Visa första inlägg
428 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
428 inlägg
Sant brent. Men å andra sidan så kan han ju förstöra lite på planen med sitt gnäll.
Får han inte bollen, eller om nått går emot han så är han där o viftar och gnäller. Lite som berbatov i united. Men att suarez kan spela fotboll är inget jag säger emot.
4340 inlägg
för
4340 inlägg
Ja det stör jag mig också på, men jag tror att han vill så mycket hela tiden och ofta löper han sig fri men då slår någon en dålig pass istället. Men visst håller jag med om att det inte ser bra ut.
1597 inlägg
för
1597 inlägg
Alltså vad sysslar Wenger med?? Varför startar han inte med Chamberlain? Vad är det för inbyten han kör? Gubben har blivit en avdankad Jedi och gör han inget snart så har han tappat mitt förtroende helt!! Arsenals sämsta start i ligan på 40 år!! Nu är det inte roligt och vara Gunnersfan!! 
428 inlägg
för
428 inlägg
Fick lite panik när united mötte norwich, såg mörkt ut vid vissa tillfällen.
Dem spelade lite som arsenal gör varje match :D
1597 inlägg
för
1597 inlägg
:D :D :D Ja vad tråkigt att Arsenal spelar som dem gör nu! För mig som diggar dem är det länge sedan jag fick känna riktigt glädje!! United behöver du inte oroa dig över, de vinner ju jämt! ;)
199 inlägg
för
199 inlägg
Jag som Spurs-fan är väldigt nöjd med vinsten idag ;) Dock så är matchen relativt jämn. Båda lagen hade farliga chanser, sen så gör Arsenal målvakt en riktigt bra match förutom tabben han gör och släpper in 2-1 målet.
Arsenal har det tungt nu och man har tappat nyckelspelare. Visst har dom värvat in spelare men om man jämför skillnaden så är det klasskilnad på dem. Fabregas/Arteta Nasri/Benayoun osv. Dock så tror jag absolut att dom kan vara med och kriga om 4:e platsen i år om dom får fart på spelet.
Tror det kommer bli ett krig mellan Spurs, Liverpool och Arsenal om 4:e platsen i år.
1597 inlägg
för
1597 inlägg
Din analys e helt riktig! Synd på hans tabbe faktiskt och som du så fint påpekar så har de tappat sina nyckelspelare. Jag hoppas verkligen att de kan vara med och kriga om 4:e platsen. Som det känns nu så kommer de 5:a på sin höjd. Laget tappar i moral mer och mer och det är 3 månader till transferfönstret öppnar igen om de nu vill göra ytterliggare förändringar! Om de drabbas av skador till exempel så har de inte riktigt några bra ersättare speciellt på backlinjen! Men det vore roligt om de kunde kriga om platsen mot Spurs så vi kunde ha lite goa analyser så här rivaler emellan! :D :D :D
2566 inlägg
för
2566 inlägg
Tycker synd om Arsenal. Sämsta ligastarten på 40 år var det va?
Är annars överlycklig över Juves vinst mot Milan. Kunde inte skrika till målen eftersom folk sover här, jag dansade istället tills jag blev svettig.
1597 inlägg
för
1597 inlägg
Jajemen!! Det är skandal! Sämsta ligastarten på 40 år, inga titlar på många år, konstiga försäljningar och inköp, nä det är helt enkelt inte Gunners bästa tid just nu! :(
Juves vinst var en fröjd för ögat! Älskar när Berlusconi... förlåt ja menar Milan åker på stryk! :)
4340 inlägg
för
4340 inlägg
Arsenal ser exakt ut som mitt Pool gjorde förra året. Inget självförtroende alls. Nej någon topp 4 tror jag inte alls på, de har för dålig/tunn trupp för det. Lär bli en sjunde-åttonde plats på sin höjd skulle jag tro. Nu är ju Sagna borta ett antal månader också så det ursvaga försvarsspelet lär nog inte bli bättre heller. Vet iaf hur det känns när man inte kan känna igen ens lag...
719 inlägg
för
719 inlägg
Ja dröm vidare ni som fortfarande tror att Arsenal har chans på topp fyra i år, de ska vara glada om de ens kniper en EL-plats så som läget ser ut just nu.
1597 inlägg
för
1597 inlägg
@ Brent, Ja jag läste det om Sagna! Fan också!! Fattades bara ännu mer skit! Nu tippar jag snarare som du att de inte kommer att komma upp till 5:e platsen utan snarare till den där 7:e, 8:e eller till och med 9:e platsen! Men, men ja får hoppas att vinden vänder snart för förr eller senare så gör den det! 
22 inlägg
för
22 inlägg
Arsenal i med och mot gång. Men fan man undrar vad som är fel. Eller det är ganska lätt mycket talang brist på rutin. Wenger tror för mycket på talangen. Song kan inte leda laget på mitten själv. Fast ge det en säsong så kommer vi ha världen snart bäste innermitt Wilshere! 
Vi kommer nog inte ta en CL plats i ligan, men vad gör de? Vi vinner hela skiten i år istället. 
428 inlägg
för
428 inlägg
Ja det är bra att tänka positivt jholmberg. Men realistiskt så är det ju knappast så :)
1597 inlägg
för
1597 inlägg
Ikväll är det fokus Sverige!! Vi måste vinna och visst tar vi Finland ikväll?! Skönt att Elm får spela istället för Svensson! ;) Heja Sverige!!!
1678 inlägg
för
1678 inlägg
Det gör vi nog, men det blir definitivt inte lika lätt som förra gången. Jag tror det kan bli med uddamålet. Mitt tips är 1-2 till Sverige. Tror definitivt inte det blir femmålsvinst som sist.
2566 inlägg
för
2566 inlägg
Förstår inte varför Hamrén alltid väljer Majstorovic när han är sämre än både Granqvist och Olsson. Det är bara att kolla deras "värde" på FIFA 12, Majstorovic har 71, Olsson 74 och Granqvist 76. :)
Får hoppas på Zlatan-show ikväll igen. 4-0 till oss blir min tippning.
12 inlägg
för
12 inlägg
eh va fan! släng in ravelli, ljungberg, hysén och larsson så vinner vi mot alla lag i världen
4340 inlägg
för
4340 inlägg
Tror Sverige vinner lättare än vad många tror. Finland är inte bra och tror att det blir en 0-3 vinst till Sverige. Bra att Elm startar istället för Svensson. Han är en klart bättre tvåvägsspelare än vad Anders är.
2566 inlägg
för
2566 inlägg
Skönt att Martin Olsson fortsätter leverera, bäst på plan i mitt tycke. Annars var det nästan smärtsamt att se hur det ösregnade, är det något Zlatan avskyr så är det regn.
Undrar om kameragubbarna hade tekniska problem eller om de var slöa i skallen... kändes som att lyssna på radio ibland när man inte fick se vad som skedde på plan.
Du måste logga in för att kunna skriva i tråden. Att skapa ett konto är gratis och går blixtsnabbt. Logga in för att svara i tråden