Visa första inlägg
1678 inlägg
för i svar på Daniel Wengelins inlägg
1678 inlägg
Grattis Daniel! Jag antar att du är smått genomsvettig vid det här laget. :-D
1168 inlägg
för
1168 inlägg
Martin Olsson var Sveriges bästa spelare tillsammans med Granqvist och Isaksson mot Irland.
2549 inlägg
för
2549 inlägg
Typiskt Sverige att vara dåliga mot de dåliga lagen och bra mot de bra. Tror att de blir bättre prestationer längre in i turneringen. Sverige kändes lite nervösa nu första matchen.
870 inlägg
för
870 inlägg
Mycket besviken över Sveriges insats. Inte ett enda eget avslut på mål och det krävdes att Irland skulle göra mål för att vi skulle vakna upp. Rätta mig om jag har fel men nu måste vi väl nästan vinna mot Italien eller Belgien för att ha en chans på åttondel? Blir tufft, speciellt om vi spelar så här...
2566 inlägg
för i svar på Moviemasters inlägg
2566 inlägg
Man får hoppas att det blir så, att vi spelar bra mot de bra. Spelar vi såhär mot Belgien och Italien blir vi helt överkörda.
474 inlägg
för i svar på magiuls inlägg
474 inlägg
Jadu, du ska bara veta hur jag mådde under Spanien-Tjeckien matchen. Pulsen ökade i princip för varje matchminut. Jag skrek av mig stolen när målet satt av Spanien i den 86:e minuten! Haha, känns fantastiskt nu i efterhand! :)
Angående Sverige-Irland så får man ju säga att man är väldigt besviken. Inte ett enda avslut på mål!!! Det är så ofantligt dåligt! Det är bara tacka att det blev ett självmål, annars hade Irland lugnt förtjänat en vinst. Men nu får vi blicka framåt och hålla tummarna för att Sverige skrällar mot antingen Belgien eller Italien.
11101 inlägg
för
11101 inlägg
vinst mot belgien och oavgjort mot italien säger jag och hoppas det räcker. 
11101 inlägg
för
11101 inlägg
gillar inte å tippa över flera dagar, men det kanske det man blir tvungen att göra...
474 inlägg
för i svar på bonks inlägg
474 inlägg
Ja, det bör verkligen räcka. En vinst är nog det enda som ska behövas egentligen. Eventuellt 3 poäng totalt om vi lyckas få lika mot både Italien och Belgien, men det är verkligen på gränsen (och osannolikt).
1678 inlägg
1678 inlägg
Det hade definitivt räckt. Men det kommer ju tyvärr inte att ske om inte ett under sker. Landslaget har ju lyckats med några sådana tidigare under Hamréns ledning, men det känns länge sedan sist. Och att Hamrén är besviken på spelarna? Sjukt dålig inställning från en coach. Besviken får han såklart vara, men man gnäller inte om det i media.
11101 inlägg
för
11101 inlägg
nu har jag tippat igen, jag tippar vinst för österike och hävdar att portugal bara får oavgjort mot island! detta till 7 gånger pengarna.
och nej, det är inga stora summor jag satsar =)
1678 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
1678 inlägg
Bra tippning, men jag tror tyvärr att Island inte orkar med Portugal. Samtidigt finns mycket stor risk för underskattning, och Portugal brukar vakna sent. Själv har jag tippat 2-0 till Portugal i EM-tipset, men vågar inte sätta pengar på det.

Fick bli 70 kr på att Österrike vinner mot Ungern ihop med att Chile klår Panama istället.
1168 inlägg
för
1168 inlägg
Snart får väl för fan bli mera mål...trött på dessa uddamålsmatcher nu.

De mindre landslag som Albanien, Ungern och Rumänien måste utmana och chansa eftersom de har inget att förlora.

Bara kör järnet!
1678 inlägg
för i svar på Joes inlägg
1678 inlägg
Bara första omgången än så länge. Historiskt sett är den alltid målsnål då alla är försiktiga. Kommer bra loss mer i andra och tredje omgången.
11101 inlägg
för
11101 inlägg
men va fan, ungern leder och österike har en man utvisad?! ja som sagt, tur man inte sätter några större slantar...!
11101 inlägg
för
11101 inlägg
blev dock oavgjort portugal-island så helt fel ute var jag inte!
812 inlägg
812 inlägg
Fin tippning, oavgjort trodde jag inte de skulle klara! Själv har jag tippat att Rumänien ska vinna över Schweiz ikväll!
11101 inlägg
för
11101 inlägg
stor skillnad mellan superstjärnorna ronaldo och zlatan... zlatan var rimligen både besviken på sig själv och frustrerad men visade det inte, ronaldo däremot är som en liten bortskämd unge, ser uppgiven ut, stannar upp för minsta lilla och vill att domaren hela tiden ska komma och hjälpa honom... 
11101 inlägg
för
11101 inlägg
då är storspelaren igång igen och idag tippar jag vinst för ryssland, vinst för frankrike medans rumänien-schweiz slutar oavgjort. detta till 8.72 gånger pengarna och en femtilapp satsad.
1678 inlägg
för
1678 inlägg
Jag tror Slovakien är rätt sugna på revansch. De kan skrälla mot Ryssland definitivt. I övrigt tror även jag på oavgjort för Rumänien - Schweiz.
Du måste logga in för att kunna skriva i tråden. Att skapa ett konto är gratis och går blixtsnabbt. Logga in för att svara i tråden