Visa första inlägg
89 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
89 inlägg
Herregud. Har helt glömt bort Dam-VM. Någon som kan berätta hur det ligger till?
2566 inlägg
för
2566 inlägg
Wikipedia kan nog berätta. :P
http://sv.wikipedia.org/wiki/V%C3%A4rldsm%C3%A4sterskapet_i_fotboll_f%C3%B6r_damer_2011
1770 inlägg
för
1770 inlägg
Längtar till Premier League nu. 
Arsenal får ta och införskaffa lite nytt till truppen. Clichy redan såld.. Fabregas drar förmodligen till Barca. blää... Vi behöver fan minst 3-4 nya spelare. Det är ju ca 3 veckor kvar sedan stängs transferfönstret. 
Kom igen nu! 

89 inlägg
för
89 inlägg
Vilka håller ni på i Premier Leauge? Själv följer man inte det så mycket. Men jag håller ändå på Arsenal och Liverpool.
4340 inlägg
för
4340 inlägg
Liverpool!!!!
1770 inlägg
för
1770 inlägg
Gunners!!! ;)
1168 inlägg
för
1168 inlägg
Chelsea, Totenham, Arsenal.
855 inlägg
för
855 inlägg
Manchester United, naturligtvis.
2566 inlägg
för
2566 inlägg
Hade gärna velat se Sverige i en final mot USA, men med ett uselt passningsspel kommer man inte långt. Hoppas att de krossar japanerna så kan vi trösta oss med att vi slagit vinnarna i turneringen. Bronsmedalj ska vi ha också, annars blir jag sur.
-195 inlägg
för
-195 inlägg
Manchester United tills jag dör!
Man kan inte "hålla" på flera lag...antingen har man ett eller inget.
Sedan vill jag bara säga död åt medgångssupportrar!
2566 inlägg
för
2566 inlägg
Jodå, det går bra att hålla på flera lag. Fast om de spelar i samma liga lär det bli knepigare.
-195 inlägg
för
-195 inlägg
*suck* NEJNEJNEJNEJNEJNEJNEJNEJNEJNEJNEJNEJ - Enda undantaget skulle då vara om man hade ett lag 100% i hjärtat i Allsvenskan för det är en annan sak, med tanke på att då skiljer det sig på höst-vår och vår-höst säsonger.
Men det det går inte att hålla på t ex. ett lag i PL, Serie A, La Liga osv.... haha hålla på flera lag vilket skämt!
PEPP 13 Augusti smäller det mot WBA!
http://www.youtube.com/watch?v=NmI2H8u-akQ&feature=related
5248 inlägg
för
5248 inlägg
Haha jävla skitsport, men söder är fint ;)
http://www.youtube.com/watch?v=vy156plhIrM&feature=related
1770 inlägg
för
1770 inlägg
Premier League börjar närma sig med stormsteg nu, mindre än en månad kvar.. Arsenal spelar borta mot Newcastle och redan i andra matchen, (vår hemmapremiär) så lirar vi emot Liverpool :) Längtar! 

2566 inlägg
för
2566 inlägg

Men det det går inte att hålla på t ex. ett lag i PL, Serie A, La Liga osv.... haha hålla på flera lag vilket skämt!

Kom gärna på en bra anledning till varför. Jag håller på ett lag i PL och ett i Serie A, det räcker så tycker jag. Har hejat på ena laget sedan jag var 8 år och det andra sedan jag var 16-17. Det fungerar utan problem.
4340 inlägg
för
4340 inlägg
Ja då får ni spö så det heter duga se7en ;)
1770 inlägg
för
1770 inlägg
haha, we'll see about that ;)
-195 inlägg
för
-195 inlägg
För någon som kan fotboll ska man inte ens behöva förklara en sån sak.
Hur ska du t ex gör om dom två lagen möts "heja" på båda lika mycket? stå på ena lagets klack första och det andra lagets klack andra? Du kan prata hur skit du vill men har men 2 lag är man inget riktigt fan.
2566 inlägg
för
2566 inlägg
Jag ser gärna att lagen möts, det vore drömmatchen för mig. Då hoppas jag på att den blir bra och att det bjuds på många mål.
Om du med "riktigt fan" menar en person som älskar sitt lag mer än allt annat på jorden, då är jag inget riktigt fan nej. Men som sagt har jag följt båda lagen i många år och det utan problem.
-195 inlägg
för
-195 inlägg
Då har du med andra ord ett kluvet hjärta, Ja det är det jag menar med ett riktigt fan är att endast hålla på ett lag 100%. Jag älskar bara ett lag och kommer alltid att göra det.
Glory glory Man united!
Till hösten så drar man även dit. :)
Du måste logga in för att kunna skriva i tråden. Att skapa ett konto är gratis och går blixtsnabbt. Logga in för att svara i tråden