Visa första inlägg
22 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
22 inlägg
Håller helt med er, det var underbart. Hade en bra känsla innan matchen och det verkade ju stämma. Kul att se Maxi i form också.
YNWA
4340 inlägg
för
4340 inlägg
Haha ja det var underbart! Har gått med ett leende på läpparna ända sedan Probert blåste av tillställningen :)
Hehe, ja tänk om Maxi är inne i ett sådant där härligt stim igen? Man kan ju bara hoppas... :)
YNWA
1597 inlägg
för
1597 inlägg
Gott är det!! Underbart att se Chelsea förlora och grattis till Pool för en välförtjänst vinst!! ;)
4340 inlägg
för
4340 inlägg
Tack, tack! Nu tar vi City på söndag av bara farten ;)
1597 inlägg
för
1597 inlägg
Hahaha jajemen så länge ni inte tar Gunners så är jag nöjd! ;)
2566 inlägg
för
2566 inlägg
Härligt att Napoli slog City igår.
Vad tror ni om stormatchen ikväll då? Tippar 2-1 till Milan, det gäller att de är på topp då.
4340 inlägg
för
4340 inlägg
Mycket trevligt, tror City missar avancemang nu. Napoli vinner borta mot Villarreal och säkrar avancemang är mitt tips.
Ikväll så tror jag faktiskt också att Milan vinner, gissar på 3-2. Skulle vara häftigt om Zlatan avgjorde :)
1678 inlägg
för
1678 inlägg
Då tycker jag ni ska sätta en slant. Det är nämligen fem ggr pengarna på Milan vinst. Jag håller med spelbolagen. Det är mycket otroligt att Milan kommer upp i Barcelonas klass. Själv tror jag på uddamålsvinst för Barcelona alternativt ett lika resultat.
4340 inlägg
för
4340 inlägg
Ja, man kanske skulle göra det :) Var bjudodds på B. Leverkusen hemma mot Chelsea också såg jag, kanske en dubbel...
719 inlägg
för
719 inlägg
Det som möjligen väger över åt Milans favör den här matchen är väl att Barca sällan kommer upp i samma standard på bortaplan som på Camp Nou. Sen tycker jag inte heller att Barca har nått upp till sin högsta nivå hittills den här säsongen, har ofta sett lite trötta och bleka ut under flertalet matcher. Men samtidigt är det väl lätt hänt också att motivationen får sig en törn när man har vunnit precis allt som går att vinna.
Ska väl icke glömmas att de trots allt fortfarande är obesegrade i ligan, och de vann övertygande i senaste omgången. Och sett till laguppställningarna så ska ju Barca leka hem den här matchen, de är fullständigt överlägsna på varenda position utom om möjligen i försvaret. Tippar 2-0 till Barca, de kommer inte riskera att tappa förstaplatsen i gruppen så de går ut och ger järnet ikväll.
2566 inlägg
för
2566 inlägg
Jag satte 50:- på Milan, så det är bäst att de vinner nu. En fattiglapp som jag har inte råd att förlora.
719 inlägg
för
719 inlägg
50 spänn bara? Nu fegade du ur. Nu tar Barca hem det här, lätt.
Man måste våga för att vinna.
1597 inlägg
för
1597 inlägg
Spännande matchen var, men jag tyckte domaren blåste lite för ofta! Han hade sin egna musikhörna så tummen ner för honom! :)
2566 inlägg
för
2566 inlägg
Då var man femtio spänn fattigare, jippi.
Håller med dig Latorre, det var ett jävla hektiskt blåsande, särskilt de sista 20 minuterna. Hade väntat mig bättre försvarsspel av Milan och att Pato skulle hitta på något när han kom in, men han rörde ju knappt bollen.
719 inlägg
för
719 inlägg
Bättre försvarsspel? Av Milan? Inte så lätt när halva startelvan består av trötta pensionärer. Nesta var bra igår men hans fysik håller inte för 90 minuter längre, och van Bommel och Seedorf är en skugga av sitt forna jag. Och Zambrotta ska vi inte ens tala om...
Den enda defensiva klippan i Milan som håller världsklass för tillfället är Thiago Silva.
2566 inlägg
för
2566 inlägg
Ja? Abate brukar t.ex. hjälpa till mer i anfallet, Silva var inte i närheten av toppform. Det är ju inte så lätt när man möter världens bästa lag men jag tycker att Milans försvar såg bättre ut på Camp Nou.
Nesta skulle hålla ut mer om han slapp starta nästan varje match utan att bli utbytt. Yepes borde få ersätta honom oftare, eller hellre Mexes när han är tillbaka från skada.
Matchen visade att Milan måste värva i Januari för att ha en hyfsad chans till CL-vinst. Jag skulle satsa på en riktigt bra mittfältare om jag var Allegri. Van Bommel och Aquilani gör sällan något nytta tycker jag.
4340 inlägg
för
4340 inlägg
Aquilani var fruktansvärt långsam i sina aktioner. Blev glad att han inte är kvar i Pool längre när jag såg hans insats igår.
719 inlägg
för
719 inlägg
Barcelona var inte på tårna i första mötet, de spelade fantasilöst och utan tempo. Patos något tursamma mål efter 24 sek var också rejält avlastande för Milans del, de behövde då inte fokusera lika mycket på det offensiva spelet utan kunde omgående lägga större fokus på försvarsspel.
Milan måste börja göra smartare värvningar om dem någonsin ska kunna utmana om CL-titeln igen, jag förstår inte varför de prompt fortsätter plocka in alla dessa avdankade föredettingar? Istället för att signa Mark van Bommel hade de t.ex kunnat hosta upp en slant för Yann M'Vila. Och varför allt detta prat om att försöka värva hem Kaká? Han är slut, lägg istället krutet på att försöka värva Ganso.
Sen kan de behöva förstärka upp försvaret ytterligare då både Nesta och Zambrotta är allt annat än unga. Det är bara en tidsfråga innan de lägger av med fotbollen.
2566 inlägg
för
2566 inlägg
Råkade ha ytterligare en femtiolapp att spela för och tänkte chansa lite stort igen och spela på en vinst för Getafe mot Barca. Man jag tänkte om, det är ingen idé att spela för Barca-förlust, särskilt om laget de möter ett halvkasst lag... självklart vann Getafe denna gången.
Gick i alla med vinst ändå när jag bestämde mig för att spela kryss mellan United och Newcastle.
4340 inlägg
för
4340 inlägg
Spela på Pool idag, säkra pengar ;) De är alltid som bäst mot storlagen, det har de visat de senaste åren och hemma brukar de spöa City. Tror på en tvåmålsseger ikväll! Go Reds!!!!
Du måste logga in för att kunna skriva i tråden. Att skapa ett konto är gratis och går blixtsnabbt. Logga in för att svara i tråden