Visa första inlägg
12243 inlägg
för
12243 inlägg
Inte helt fel! :)
11101 inlägg
för
11101 inlägg
jag är inte nöjd! la 200kr på tyskland så nu lägger jag ner detta och koncentrerar mig på att se på fotbollen istället =)
1678 inlägg
för
1678 inlägg
En helt betfri dag idag i alla fall. Vågar aldrig satsa något i Sveriges matcher.

Och ikväll har jag annat för mig. Jag och barnen ska för första gången titta på en Star Wars-film! Har valt att frångå åldersgränserna lite och ska titta på The Phantom Menace med grabben, 8 år och tjejen 11 år. Tycker ändå att den första filmen är lite mer barninriktad och inte så vuxen som övriga filmer. Man vill ju att inte allt ska gå dem över huvudet, även om grabben inte ännu kan läsa undertexter helt. Men ska bli kul att se vad han tycker, det är ju inte det Star Wars han känner till mest (som är Clone Wars-universumet och Darth Vader, Millenium Falcon och andra kända skepp som finns i LEGO). Men det är många filmer och man får ta dem lite pö om pö. Han lär inte förstå sammanhangen riktigt ännu ändå. Men tänker mig att sen, om något år, när han lärt sig följa med i texterna så kör jag nog dem i machete-ordningen, fast hoppar över ettan som vi ser i år. Han vet ju ännu inte vem Darth Vader är, för det har jag sett till att ingen avslöjat. Ska bli kul att se hur han reagerar på att det är Anakin, hans idol, som är Darth.
5248 inlägg
för
5248 inlägg
Härlig betting magiul :) Tänk ifall du bettat tusenlappar istället för tior ;) Fast ja...det är INTE bra för hjärtat, kan vara förödande mot plånboken också. Men du verkar ha bra flyt nu. Så ja, man ska inte satsa typ 10.000 på Italien idag då? blir väl några tusingar. Fast nu är det ju fotboll det handlar om, skulle inte förvåna mig ett jota ifall det bli oavgjort, lär vara rätt bra odds på det? Jag brukar ofta betta oavgjort som sagt, i denna sega mållösa sport ;) 0-0 eller 1-1. Trööök haha

Klart du kan visa Phantom Menace för kidsen, som du säger är de rätt barnvänliga så det blir nog inga problem.
11101 inlägg
för
11101 inlägg
nuvarande odds svenska spel italien 1,92 oavgjort 3,30 sverige 4,80

föredrar att betta på mma, där blir det åtminstone inte oavgjort så man slipper den biten

hoppas sverige får åtminstone oavgjort, men några pengar tänker jag inte satsa!
11101 inlägg
för
11101 inlägg
jag gillar oddsen ladbrokes ger om jag tippar 15 resterande matcher i fotbolls-em gruppspelet:

femtonfaldigt spel Ackumulator (x1)
764751.75
1168 inlägg
för
1168 inlägg
Sverige har knappt skjutit ett skott på mål hittills i detta EM. 

Inte konstigt att man inte vinner då.

Men Sverige spelar bättre i denna match än i första.
2566 inlägg
för
2566 inlägg
Vi måste bli bättre anfallsmässigt. Allt utom anfallet såg bra ut mot Italien. 
1168 inlägg
för
1168 inlägg
Kunde inte man slängt in Wernbloom i sista tio, som fick uppdrag att tackla sönder Chiellini så att han missar resten av turneringen. 

Vad ska man annars ha Wernbloom till?
2566 inlägg
för i svar på Joes inlägg
2566 inlägg
Har också tänkt på att han borde få mer speltid. Han gjorde tydligen en väldigt bra säsong i Ryssland senast.
11101 inlägg
för
11101 inlägg
spännande matchresultat får man säga, undrar hur många som trodde på 2-2 tjeckien-kroatien
1168 inlägg
för
1168 inlägg
Synd att inte Island vann och tog tre poäng mot Ungern.

Rätt så förväntat så vann Belgien mot Irland, så Sverige måste verkligen gå för seger i sista matchen. Inget annat finns inte. Men vi måste förbättra oss rejält i offensiven, om vi ska göra mål. Inte ett enda skott på mål i de två senaste matcherna. Bedrövligt minst sagt. Alla i landslaget måste göra sina livs bästa insatser om det ska funka.
11101 inlägg
för
11101 inlägg
det var då själva fan.

portugal har offside mål och straff i stolpen.

jag kan inte vinna tydligen! (10 gånger pengarna)

1168 inlägg
726 inlägg
för i svar på bonks inlägg
726 inlägg
Haha du kan inte vara glad på Cronaldo misstänker jag! Själv hade jag kryss i den matchen och drog in 240 spänn på en trippel, med endast en tia i insats! Får jag vara nöjd med! :)
11101 inlägg
för i svar på Willimons inlägg
11101 inlägg
ja det var smått otroligt, jag hade visserligen tur med 1-1 island pga deras självmål, men sen trodde jag ju att saken var klar... men inte. läste att ronaldo haft 35 frisparkar (!) totalt och inte gjort mål på en enda... han påminner mer och mer om brassen roberto carlos som hade typ en fantastisk frispark i mål och som han sen aldrig lyckades göra om men ändå fick chans på chans... hur fan kan man låta en kille ta alla frisparkar om det aldrig blir utdelning? det är ju helt bortkastat då... dessutom hade portugal en massa hörnor som ledde till ingenting heller... 
726 inlägg
726 inlägg
Det är ju lite som Zlatan i landslaget också. Väldigt låg procent som går i mål. Men Roberto Carlos sköt ju iaf jävligt hårt och träffade muren nästan varje gång. Med lite flyt fick han till en skada på motståndaren. Alltid något :)
Såg dessutom att Cronaldo själv, har haft 14 avslut mot mål av Portugals totalt 50 skott mot mål. Väldigt låg procent även där med andra ord.
1678 inlägg
för i svar på Willimons inlägg
1678 inlägg
Fast som jag minns det var det mest långa frisparkar han fick ta trots allt. Någon knorrare har han ju aldrig varit och på de skott han fick ta var det sällan någon som förväntade sig mål ändå.

Men man får inte glömma det här målet heller. Alla förväntade sig ett inlägg, men så kom ett stenhårt skott.

11101 inlägg
för
11101 inlägg
går ju inte att vinna hur man än satsar så ikväll kör jag vinst för slovakien mot england och oavgjort ryssland-wales till 18 gånger pengarna! 
1678 inlägg
1678 inlägg
Men du satsar ju helt huvudlöst. I vilket universum är Slovakien favorit mot England? Jämnt skulle det såklart bli, men jag trodde snarare på 1-0 till England, vilket var mitt tips i EM-tipset. Det sket ju sig med. Avstod att satsa pengar igår kväll då ingen match kändes särskilt säker, men ikväll blir det 200 kr på en dubbel för Tyskland och Polen.
Du måste logga in för att kunna skriva i tråden. Att skapa ett konto är gratis och går blixtsnabbt. Logga in för att svara i tråden