Visa första inlägg
570 inlägg
för
570 inlägg
Började titta på EM "på riktigt" igår (såg inte hela matchen Island-Frankrike). Älskar Griezmanns 2-0 mål, så snyggt!

Jag kommer definitivt att titta på finalen.
12243 inlägg
för
12243 inlägg
När hålls finalen?
2549 inlägg
för i svar på Kaliss inlägg
2549 inlägg
Imorgon är finalen, klockan 21 tror jag.
1678 inlägg
för
1678 inlägg
Hjälp, Michél Torneus, vad fick du 8.44 ifrån? Imponerande att hoppa så långt när man behöver det som mest. Kul uppladdning inför kvällens stora final. Kan fortfarande inte skaka av mig att det känns som att det kan bli en tillknäppt final. Vore så mycket roligare om båda bjuder upp till dans och det blir en 4-5 mål under ordinarie tid.
86 inlägg
för
86 inlägg
Tror på en tuff match ikväll. Fransmännen kommer nog stå för pressen o återigen får vi se portugals försök till kontrings fotboll. 
Blir tufft bakåt för portugal om nu inte pepe spelar! Klart mycket viktig spelare bak o en utav turneringens bästa försvarare! 
Ronaldo kommer bli hårt uppvaktad likaså Griezmann! Vilket kommer öppna mer för giroud
86 inlägg
för
86 inlägg
YEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEES! FORZA PORTUGAL!!!!!!
1168 inlägg
för
1168 inlägg
Härligt att Portugal tog hem det framför värdnationen Frankrike.

2575 inlägg
för
2575 inlägg
Liverpool hade en väldigt underhållande och rolig 4-0 match mot Barcelona igår. Det såg bra ut, Mané verkade farlig.
12243 inlägg
för
12243 inlägg
Är det någon som ska se matchen ikväll/natt mellan Sverige-Nigeria?
1168 inlägg
för
1168 inlägg
Hoppas att man kommer också sända derbyfotboll från Sydamerika i framtiden.

http://www.aftonbladet.se/sportbladet/sportitv/article23676908.ab
1168 inlägg
för
1168 inlägg
Väldigt fräscht initiativ. Fotbollen är mycket mer komplexare och större sport än man tror. 

Det är inte bara Premier League, La Liga och Serie A som kan väcka känslor och skaka om.

Det finns i alla världens hörn.
2549 inlägg
för i svar på Joes inlägg
2549 inlägg
Ganska kul och smart idé faktiskt. Inga dåliga lag heller för den delen.
11101 inlägg
för
11101 inlägg
fotboll ska ses live och det är ett och bara ett lag som ska följas och detta lag ska följas gång efter gång, match efter match, år efter år.
den som inte begriper detta begriper inte fotboll och har missat allt som fotboll handlar om.
2549 inlägg
för
2549 inlägg

KOM IGEN NU ARSENAL!!!!
11101 inlägg
för
11101 inlägg
inte kunde man tro att det fanns så många engelsmän på forumet! där ser man!

själv tänker jag som svensk gå och kolla på svensk fotboll i allsvenskan!
12243 inlägg
för
12243 inlägg
Varför kolla fotboll när det finns Hockey!? :P 
726 inlägg
för i svar på Moviemasters inlägg
726 inlägg
Får motvilligt erkänna att 1-1 nog var rättvist, även om det lika gärna kunde blivit 3 poäng för mitt Spurs. Arsenals mål skulle inte ha räknats! Solklar offside!
188 inlägg
för i svar på Willimons inlägg
188 inlägg
Ja, Arsenal har haft marginalerna på sin sida med domsluten den här säsongen. Spurs imponerade dock och känns som det starkare av de två lagen för tillfället.  
726 inlägg
för i svar på JonFs inlägg
726 inlägg
Ja segern mot Burnley var ju tex en skänk från ovan. Tyvärr får inte Tottenham lika lätta poäng. Är gång på gång bättre än sin motståndare men lyckas aldrig avgöra matcherna. Fortsätter dom så här kan Tottenham bli det nya "Invincebles", men trots det missa CL. Tur att Kane är tillbaka iaf!
188 inlägg
för i svar på Willimons inlägg
188 inlägg
Tycker att Spurs har en bra startelva men jag gissar att de saknar den bredd som normalt krävs för att vinna PL. Det är exempelvis tveksamt om Janssen är en bra ersättare för Kane och avsaknaden av Alderweireld var påtaglig igår. Men visst har laget potential att vinna ligan om nyckelspelarna får vara skadefria i fortsättningen.
Du måste logga in för att kunna skriva i tråden. Att skapa ett konto är gratis och går blixtsnabbt. Logga in för att svara i tråden