Visa första inlägg
249 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
249 inlägg
Kommer bli grymt intressant match!
Anfield lär ju koka som attan vid matchstart om drygt trekvart. 3-1 i fjol till Liverpool, men United har imponerat grymt i år och endast 1 poängtapp, mot mina favoriter, Stoke City! Ska även se den matchen (Stoke - Fulham) 16.00, hoppas på Potters seger såklart. Dom är starka på Brittania, ingen förlust där hittils! :-)
199 inlägg
för
199 inlägg
Jag skulle inte vilja säga att Sverige spelar bättre utan Zlatan, mer att de andra spelarna vågar mer när han inte är på plan, blir mer fria. Kan tänka mig att det blir väldigt mycket tänk på just Zlatan när han är på plan. Vill se att dom vågar mer även fast han är på plan, ta till sig mer! Zlatan är en spelare som kan avgöra i just sista sekund, därför är han ett måste att ha på plan i viktiga matcher. Jag tycker alltid att Sverige har spelat bättre mot just bättre motstånd, det kan vi se tillbaka flera år. Sen så blir dom mer och mer tafatta när dom spelar mot sämre.
1597 inlägg
för
1597 inlägg
Är ni nöjda grabbar? Det blev ju ingen vinst för Liverpool, men gott och väl 1 poäng mot United så det tycker jag är bra gjort iaf!
@ Jonas Du borde iaf vara superglad åt Stokes vinst! ;)
Själv är jag glad att Arsenal lyckades ta poäng på hemmaplan efter en strålande Van Persie! Schysst frispark från Sebastian Larsson också fastän han drog den från Sunderlands sida! :)
249 inlägg
för
249 inlägg
Skönt med en seger även om det så långt inne, 2 fina friskparkar i matchen också.
249 inlägg
för
249 inlägg
"satt långt inne" ska det vara*
719 inlägg
för
719 inlägg
@ MathiasL: Zlatan är inte längre någon målgörare i mina ögon, det har han visat i både landslaget och Milan. Jag tycker som oftast att han bara slarvar bort sina lägen när dem uppstår, han lyckades ju inte ens näta mot världens sämsta landslag San Marino trots ett jätteläge på slutet.
Han har ett bra öga för spelet och gör några fina assists ibland, så en roll som släpande forward bakom Elmander skulle kunna fungera. Men då måste Toivonen petas, och det vetetusan om jag vill. Tycker att Elmander och Toivonen spelar bättre ihop på topp än vad Elmander och Zlatan gör. Dessutom höjer sig ju bevisligen hela laget i Zlatans frånvaro, så jag kan faktiskt inte se någon anledning till varför vi ska spela med Zlatan i dagsläget.
Jag menar, faktum är att när Zlatan spelar så gör han ändå inte så mycket annat än luffsar omkring på topp som en slö buffel, han tar inga löpningar eller gör inget grovjobb överhuvudtaget. Jag tycker allt för många har snöat in sig för mycket på att bara för att Zlatan är en "stor stjärna" så måste han spela, men när han ändå varken höjer eller bidrar till laget så förstår jag ärligt talat inte varför? Skulle Zlatan hitta tillbaka till samma gamla storform han hade i Inter, då kan jag köpa det. Men Zlatan är inte densamme spelare längre, han har tröttnat, tappat den där glöden han en gång hade. Dags för även de mest inbitna Zlatan-fansen att inse att han har passerat bäst-före-datum.
4340 inlägg
för
4340 inlägg
Nej jag är inte det minsta nöjd med en poäng. De hade ingenting förutom målet så det känns som man blev rånad på en trepoängare, tyvärr!!
2566 inlägg
för
2566 inlägg
Jag känner mig hyfsat nöjd med 1 poäng mot United. Vi fick en rätt billig frispark och Gerrard sa att han försökte lyfta den över muren och att det mest bara var tur att den gick igenom mot mål. Det får bli 3 points på Old Trafford istället.
719 inlägg
för
719 inlägg

Det får bli 3 points på Old Trafford istället.

Lycka till...
4340 inlägg
för
4340 inlägg
Ja och deras hörnmål skulle tydligen varit inspark. Men vi hade tillräckligt med chanser för att både ta och förtjäna tre poäng. Suarez i första, Kuyt och Henderson i andra och en tveksam hands på Evans som friades.... Men, men inte mycket att göra åt nu. Får mosa Norwich på lördag istället ;)
249 inlägg
för
249 inlägg
@Latorre: Ja det var riktigt kul att dom klara av de, Walters mål vart en rejäl pust, äntligen satt den! Delap är en otroligt viktig spelare för Stoke, trots att han är 35 så var han totalt dominant i lördags, fick även göra ett fint nickmål! :-D 
855 inlägg
för
855 inlägg

Ja och deras hörnmål skulle tydligen varit inspark.

Ja, och 'Pools frisparksmål skulle knappast varit någon frispark. Spelar ju dock ingen roll så här i efterhand. Hur som helst, kan man inte prestera bättre mot ett såpass defensivt United är man inte värda mer än en pinne.

1597 inlägg
för
1597 inlägg
@Jonas just nu möts Arsenal och Stoke!! Kul! Jag tänkte på dig nämligen! :) Arsenal ser ut att vinna matchen!
Hoppas City spöar United vilket de verkar göra! Inte för att jag gillar någon av lagen, men är trött på att United hela tiden ska vinna! Lite motstånd ska det vara i Premier League! ;)
1770 inlägg
för
1770 inlägg
Underbart med seger för mina älskade Gunners :) 
Manchester-derbyt var helt sjukt, 1-6 till City. Vilken jävla överkörning.
1597 inlägg
för
1597 inlägg
Jag är också mkt lycklig!! Lycklig över att Gunners vann så nu hade jag velat sitta tillsammans med dig Eric och fira vinsten med en iskall öl! :)
Vilken förnedring för United! Undrar vad Fergusson skyller på den här gången? Tippar att domaren som vanligt ska få en avhyvling! :)
2566 inlägg
för
2566 inlägg
Hade tippat 3-1 till United. Matchen lär minnas länge av City-fansen.
1597 inlägg
för
1597 inlägg
Ajdå! Jag trodde också att United skulle vinna. Tippade 2-1 till United. Men att bara göra ett mål och släppa in sex på hemmaplan e verkligen en förnedring! Jag håller med dig om att City-fansen lär minnas detta länge! 
855 inlägg
för
855 inlägg
Ah, detta var ju rätt tungt. Tycker nog City hade lite flyt med utvisningen, sen föll ju United totalt sista fem. Uselt försvarsspel. Bra genomförd match av City, hur som helst, riktigt effektiva.
1770 inlägg
för
1770 inlägg
@Latorre 
Cheers mate! :)
1597 inlägg
för
1597 inlägg
Cheers! :)
Du måste logga in för att kunna skriva i tråden. Att skapa ett konto är gratis och går blixtsnabbt. Logga in för att svara i tråden