Nu komprimissar jag. Vem har sagt att jag är omöjlig
Denna tråd är enbart för fotboll i alla former, allsvenskan, korpen, VM, EM och gud vet allt.
All övrig sport hänvisas till Övrig sport-tråden.
[i:1ie8v1bp]Använd inga slangord om klubbarna som till exempel Chelski, Man Hoos, ellos, Sillstryp, råttorna eller liknande utan använd ALLTID det riktiga namnet eller en acceptabel förkortning som till exempel United eller Real. De inläggen som inte följer detta kommer raderas med motiveringen att det skapat många onödiga diskussioner förut.[/i:1ie8v1bp]
Tror också på Slovakien. Vinst för dem, vinst för Schweiz och vinst för Frankrike till 10.91 kör jag på. Men ja, Rumänien verkar vara svåra att rubba hål på.
Blir en bergsäker vinst för Ryssland, med två mål eller mer. Rumänien slår Schweiz och Frankrike vinner med ett par bollar över albanerna. Där har ni mina tips. Har spelat det i olika kombinationer. Satte även 3-1 till Ryssland på scorecast med Dzyuba som siste målskytt, får runt 2500 om det spelet går in. Så nu är det bara att sitta och vänta på att pengarna ska börja rulla in :)
Haha ja det gick ju bra det där :) Var bra på att tippa förr, man blitt värdelös under detta EM... Ska tippa tvärtemot mig själv imorgon så kanske jag har en chans :) Tur man inte satte några stora slantar iaf.
haha säger detsamma. jag får inte riktigt till det...
Sitter och väntar på de riktigt målrika matcherna, har varit ganska torrt med mål hittills. Kanske kan Frankrike ösa på lite mot Albanien ikväll.
Jag kör på låga odds och små insatser nu då det är så osäkra matcher. Satsade 50:- och drog in knappt 200:- på dubbeln X mellan Rumänien - Schweiz och 1 mellan Frankrike - Albanien. Så nu klarar jag mig några omgångar till utan att sätta in nya pengar. Sätter alltid in bara ett par hundralappar, och så fort jag vunnit några hundralappar plockar jag ut dem igen. Så blir det inte så mycket utgifter i slutändan.
Idag så tror jag England vinner, funderar på att spela 2-0 och 2-1 med Alli som siste målskytt. Tror Ukraina vinner ganska lätt mot Nordirland och att Tyskland vinner med uddamålet mot Polen. Därför så blir det väl tvärtom. :)
jag har satsat 50 spänn på vinst för england, ukraina och tyskland. om detta sker kammar jag hem hela 134kr och kan göra unna mig... eh... ja nånting iaf!
Tror Wales slår England. England har samma problem som Belgien, många stjärnor men inte mycket lagarbete.
England är väl i år ett lag utan stora stjärnor. Visst, som Tottenhamsupporter så vill jag gärna få det till att Kane och Alli är stora stjärnor, men om vi ska vara helt ärliga så är dom oprövade kort i landslagssammanhang. Rooney är en stor stjärna, men har inte spelat som en stor stjärna på flera år. Jag ser dock England som starkare än på länge, just för att dom faktiskt verkar ha ett bra LAG den här gången. Inte som på den gamla goda tiden då det kryllade av toppnamn, som aldrig kunde prestera ihop - precis så som Belgien har det just nu.
Tror inte det, Wales har bara Bale och i viss mån Ramsey. Försvar och framförallt målis alldeles för dåliga för att nå någonstans. Men vi får se snart.
Håller med till 100%, känns som de har ett LAG för en gångs skull, med många unga stortalanger som borde vara hungriga. Tror England kommer hota mer i år än vad de gjort på länge. Dock fattar jag inte hur fan Sterling kan få en ny chans... Hade spelat Sturridge 7 dagar i veckan. Vardy och Milner är andra som borde vara med. Sterling bara springer och tar felbeslut gång på gång, finns få spelare som har så usel speluppfattning som Sterling.
Så då är det fotboll igen ja...i över en månad, nästan schlager-format alltså. Så vad tror ni, får de ihop sammanlagt tio mål i detta EM? Ja alltså tio mål gjord av samtliga lag sammanlagt under en månads tid? Själv är jag mycket skeptisk till detta ;) Undrar om det går att betta på det?
Men annars får ni ha det så kul med ert EM, hoppas ni vinner mycket pengar. Ett tips från en som varit med ett tag är att betta oavgjort i precis alla matcher, det brukar man i slutändan göra vinst på, ibland riktigt rejält också.
Men annars får ni ha det så kul med ert EM, hoppas ni vinner mycket pengar. Ett tips från en som varit med ett tag är att betta oavgjort i precis alla matcher, det brukar man i slutändan göra vinst på, ibland riktigt rejält också.
Det går att betta på allt. Men du har rätt i att det är ett ganska målsnålt EM än så länge. Inga höjdarmatcher, förutom Belgien - Italien, hittills. Men det kommer nog ändras i nästa omgång när det finns sådana som redan är klara och kan spela ut.
Såja, 2-1 blev det som jag tippat. Kändes som det hela matchen igenom.
Såja, 2-1 blev det som jag tippat. Kändes som det hela matchen igenom.
Som du säger Belgien Italien matchen är hittills den bästa i em!
Betta 2-1 jag med! Skönt det gick in!
England hade övertaget mestadels av matchen! Men blev lite nojig när det dröjde innan England gjorde mål. Värst när bale gör första tänkte jag att Wales kommer få övertaget men icke. England var mer sugna efter bales mål! Vilket sluta i lite cash! 👍🏻
Betta 2-1 jag med! Skönt det gick in!
England hade övertaget mestadels av matchen! Men blev lite nojig när det dröjde innan England gjorde mål. Värst när bale gör första tänkte jag att Wales kommer få övertaget men icke. England var mer sugna efter bales mål! Vilket sluta i lite cash! 👍🏻
å nu leder nordirland... säga vad man vill men det är ju ett rätt oförutsägbart em hittils... å även om det slutar som man kanske tror, så sitter det långt inne många gånger.
Jäklar magiul! Inte dåligt, nästan 30 gånger pengarna! Snyggt! ;)