerat. Men tydligen inte här. Bra jobbat.
11101 inlägg
för
11101 inlägg
PM är bara jobbigt, fatta vad mycket kärleksbrev jag skulle få.
871 inlägg
för
871 inlägg

[color=#333333=#333333]Är det någon mer än jag som loggas ut ibland på random tidpunkter? Det är rätt irriterande. Något annat som är irriterande är den jävla bannern som är ivägen för inloggningsgrejset. Måste klicka mig vidare någonstans för att bannern ska försvinna så att jag kan logga in igen.
[/color]

[color=#333333=#333333]Nja, jag loggas inte ut på random tidpunkter. Mig brukar det snarare hända när jag inte är inne på internet och när jag ska skriva ett inlägg senare upptäcker jag att jag är inne med mitt Facebook-konto. Då kan jag inte ens logga ut på grund av bannern som är ivägen, utan jag är tvungen att gå till första sidan för att komma fram till alla de ställen jag vill komma fram till.[/color]
[color=#333333=#333333]Saknar f.ö. också en PM-funktion. Skulle vara ytterst trevligt att kunna starta diskussioner i privat mellan någon eller några.[/color]
2566 inlägg
för
2566 inlägg
Jag loggas inte ut längre så det verkar ha ordnat sig iaf.
2549 inlägg
för
2549 inlägg
Skulle vara bra om man kunde redigera sina inlägg på filmer/personer och nyheter.
3198 inlägg
för
3198 inlägg
Hampus önskelista 2010 för MZ:
1. "Ta bort pepp"-knapp
2. "Inte intresserad"-knapp på "Filmtips för dig" (bara filmer där jag inte vill se) 
53 inlägg
för
53 inlägg
kära moviezine jag önskar att ni la upp alla filmer gratis skulle vara skitbra mvh annoyingman
3198 inlägg
för
3198 inlägg
önskelistan ny punkt 1: blocka "annoyingman"
Du måste logga in för att kunna skriva i tråden. Att skapa ett konto är gratis och går blixtsnabbt. Logga in för att svara i tråden