Visa första inlägg
212 inlägg
för
212 inlägg

89 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
89 inlägg
Tycker faktiskt att fotboll har börjat bli tråkigt. Helsingborgs IF och landslaget är det ända som gäller nu :D
117 inlägg
för
117 inlägg
IFK Göteborg - AIK 3-1 säger jag bara...

1770 inlägg
för
1770 inlägg
Bara Premier League för min del! ;D Arsenal mot Newcastle nästa lördag, super taggad! 
2566 inlägg
för
2566 inlägg
Jag längtar som fan till PL och Serie A. Blir Arsenal-Liverpool den 20:e. :)
Glodde förresten nyss igenom denna video och börjar undra om det finns någon som gjort ett fler antal sypersnygga mål än Steven Gerrard.
719 inlägg
för
719 inlägg
Jedi Waldemar: Sebastian Eriksson säger jag bara... Fifan, den jävla fjollan filmar ju värre än italienarna. Vi vet åtminstone att blåvitrosa inte kan slå AIK ärligt.
Btw, blåvitrosa måste spela den sömnigaste fotbollen av alla lag i Allsvenskan, ja t.o.m tråkigare än Gefle och Halmstad. De matar inlägg efter inlägg efter inlägg efter inlägg i VARENDA anfall, tror tamejfan aldrig jag sett något tråkigare lag spela.
Hade faktiskt högre tankar om "änglarna", men nu vet jag bättre.
964 inlägg
för
964 inlägg
Längtar tills Premier League startar.. Super taggad!
Blir nog bara PL och lite Serie A fotboll..
117 inlägg
för
117 inlägg
Patrik@ Aww.. bubben. Äru ledsen? Bara för Hysén gör ett åtlöje av era backar. Haha SÅ jävla gött alltså. Nej men seriöst. Skyll på straffen, IFK körde as bra fotboll. Visst dem har inte den roligaste, det har jag sagt i 5 år. Men det är för fan inte tråkigast i Allsvenskan. S. Eriksson var ju grym, inte undra på han blev matchens lirare.  Ni kanske får guld nästa år? ;P 
321 inlägg
för
321 inlägg
Bump
1770 inlägg
för
1770 inlägg
Oh hell no.. Nasri och Fabregas ska tydligen vara klara för att flytta nu. Helvete.. Våra två bästa spelar ska dra, wtf!? -.-
4340 inlägg
för
4340 inlägg
Ja det lär inte bli någon stor säsong för er del om det skulle vara sant, vad finns bakom liksom, förutom RVP?
199 inlägg
för
199 inlägg
Jag var riktigt taggad för Lördagen nu med PL premiär men så blir min match inställd :( Tottenham!
Ja se7en det kommer bli lite tungt för er om båda två drar nu. Men blir la Wilshere och Ramsey som tar över på mitten isf och Diaby bakom dom och sen Walcot och Arshavin på varsin kant?
1770 inlägg
för
1770 inlägg
Får hoppas att Gervinho presterar bra tillsammans med RVP där på topp. Hörde att Mata kanske skulle vara påväg till Arsenal, det hoppas jag på isåfall. Som det ser ut nu så ja, ser det inte direkt bra ut :/ 

249 inlägg
för
249 inlägg
Vad vi behöver är en riktigt bra försvarare, man får hoppas att Wenger äntligen spenderar lite pengar.
1770 inlägg
för
1770 inlägg
Vi ska tydligen få 620 miljoner för båda spelarna. Så nu får Wenger fanimej ta en shoppingrunda!  
1770 inlägg
för
1770 inlägg
Öppningsmatchen var ju ingen höjdare direkt. 0-0 och rött på Gervinho...
964 inlägg
för
964 inlägg
Man United leder med 1-0 mot West Brom.. Yeeesss!!!! Grym match, ska nu fortsätta att kolla på matchen...
428 inlägg
för
428 inlägg
SYnd att De Gea släppte in den där, men jag trtor på honom. Han måste lära sig spelet och kunna kommunicera bättre.
964 inlägg
för
964 inlägg
Mm, synd att dem släppte in mål.. Fast matchen är inte slut, vem vet vad som händer nu?.....
428 inlägg
för
428 inlägg
Dem vinner ju självklart. Tänker mer påde geas debut :P Vill ju se honom som första målvakt!
Du måste logga in för att kunna skriva i tråden. Att skapa ett konto är gratis och går blixtsnabbt. Logga in för att svara i tråden