Visa första inlägg
249 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
249 inlägg
@Latorre: Haha vad kul att du tänkte på mig, lite synd var att jag inte kunde se matchen. Jobbade.. :-)
Kollade highlights dock och såg att det var van Persie som var den store matchvinnaren, vilket byte och vilken spelare! Verkligen i högform! Nu ska jag inte säga allför mycket bra om Stoke eftersom jag inte såg matchen men det var kul att Crouch gjorde mål, hoppas han kan komma igång i ligan, 2 mål hittils där + 2st mot Besiktas. Han kostar säkerligen 100 miljoner av en anledning, hoppas han visar det på riktigt snart! :-)
Om Manchester-derbyt så kan jag inte mer än att säga att City måste gjort en rejäl match, och dom verkar inte sakna Tevez överhuvudtaget. :-)
4340 inlägg
för
4340 inlägg
Är seg idag efter att ha varit på festligheter igår, så vad passar bättre med en skön slappdag i soffan med en massa bra och spännande PL-matcher? Så nu vet ni vad jag gör mellan 13.00-20.30.
1770 inlägg
för
1770 inlägg
Får önska mina Gunners lycka till i dag, go for the win! :)
Ingen film då Brent?
2566 inlägg
för
2566 inlägg
Får hålla tummarna för Arsenal. Finns inget lag i PL jag hellre ser förlora än Chelsea.
428 inlägg
för
428 inlägg
Chelsea, finns det något tråkigare lag att kolla på? Se hur det går för united idag, tippar lika.

Stryk det sista, vinst blir det. :)
229 inlägg
för
229 inlägg
Hoppas stort på vinst för Arsenal, fast jag tror att Chelsea vinner...
1597 inlägg
för
1597 inlägg
Jag hoppas och tror mina Gunners tar pissChelsea! ;)
249 inlägg
för
249 inlägg
Kom igen Arsenal!! Fyfan vilken match det är.
2566 inlägg
för
2566 inlägg
Härligt att Chelsea förlorade, och härligt med ännu en helsjuk match. Det har verkligen inte gått bra att tippa målresultat i PL denna säsong.
4340 inlägg
för
4340 inlägg
Skönt med tre sköna och framförallt riktigt stabila poäng för mitt Pool, efter de senaste två kryssmatcherna som vi borde vunnit. Brom hade knappt en målchans på hela matchen och försvaret såg stabilare ut när inte Carra var med, ja jag svär i kyrkan. Sen har vi ju Suarez som är inblandad i allt framåt, sjukt vad vi är beroende av han, nästan som vi var med Gerrard förr. Hoppas Gerrard är tillbaka snart förresten, känns dock som hans kropp börjar säga ifrån mer och mer tyvärr...
26 inlägg
för
26 inlägg
Fy fan vad Zlatan är dålig, har tappat all respekt för den sopan... Bara står där på topp som ett jävla fån och gör absolut i-n-g-e-n-t-i-n-g. Kunde lika gärna spela med en kossa på topp istället...
Han borde lägga ner fotbollskarriären och skriva fler "saltade" böcker istället...
22 inlägg
för
22 inlägg
Ska bli väldigt spännande att se hur det går på söndag mot Chelsea, hoppas och tror det blir tre poäng. Skulle även vara roligt att se Torres med gråten i halsen när han ser sitt forna Pool segla förbi mot bättre tider och ångra sig.
Kul att se att det finns fler Poolfans här på MZ!
1678 inlägg
för
1678 inlägg
Chico: Säga vad man vill om Zlatan, men han har i alla fall varit väldigt stor. Här är några gamla reklamfilmer där han pratar med Uma Thurman och Hugh Laurie.
http://www.youtube.com/watch?NR=1&v=Y0VjQGSru_M
http://www.youtube.com/watch?v=zooaZnI73nQ
Btw, är det ju lite kul att både Laurie och Thurman dubbas men inte Zlatan. Rösterna är ju halva känslan.
1597 inlägg
för
1597 inlägg
Hahahaha Magiul!! Klockrena reklamfilmer!! Underbart! Så gött och höra Zlatan parla el italiano! :)
2566 inlägg
för
2566 inlägg
Vilka mysko reklamfilmer. :P
Roligast tycker jag att han är här: http://www.youtube.com/watch?v=_KgpJyoH7bw
4340 inlägg
för
4340 inlägg
Är också taggad inför Chelsea på söndag! Tror som du på vinst. Vi brukar vara som bäst mot de bra lagen och vi har haft skapligt "lätt" mot dem de senaste åren. Hoppas också att Torres och Meireles får sig en extra kyss i närkampsspelet på söndag ;) Blir spännande, hoppas att Suarez avgör! Vore en härlig passning till både Torres och Chelsea :)
26 inlägg
för
26 inlägg
Magiul: Han VAR stor en gång i tiden ja, men det är han knappast längre (undantaget den där jäkla näsan dåra...).
Jag förstår inte varför han fortsätter att spela i landslaget när han ändå inte bryr sig ett smack? Ser lika totalt jävla loj och ointresserad ut varenda match. Han kan väl hålla sig till sitt jäkla Milan så man slipper se fanskapet...
Om inte Hamrén tar ifrån honom kaptensbindeln snart så är det fan riktigt sorgligt detta... Ser fan i mig hellre Bajrami som lagkapten än den där divan...
4340 inlägg
för
4340 inlägg
Underbart Pool!!! In your face Torres och Meireles! Skadeglädjen är rätt skön ;)
2566 inlägg
för
2566 inlägg
Det enda som är roligare i PL än att se Chelsea förlora är att se Liverpool vinna. Kul när det händer i samma match. :)
Och det avgörande målet kom efter att Torres och Meireles bytts in, haha.
4340 inlägg
för
4340 inlägg
Haha, ja det var verkligen en skön detalj att de bytts in för att avgöra, men fick se Pool göra det istället :)
Du måste logga in för att kunna skriva i tråden. Att skapa ett konto är gratis och går blixtsnabbt. Logga in för att svara i tråden