Visa första inlägg
726 inlägg
för i svar på magiuls inlägg
726 inlägg
Nu går ju iofs 4 av 6 grupptreor vidare så tror nog att tre pinnar kan räcka ändå. 
1168 inlägg
1678 inlägg
för i svar på Willimons inlägg
(inlägget har redigerats)
1678 inlägg
Jag hoppas givetvis du har rätt. Men med tanke på att av 24 lag i EM så är enbart Albanien lägre rankade än oss på världsrankingen. Nu betyder ju inte en ranking allt. Vi slog ju Wales som ligger några placeringar längre upp än oss, vilket ju visar på god form. Men det finns många lag före oss som säkert också har god form.

Till EM-tipset gjorde jag en uträkning på hur jag tror alla matcher i gruppspelet kommer sluta och vilka som blev de bästa treorna. Då jag tror vi åker på torsk mot både Italien och Belgien men vinner mot Irland får vi bara tre poäng. Jag tror istället Rumänien, Ryssland, Turkiet och Island går vidare, Ryssland på bättre målskillnad. Övriga pga att de även spelar en match oavgjort. Alla är lag som Sverige kan slå på en bra dag såklart, men som visat sig vara lite bättre på sistone.

726 inlägg
för
726 inlägg
Jag tror på fler oavgjorda matcher helt enkelt, men visst 4 pinnar är ju att rekommendera. Men vinner Sverige med några mål mot Irland så tror jag det räcker. Så länge försvaret faller ihop fullständigt mot Belgien och Italien..
Känns som om du räknat lite konstigt i två grupper. Får inte ihop poängen. Österrike kan omöjligt få 5 poäng och England kan inte få 7, så länge övriga poäng är fördelade som dom är i nuläget.
1678 inlägg
för
1678 inlägg
Helt rätt, Portugal ska ha 7 och Ryssland ska ha 4. Uppdaterat nu, men som tur är påverkar det inte mitt tips då Portugal fortfarande vinner gruppen och Ryssland går fortfarande vidare som grupptrea.
726 inlägg
för
726 inlägg
Jag tror att både Albanien och Wales kommer att plocka poäng, och då kan vi fortfarande ha chans! :)
I övrigt har jag tippat hyfsat likt sig. Jag tror inte alls på Slovakien dock. Tror Bale fixar biffen och Wales går vidare!
1678 inlägg
för i svar på Willimons inlägg
1678 inlägg
Det är nog mer att jag tror Ryssland är lite ur form som gör att Slovakien kan fixa två vinster och Wales var ju totalt ur slag mot Sverige sist. Men jag vet att jag tippat för få oavgjorda. Gruppspel är typ hälften oavgjorda då det är oerhört viktigt att inte förlora.
726 inlägg
för i svar på magiuls inlägg
726 inlägg
Fast mot Sverige så spelade ju Wales inte med sitt bästa lag. Det är flera som satt på bänken som kommer gå rakt in i startelvan, bl.a Bale. Så man ska inte dra alldeles för stora växlar över Sveriges 3-0 seger.
2549 inlägg
för
2549 inlägg
100 kr på att Polen vinner hela EM. Det finns ju alltid något skräll-lag, Sydkorea, Grekland, Costa Rica!
2575 inlägg
för
2575 inlägg
Satte ett bet med Frankrike, Tyskland, Belgien och England som grupp ettor.
726 inlägg
för
726 inlägg
Satt 100 spänn på Kane som skyttekung! Lätta pengar! 
2575 inlägg
för
2575 inlägg
All cred till Rumänien som gjorde en riktigt bra match, synd att de inte fick med sig ett lika.
1168 inlägg
för
1168 inlägg
Vad tror ni om dagens matcher?

Schweiz - Albanien

Wales - Slovakien

England - Ryssland

Vad ska man betta på?
2549 inlägg
för
2549 inlägg
Jag tror Schweiz är ett ganska bra lag och tror dem slår Albanien. Så det blir vinst för dem. Däremot tror jag Wales är lite överhypade och det blir nog ett kryss där. England slår Ryssland.
11101 inlägg
för
11101 inlägg
fan vill komma igång med bettingen men har inte koll på dagsformen på olika länder, har inte följt kvalet osv... så lite knepig sits! det är ju rätt mycket att sätta sig in i.
får väl chansa på att typ ryssland vinner mot england och dylikt, det är väl först då det blir några större pengar i vilket fall - när det skräller.
11101 inlägg
för
11101 inlägg
så här ser mitt tips ut

Trippel (x1)
1 . Oavgjort (Albanien - Schweiz Fotbolls-EM 2016)
2 . Oavgjort (Wales - Slovakien Fotbolls-EM 2016)
3 . Ryssland (England - Ryssland Fotbolls-EM 2016)

51 gånger pengarna :D
11101 inlägg
för
11101 inlägg
gick ju inget bra det där, ny chans imorrn!
726 inlägg
för
726 inlägg
Satt 100% av matcherna hittills! Vinner England nu blir det 4/4! Kom igen nu Kane!
11101 inlägg
för
11101 inlägg
satte 200 spänn vinst england och 200 spänn första målet england.
klart som fan ryssland kvitterar på tilläggstid... 
726 inlägg
för i svar på bonks inlägg
726 inlägg
Ja det var väldigt onödigt att släppa in det där målet. Förlorade pengar jag med..
Du måste logga in för att kunna skriva i tråden. Att skapa ett konto är gratis och går blixtsnabbt. Logga in för att svara i tråden