Jag hör med de ansvariga om det är planer på att införa det igen :)
Hej Hoya! Topplistor kommer dyka upp igen du får ha lite is i magen bara :)
Upptäckte att det inte går att betygsätta serieavsnitt längre.
Ser också att filmer där för få användare har betygsatt så står det "Betygsätt fler titlar". Som om nästan 700 betygsatta titlar inte vore nog.
Använder Chrome.
Använder Chrome.
Det är inte så många som betygsatte enskilda serieavsnitt därför är det borta.
Okej, trist, men finns det i så fall planer på att ta bort avsnitt som kategori på betygssidan?
Nej det ser inte ut så, men det ska man kunna göra. Jag tar upp det med de ansvariga sen återkommer jag :)
Inte mycket som fungerar på min sida...
Det står att jag skrivit 137 foruminlägg osv, men går jag in på min "Skrivit"-lista är det tomt.
Det står att jag skrivit 137 foruminlägg osv, men går jag in på min "Skrivit"-lista är det tomt.
Tråkigt att du tycker det! Du får lista upp allt som inte fungerar för dig så tar jag upp det med ansvariga :)
Tycker och tycker, jag konstaterar bara fakta.
Jag har skrivit det jag hittat här i tråden.
Jag har skrivit det jag hittat här i tråden.
Det är bra! Jag har lämnat över informationen efter hand så det snabbt åtgärdas :)
Du har ju -65 inlägg, så det är inte så konstigt då. ;)
Frågar igen.
Varför har kommentarsfälten hos skådespelare/regissörer försvunnit?
Varför har kommentarsfälten hos skådespelare/regissörer försvunnit?
Undrar jag med. Men undrar ännu mera varför inte stjärnorna kommer fram? Just nu går det inte att betygsätta var man har sett. Snälla, fixa det snarast.
Har du försökt rensa cookies? Det fungerar nämligen på Safari, Chrome och Explorer för min del.
1197 inlägg
Jag kan inte betygsätta när jag använder Firefox och jag har testat att rensa cookies men utan framgång.
Jag har samma problem! Men alla andra webbläsare fungerar bra, använd dem så länge. Jag tar upp det med de ansvariga :)