Visa första inlägg
2566 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
2566 inlägg
Jag tror ärligt talat mer på ett kryss. En seger för Pool skulle dock sitta riktigt fint.
4340 inlägg
för
4340 inlägg
Nu är det snart kick-off, grymt taggad! Klädd i Poolkläder från topp till tå :)
229 inlägg
för
229 inlägg
Får verkligen hoppas att Liverpool ger City stryk nu!
964 inlägg
för
964 inlägg
Liverpool - Joe Hart 1-1
2566 inlägg
för
2566 inlägg
Såg att Pool vunnit igen mot Chelsea igen, underbart! Missade matchen, var upptagen med Napoli - Juve som slutade 3-3. Juve är obesegrade i Serie A denna säsong och lär absolut få spela CL nästa år. Hoppas att Pool kan nå dit också.
4340 inlägg
för
4340 inlägg
Haha, japp ännu en ny vinst för Pool och en spik i Chelseakistan :) Missade tyvärr också matchen, hade varit kul att få se Torres min ;)
22 inlägg
för
22 inlägg
Ja det har varit tre fantastiska matcher av Liverpool! Nu gäller det att dom skärper sig mot svagare motstånd och fortsätter spela med sånt självförtoende som dom visat.
Btw, såg Torres min och han såg inte lycklig ut. HAHA klart han inte gjorde han längtar hem.
4340 inlägg
för
4340 inlägg
Hehe, sweet! Ja stabila insatser mot de sämre lagen nu i december månad så kan vi nog börja titta rejält uppåt i tabellen...
Gjorde ju inget att Man U stod på näsan mot Palace igår, hehe! :)
53 inlägg
för
53 inlägg
VAD I HELVETE?! Fotbollstråd på en filmsida?! Nu blir jag fan förbannad! Trådarna på denna annars skapliga filmsida börjar spåra ur totalt. Är det inte så att filmnördar dessutom ska hata fotboll?
Jag känner mig förvirrad över att denna tråd ens existerar! Det borde väl finnas en sportsida där ute på internätet?!
Trådarna borde väl ändå handla om film? Hade förstått om denna tråd handlade om "Skruva Den Som Beckham" eller "Goal" (två sjukt sjukt bra filmer) men nej.. ta fotbollssnacket på moviezine och stör alla true movielovers istället, det är bra?!
Hur gör man för att stoppa en tråd?
3541 inlägg
för
3541 inlägg
Trådarna började spåra ur när du dök upp igen..
53 inlägg
för
53 inlägg
Jag försöker bara få trådarna att hålla och vara ärliga mot MZ! Det hade ju tydligen spårat ut långt innan jag kom.. med trådar som dessa på en filmsida! Vi kan lika gärna prata WoW, Cs, COD4, BF3, blommor, kebabsmaker, väder och andra saker som inte rör filmer alls i såna fall..
Man kommer hem från jobbet, mår allmänt dåligt, loggar in på MZ och hoppas på roliga filmdiskussioner med människor som brinner för film och cineastisk material men man bemöts av Kevin Costners avatarproblem och fotbollstrådar.
Det är sorgligt.. Sorgligt att gå till anfall mot mig dessutom. Vad har jag gjort för att förtjäna den domen?
3541 inlägg
för
3541 inlägg
Du trollar runt i alla trådar och är allmänt jobbig och oseriös. Det är inte svårt att märka att du bara vill jävlas, om du trodde det.
53 inlägg
för
53 inlägg
Är det att trolla när jag säger vad jag tycker eller?
I såna fall är jag fanimig en duktig jävla trollkarl, i såna fall är jag gandalf! För jag säger bara vad jag tycker.
3541 inlägg
för
3541 inlägg
Jag tänker inte mata dig mer nu..
53 inlägg
för
53 inlägg
Hur kommer det sig att dans, basket, baseboll, amerikansk fotboll och golf blir till filmer 24/7 men aldrig fotboll? Om vi nu ska prata fotboll :)
Vad krävs för att det ska bli en bra fotbollsfilm?
53 inlägg
för
53 inlägg
Hur kommer det sig att dans, basket, baseboll, amerikansk fotboll och golf blir till filmer 24/7 men aldrig fotboll? Om vi nu ska prata fotboll :)
Vad krävs för att det ska bli en bra fotbollsfilm?
2566 inlägg
för
2566 inlägg
Suarez har blivit avstängd i 8 matcher nu hörde jag, allt är åt helvete för Liverpool känns det som, med Lucas borta resten av säsongen också. Hoppas Danglish köper en bra anfallare i Januari, Pool har ju lite måltorka redan som det är. En mittfältare får han också gärna köpa.
Om det var upp till mig skulle jag försöka få brasseanfallaren Welliton från Spartak Moskva.
4340 inlägg
för
4340 inlägg
Ja FA är ju ett patetiskt skämt. Det enda "bevis" som finns är Evras egna ord. Ord står mot ord och då dömmer de givetvis i Manures favör. Evra brukar ju anklaga alla för rasism men inget har fällts tidigare, så det är ju jävligt märkligt att det händer just nu... Det kom ju tydligen även fram under förhören att Evra har kallat Suarez får både det ena och andra, men han frias såklart. Rödnäsan har ju hela FA i sin ficka, ja förutom Howard Webb då, allmänt känd som Uniteds tolfte spelare...
Detta borde ju innebära livstids avstängning för Terry som kallade Anton Ferdinand för black fucking cunt. Ska bli väldigt intressant att se hur den domen faller ut. Jag skulle ju inte bli förvånad om han blir helt friad, det är ju ändå den mest inkompetenta och korrupta samling idioter som finns som dömer...
Men man ska inte väcka den björn som sover, Liverpool är alltid bäst i motgång och det lär nog de kommande motståndarna få erfara med Wigan som start imorgon. Skulle inte förvåna mig om Suarez gör hat-trick imorgon på ren inspiration och ilska.
Men visst vore det trevligt med någon Januariförstärkning, Carroll har ju inte levt upp till förväntningarna.
Sen så vill jag tillägga att jag givetvis är emot alla former av rasism, det är ganska självklart. Men jag tycker det behövs mer bevis än ord mot ord för att stämpla Suarez som en stor rasist i världens ögon. 
Men sista ordet lär nog inte vara sagt i ärendet...
249 inlägg
för
249 inlägg
Det senaste jag hörde var att Suarez erkände att han sagt det 1 gång men inte menat det som något negativt.
När sätts avstängingen igång?
4340 inlägg
för
4340 inlägg
Nej det betyder något helt annat i Uruguay, typ polarn. 
Avstängningen börjar om två veckor så vida inte Liverpools överklagan om de lämar in någon, avslås före den tiden. Då börjar avstängningen från det datumet om jag fattat saken rätt. Det ironiska och roliga är att han isf är tillbaka precis till United borta :) Den matchen lär nog bli omöjligt ännu hetare och intressantare isf.
Han ska iaf vara spelbar imorgon.
Du måste logga in för att kunna skriva i tråden. Att skapa ett konto är gratis och går blixtsnabbt. Logga in för att svara i tråden