"The Big Lebowski" går inte att lägga till i sin lista, i stället läggs filmen "1958" in. Mycket märkligt fel...
Ville bara påpeka, såvida någon annan inte gjort det redan, att när man betygsatt en film så ändras inte antalet filmer. har betygsatt 2 filmer nyligen och ligger fortfarande kvar på samma antal som innan dom filmerna. Är det något som går att fixa?
Jag svarade på den frågan för en dag sedan, den finns även att läsa om i Alexander's tråd "Vanliga frågor om nya Moviezine" :)
3462 inlägg
Som flera av er har märkt tar det för lång tid att ladda vissa saker på sajten och ibland har det till och gått så långt att sajten inte varit nåbar. Ingen större överraskning att vi nu lägger alla klutar på att lösa det, självklart ska sajten fungera som den ska. Det kommer innebära att de kommande funktionerna som fortfarande är under uppbyggnad kommer att dröja (såsom att se sina betygsfemmor, fyror osv samt att se sina vänners betyg och andra utlovade funktioner som inte klara än).
Bara för att påpeka att de inte är bortglömda, men prioriteras ner tack vare ovan nämnda problem, eftersom man har ingen större nytta av de funktionerna om man inte kan komma in på sajten.
Bara för att påpeka att de inte är bortglömda, men prioriteras ner tack vare ovan nämnda problem, eftersom man har ingen större nytta av de funktionerna om man inte kan komma in på sajten.
3462 inlägg
Om vi kommer på nån bra, så kör vi en. Försöker komma på någon som inte är förutsägbar, för såna blir bara tråkiga.
1593 inlägg
Eller åtminstone i bokstavsordning som det var innan? :)
Hur kommer det sig att jag får notifikation om följd film, när jag inte följer någon film? Den länkar till artikeln "Den otroliga teorin om hur alla Pixar-filmer hänger ihop"
1753 inlägg
Ljusbus: Det verkar som att du följer "Modig", eller har peppat den en gång i tiden, kan det stämma? Gå in och se om det står Följer på filmen, då kan du avfölja den. https://www.moviezine.se/movies/modig
Så var det! Men den stod inte under mina följda filmer, vilket är lite konstigt. Aja, nu följer jag inte den längre.
3462 inlägg
Viktig info för alla forumbesökare
MovieZines moderatorer katten x, Ljusbus, Kevin E, PerH och Marcus har nu fått rättigheter att verkligen agera som forummoderatorer. Det vill säga befogenheten att flytta, redigera, radera inlägg och trådar. Inga förändringar för någon, men kan vara bra för alla att veta vem man ska vända sig till.
Ovan nämnda grupp är samma personer som hanterar alla inlagda filmer och serier, så inga nya bekantskaper med andra ord.
MovieZines moderatorer katten x, Ljusbus, Kevin E, PerH och Marcus har nu fått rättigheter att verkligen agera som forummoderatorer. Det vill säga befogenheten att flytta, redigera, radera inlägg och trådar. Inga förändringar för någon, men kan vara bra för alla att veta vem man ska vända sig till.
Ovan nämnda grupp är samma personer som hanterar alla inlagda filmer och serier, så inga nya bekantskaper med andra ord.
Nämen Mats! Jag heter faktiskt bara "Marcus", rätt ska vara rätt ;)
3462 inlägg
Är det bara för mig sidan ser helt annorlunda ut? Rutan där forum står är borta, så jag är tvungen att googla moviezine forum. Även mitt användarnamn uppe i hörnet är borta och jag är tvungen att söka mitt namn i sökfunktionen.
Låter märkligt, för mig ser det ut som det ska. Vilken webbläsare använder du?
Explorer. Testade på firefox och såg att det är som vanligt där.
1125 inlägg
Okej, ja jag använder Firefox också. Jag har ingen aning om varför det inte funkar som det ska i Explorer. Det måste nog Alexander eller Mats svara på.
Är som det ska nu, vet inte vad det kan varit för tillfälligt fel.