Det verkar så. Är säkert något strul med trådnamnet.
Ni ägnar åt att skriva en meningslös detalj ur Jurassic Park men ingen artikel om detta:
http://collider.com/paul-greengrass-ness-brian-helgeland-torso/
http://collider.com/paul-greengrass-ness-brian-helgeland-torso/
Oj, här var det annorlunda! Inga små förändringar ni gjorde precis. Toppmenyn tycker jag är ett lyft men reklamytorna märks mer nu. Jag får se hur jag känner med övriga delar. Spontant får jag känslan av att denna design inte känns lika modern som den tidigare, men det kan jag leva med om strukturen blivit bättre. Vi får se om några dagar när känslan satt sig.
Jag som nyss vant mig vid det nya... Forum-delen är ännu mer gömd, i nästa ändring finns det väl inget forum mer...
Har ni tagit bort funktionen att kunna se vad för betyg de jag "följer" har gett på en film? kan se genomsnittsbetyget nu men inte vad de gett individuellt.
Mitt andra inlägg i forumet, så då får ju man passa på att berömma er för en bra sida och ert jobb med att fräscha upp den! Keep it up
Väldigt tråkigt! Schysst design annars.
Fast nu har de ju en annan slags kolumnstruktur, kanske de skulle kunna ha ett fält i högerkolumnen med senaste trådarna i Forumet? Så som de hade på förr-förra siten. Hade jag gillat.
Den stora frågan är väl vad Blaster tycker om detta?
Nä. Den stora frågan är väl vad bonk tycker om detta?
Bonk är ju inte kvar på forumet sen några månader.
Kan man inte se betyget andra gett som man följer längre?
Man kan inte se kommentarsfältet på skådespelare och regissörer.
Varför avvecklar ni sidan istället för att utveckla den, väldigt irriterande när ni tar bort saker. Måste tyvärr vara negativ, likt som förra gången. Var jag inte konservativ innan så blir jag det sannerligen nu.
Ja det blir mindre och mindre en filmsida för varje gång, för att inte tala om en sida som vägrar ta avstamp i någon form av filmhistoria.
Mer och mer superhjältar, spel och direktlänkar till youtube.
Mer och mer superhjältar, spel och direktlänkar till youtube.
Jävla skit att ni skriver om spel, lägg ner med det omedelbart!
Låt filmvetare skriva artiklar som rör film istället.
Låt filmvetare skriva artiklar som rör film istället.
Kommer man kunna sortera sina betygsatta titlar efter årtal/årtionde?
Visst har ni tagit bort val av klipp på sin sida?
Visst har ni tagit bort val av klipp på sin sida?
Det poppar upp reklam på ett fullständigt vulgärt viss. Till och med PB har subtilare reklam än er...