Visa första inlägg
12243 inlägg
för i svar på stjärnskotts inlägg
12243 inlägg
Jag har inte heller fått några notiser, jag kollar upp varför :) 

Tack för feedbacken :) 
12243 inlägg
för i svar på stjärnskotts inlägg
12243 inlägg
Vår tekniker kollar upp det på måndag! Åter igen, tack för feedbacken :) 
164 inlägg
för
164 inlägg
Nu kanske det bara är jag som inte hittar det, men vart har Topplistor tagit vägen? Den funktionen jag använde mest på sidan..
16 inlägg
för
16 inlägg
Hur tar jag bort betyg? Verkar ej gå på mobil enhet.
12243 inlägg
för i svar på ivanhoes inlägg
12243 inlägg
Jag vet inte hur man tar bort betyg på den nya sidan, men jag ska ta reda på det :)
-195 inlägg
för i svar på Kaliss inlägg
-195 inlägg
Vad är det ni inte förstår?
Står att jag följer två filmer men går man in på min följ-lista är det tomt!
12243 inlägg
för i svar på kennypowerss inlägg
12243 inlägg
Det låter mycket konstigt, är det en bugg som fanns i förra MZ också? innan uppdateringen.
896 inlägg
för
896 inlägg
När kommer det tillbaka så man kan se andra användares betyg på filmer/serier? Likaså funktionen att kunna svara varandra under användar-recensioner?  
12243 inlägg
för
12243 inlägg
Jag kan föra det vidare till ansvariga men jag tror inte att den buggen är prioriterad just nu.
-195 inlägg
-195 inlägg
Gör det, det förstår jag.
Undrar även varför saker försvinner när jag "döljer" något från min aktivitet t ex. om jag följt någon skådis osv.
12243 inlägg
för i svar på kennypowerss inlägg
12243 inlägg
Det är mycket konstigt att saker och ting försvinner, jag säger till om det också. Vi uppskattar verkligen att du säger ifrån kennypowers så att MZ kan bli bättre :) 
12243 inlägg
för i svar på Hasies inlägg
12243 inlägg
Nu har jag pratat med de ansvariga. Andra användares betyg kommer tillbaka snart. Svara på användares recensioner är en bra idé, vi har mycket annat att fixa först :)
164 inlägg
för
164 inlägg
Eftersom ingen ansvarig har svarat på min fråga så ställer jag den igen, vart har Topplistor tagit vägen? Den funktionen jag använde mest på sidan..
12243 inlägg
för i svar på Hoyas inlägg
12243 inlägg
Hade jag gömt dig, ber om ursäkt. Jag ska försöka ta reda på det :)
12243 inlägg
för i svar på Hoyas inlägg
12243 inlägg
Hej igen! Vi är inte riktigt säkra på vad du menar. Vilka topplistor menar du? :)
12243 inlägg
för
12243 inlägg
Jag säger till om det! Tack för att du berättade :) 
12243 inlägg
för
12243 inlägg
Hej!

Skulle du kunna maila info@moviezine.se en biskrivning och ta en acreenshot? :)
164 inlägg
164 inlägg
Innan uppdateringen av sidan så fanns det Topplistor, likt IMDB's Top 250.. man kunde sortera efter flest användarbetyg, högst användarbetyg osv. Ingen som känner igen detta?
1161 inlägg
för
1161 inlägg
Pratar du topplistorna från klassiska Moviezine? För i så fall minns jag att det fanns en topplista på de bästa filmerna enligt Moviezine-användarna och en topplista enligt skribenterna, och även bästa filmerna från 70-talet, 80-talet, 90-talet. Sen gjordes det listor över olika teman t.ex bästa Halloweenfilmerna.  Kravet att filmen hamnade på listan var högt genomsnittsbetyg från en viss mängd användare (minst 5-10 st tror jag).  En topplista över mest betygsatta filmer fanns också. 

Jag har för mig att det fanns en topplista även innan designbytet till nuvarande formatet, men att den bara listade bästa "aktuella" filmerna.
164 inlägg
för i svar på Naqnuls inlägg
164 inlägg
Just dessa listor saknar jag. Topplistorna innan designbytet till nuvarande format fungerade likadant som på klassiska. Är det något som kommer införas igen? Kan ju inte ha en sida där man betygsätter filmer utan att detta summeras på något sätt! ÅTERINFÖR TOPPLISTORNA!
Du måste logga in för att kunna skriva i tråden. Att skapa ett konto är gratis och går blixtsnabbt. Logga in för att svara i tråden